Alsof een fan zijn beattle collectie zou uitbreiden nu het misschien in de iTunes-store komt. Daar zijn veel mooiere collectorsboxen voor.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand een alternatief voor Keywurl?
Iemand een idee of ik mijn itunes nummers kan raten dmv mijn apple remote?
Geen Beatles TT
Dat zou een mooie toevoeging zijn.quote:
Precies: The Best of Prince bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:50 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Alsof een fan zijn beattle collectie zou uitbreiden nu het misschien in de iTunes-store komt. Daar zijn veel mooiere collectorsboxen voor.
Een app die dat kan ik zojuist beschikbaar gekomen in de store! (Scrobbelt de nummers als je de applicatie weer opstart, als de applicatie openstaat scrobbelt hij realtime)quote:Op woensdag 9 september 2009 13:51 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dat zou een mooie toevoeging zijn.
Iemand nog nieuwe roddels gezien?
Ik kan 't event vanavond denk ik niet live volgen.
Ik zitbij een show van Canon met Do.
Fans niet, maar steeds meer mensen doen helemaal niets meer met cds..quote:Op woensdag 9 september 2009 13:50 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Alsof een fan zijn beattle collectie zou uitbreiden nu het misschien in de iTunes-store komt. Daar zijn veel mooiere collectorsboxen voor.
Purple Rainquote:Op woensdag 9 september 2009 13:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Precies: The Best of Prince bijvoorbeeld.
Wat is scrobbelen?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:54 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Een app die dat kan ik zojuist beschikbaar gekomen in de store! (Scrobbelt de nummers als je de applicatie weer opstart, als de applicatie openstaat scrobbelt hij realtime)
http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=328295497&mt=8
Er zijn nog meer prijsverlagingen.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Prijsverlaging voor de iPod Touch in de Amerikaanse Apple Store.. Zal vanavond wel een nieuw ding komen dan...
Er bestaat een website, Last.fmquote:
Dat is best een cool idee!quote:Op woensdag 9 september 2009 14:02 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Er bestaat een website, Last.fm
Deze houdt op je computer bij welke muziek je luistert, en stuurt deze naar een database. Deze zoekt mensen uit die hetzelfde luisteren als jij om bevriend mee te raken. Ook zoekt het nieuwe artiesten voor je uit op basis van jouw naar de database gestuurde(gescrobbelde) liedjes.
Verder is het een goede site voor het in de gaten houden van tourdata etc.
Al sinds 2002.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:05 schreef WobbelWokkel het volgende:
[..]
Dat is best een cool idee!
Bestaat zeker al een aantal jaar? (Ik hoor t echt voor t eerst)
Ach zo hebben ze mij ook overtuigdquote:Op woensdag 9 september 2009 14:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
Zo, op het werk weer even een mac vs windows discussie gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |