algemeen bekend dat pinguins vis eten, zekerheid voor alles.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is iedereen
Zelfs sushi slaan ze af.
quote:
Wil jij een hoertje van mij maken?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik weet wat!
Ga op de hoek van een straat staan met een heeeeeeeeel kort rokje aan, wedden dat je dan niet hoeft te betalen?
En je boft! het is mooi weer
Nee, ik ben hartstikke echtquote:Op woensdag 9 september 2009 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet jij niet iets bekennen? "Krentebol-Nijns" ?
Dat weet je heul niet zekerquote:
ik hou niet van sushiquote:Op woensdag 9 september 2009 16:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is iedereen
Zelfs sushi slaan ze af.
*trots is*quote:Op woensdag 9 september 2009 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo 1 post gemaakt wat er 3 hadden kunnen zijn
met rijstquote:Op woensdag 9 september 2009 16:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
algemeen bekend dat pinguins vis eten, zekerheid voor alles.
al gedaanquote:Op woensdag 9 september 2009 16:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een sms is ook makkelijk te typen hoor
Doei wel.o.k.
Eigenlijk wel, dan kan ik je pooier zijn en zelf geld verdienen zonder iets te doen.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wil jij een hoertje van mij maken?
Ik laat me niet exploiterenquote:Op woensdag 9 september 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, dan kan ik je pooier zijn en zelf geld verdienen zonder iets te doen.
Maar ik merk het alweer, tis weer eens mislukt
Ik ben geinspireerd door dat hoereloper-topic, sorriequote:Op woensdag 9 september 2009 16:12 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik laat me niet exploiteren![]()
(ik dacht dat wij friendjus waren)
moet je die kerel sneller afwerkenquote:Op woensdag 9 september 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
pff laatste 20 minuten schieten ook niet echt op
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wil jij een hoertje van mij maken?
[..]
quote:
Dat weet je heul niet zeker
quote:
[..]
*trots is*
*ontroostbaar is*quote:Op woensdag 9 september 2009 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben geinspireerd door dat hoereloper-topic, sorrie
ik zal ut niet meer proberen
nee, zo heb ik tenminste nog wat te doenquote:Op woensdag 9 september 2009 16:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je die kerel sneller afwerken![]()
je krijgt goedmaaksexquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, dan kan ik je pooier zijn en zelf geld verdienen zonder iets te doen.
Maar ik merk het alweer, tis weer eens mislukt
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:12 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik laat me niet exploiteren![]()
(ik dacht dat wij friendjus waren)
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben geinspireerd door dat hoereloper-topic, sorrie
ik zal ut niet meer proberen
* goldfinger troost nijns en kijkt in haar bloesjequote:
je bent nog met die kerel bezigquote:Op woensdag 9 september 2009 16:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je krijgt goedmaaksex
(alleen niet van mij)
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
moet je die kerel sneller afwerken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, gewoon seks (hoop ik) jeuj!quote:Op woensdag 9 september 2009 16:15 schreef Ladylike het volgende:
je krijgt goedmaaksex
(alleen niet van mij)
Gelukkig wel!quote:Op woensdag 9 september 2009 16:22 schreef Nijns het volgende:
[..]![]()
(kan iemand ervoor zorgen dat gf nog maar 15 smileys per dag mag posten?)
[..]
Nou, gewoon seks (hoop ik) jeuj!
Tja, jij hebt toch ook een kerel?
Kan niet want ik heb mijn bloesje hoog dichtgeknoopt.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger troost nijns en kijkt in haar bloesje![]()
LL verdient niet eens seks met mij, die wou mij exploiterenquote:Op woensdag 9 september 2009 16:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent nog met die kerel bezig
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:22 schreef Nijns het volgende:
[..]![]()
(kan iemand ervoor zorgen dat gf nog maar 15 smileys per dag mag posten?)
Ik heb standaard een naaisetje in mn tasquote:Op woensdag 9 september 2009 16:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
Kan niet want ik heb mijn bloesje hoog dichtgeknoopt.
In dit hele bedrijf geen veiligheidsspeld te vinden
[..]
LL verdient niet eens seks met mij, die wou mij exploiteren
Ik leef met je mee..quote:Op woensdag 9 september 2009 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
het regent en ik moet nog naar de winkel
jij bent sowieso niet voor de vrouwenquote:
* goldfinger trekt een paar knoopjes van nijns d'r bloesquote:Op woensdag 9 september 2009 16:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
Kan niet want ik heb mijn bloesje hoog dichtgeknoopt.
In dit hele bedrijf geen veiligheidsspeld te vinden
en je bent ziekquote:Op woensdag 9 september 2009 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
het regent en ik moet nog naar de winkel
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik leef met je mee..
Heb je niet aan, maar het gaat om het princiepe
Alleen als ik erg dronken ben, dan zelfs 2 tegelijkquote:Op woensdag 9 september 2009 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij bent sowieso niet voor de vrouwen![]()
zo moeilijk is het niet...quote:
Dit bedoel ik nou, van die posts die alleen maar plaatjes bevattenquote:
Ik hàd dat maar eruit gehaald omdat ik het werkelijk nooit nodig hadquote:Op woensdag 9 september 2009 16:25 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb standaard een naaisetje in mn tas
En DAN heb je het nodigquote:Op woensdag 9 september 2009 16:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou, van die posts die alleen maar plaatjes bevattenniet echt een kwaliteitsuser
het is dat je zo lief kan zijn..
[..]
Ik hàd dat maar eruit gehaald omdat ik het werkelijk nooit nodig had
whehehequote:Op woensdag 9 september 2009 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alleen als ik erg dronken ben, dan zelfs 2 tegelijk
dan had je ook niets moeten schrijvenquote:Op woensdag 9 september 2009 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alleen als ik erg dronken ben, dan zelfs 2 tegelijk
[..]
zo moeilijk is het niet...
ik leef mee..
daar heeft ie niets aan...
maar ik leef iig met hem mee ...
wat nou![]()
waarom hele zinnen maken als je het met 1 emoticon al duidelijk kan makenquote:Op woensdag 9 september 2009 16:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou, van die posts die alleen maar plaatjes bevattenniet echt een kwaliteitsuser
het is dat je zo lief kan zijn..
* Nijns vermoed dat haar gespierde vriend dan even 'een hartig woordje met jou gaat spreken'quote:Op woensdag 9 september 2009 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
* goldfinger trekt een paar knoopjes van nijns d'r bloes
whehehequote:Op woensdag 9 september 2009 16:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
* Nijns vermoed dat haar gespierde vriend dan even 'een hartig woordje met jou gaat spreken'
reageer dan gewoon nietquote:Op woensdag 9 september 2009 16:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom hele zinnen maken als je het met 1 emoticon al duidelijk kan maken
ik reageer alleen op dingen als ik dat zelf leuk vind en of ik daar nou een zin voor gebruik of een smiley dat maakt verder niks uitquote:Op woensdag 9 september 2009 16:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
reageer dan gewoon niethet is niet zo erg als je dat een paar keer doet maar jij doet het aan stuk door
Heeft ie zekerquote:Op woensdag 9 september 2009 16:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe
als het goed is heeft hij wel spieren![]()
ik zie hem gewoonquote:Op woensdag 9 september 2009 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
en nog steeds zie ik mijn treintje nietff rebooten maar dan
ik wil van jou gewoon een kwaliteitsuser maken, ik zag zoveel potentiequote:Op woensdag 9 september 2009 16:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik reageer alleen op dingen als ik dat zelf leuk vind en of ik daar nou een zin voor gebruik of een smiley dat maakt verder niks uit
zit je vandaag je tampon scheef ofzo![]()
ik nietquote:
hij is toch geen fitness instructeurquote:
kwaliteitsuser zal ik niet echt gaan worden denk ik zoquote:Op woensdag 9 september 2009 16:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik wil van jou gewoon een kwaliteitsuser maken, ik zag zoveel potentie
nee, maar sorry.
Nee, maar hij houdt wel van sportenquote:Op woensdag 9 september 2009 16:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij is toch geen fitness instructeur
Ik deed zo mijn bestquote:Op woensdag 9 september 2009 16:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kwaliteitsuser zal ik niet echt gaan worden denk ik zo![]()
daarvoor ben ik al te lang van school af
schaken is ook een sportquote:Op woensdag 9 september 2009 17:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, maar hij houdt wel van sporten
sorry kan er ook niks aan doenquote:[..]
Ik deed zo mijn best
dat deed ie vroegerquote:Op woensdag 9 september 2009 17:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
schaken is ook een sport![]()
[..]
sorry kan er ook niks aan doen
oeh dus dan is het een slimme botjebuilderquote:Op woensdag 9 september 2009 17:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
dat deed ie vroegermaar nu gewoon fitness/gewichtjes enz
nou, vooruit dan
Hij vindt dat de hoeveelheid spieren erg achteruit gaat maar ik vind het prima zoquote:Op woensdag 9 september 2009 17:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oeh dus dan is het een slimme botjebuilder
anders zou het ook niet je vriendje zijnquote:Op woensdag 9 september 2009 17:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hij vindt dat de hoeveelheid spieren erg achteruit gaat maar ik vind het prima zo
(ik zal nu over hem ophouden)
(ik vind hem gewoon zo leuk)
(hihi)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |