En DAN heb je het nodigquote:Op woensdag 9 september 2009 16:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou, van die posts die alleen maar plaatjes bevattenniet echt een kwaliteitsuser
het is dat je zo lief kan zijn..
[..]
Ik hàd dat maar eruit gehaald omdat ik het werkelijk nooit nodig had
whehehequote:Op woensdag 9 september 2009 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alleen als ik erg dronken ben, dan zelfs 2 tegelijk
dan had je ook niets moeten schrijvenquote:Op woensdag 9 september 2009 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alleen als ik erg dronken ben, dan zelfs 2 tegelijk
[..]
zo moeilijk is het niet...
ik leef mee..
daar heeft ie niets aan...
maar ik leef iig met hem mee ...
wat nou![]()
waarom hele zinnen maken als je het met 1 emoticon al duidelijk kan makenquote:Op woensdag 9 september 2009 16:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou, van die posts die alleen maar plaatjes bevattenniet echt een kwaliteitsuser
het is dat je zo lief kan zijn..
* Nijns vermoed dat haar gespierde vriend dan even 'een hartig woordje met jou gaat spreken'quote:Op woensdag 9 september 2009 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
* goldfinger trekt een paar knoopjes van nijns d'r bloes
whehehequote:Op woensdag 9 september 2009 16:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
* Nijns vermoed dat haar gespierde vriend dan even 'een hartig woordje met jou gaat spreken'
reageer dan gewoon nietquote:Op woensdag 9 september 2009 16:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom hele zinnen maken als je het met 1 emoticon al duidelijk kan maken
ik reageer alleen op dingen als ik dat zelf leuk vind en of ik daar nou een zin voor gebruik of een smiley dat maakt verder niks uitquote:Op woensdag 9 september 2009 16:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
reageer dan gewoon niethet is niet zo erg als je dat een paar keer doet maar jij doet het aan stuk door
Heeft ie zekerquote:Op woensdag 9 september 2009 16:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe
als het goed is heeft hij wel spieren![]()
ik zie hem gewoonquote:Op woensdag 9 september 2009 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
en nog steeds zie ik mijn treintje nietff rebooten maar dan
ik wil van jou gewoon een kwaliteitsuser maken, ik zag zoveel potentiequote:Op woensdag 9 september 2009 16:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik reageer alleen op dingen als ik dat zelf leuk vind en of ik daar nou een zin voor gebruik of een smiley dat maakt verder niks uit
zit je vandaag je tampon scheef ofzo![]()
ik nietquote:
hij is toch geen fitness instructeurquote:
kwaliteitsuser zal ik niet echt gaan worden denk ik zoquote:Op woensdag 9 september 2009 16:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik wil van jou gewoon een kwaliteitsuser maken, ik zag zoveel potentie
nee, maar sorry.
Nee, maar hij houdt wel van sportenquote:Op woensdag 9 september 2009 16:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij is toch geen fitness instructeur
Ik deed zo mijn bestquote:Op woensdag 9 september 2009 16:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kwaliteitsuser zal ik niet echt gaan worden denk ik zo![]()
daarvoor ben ik al te lang van school af
schaken is ook een sportquote:Op woensdag 9 september 2009 17:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, maar hij houdt wel van sporten
sorry kan er ook niks aan doenquote:[..]
Ik deed zo mijn best
dat deed ie vroegerquote:Op woensdag 9 september 2009 17:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
schaken is ook een sport![]()
[..]
sorry kan er ook niks aan doen
oeh dus dan is het een slimme botjebuilderquote:Op woensdag 9 september 2009 17:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
dat deed ie vroegermaar nu gewoon fitness/gewichtjes enz
nou, vooruit dan
Hij vindt dat de hoeveelheid spieren erg achteruit gaat maar ik vind het prima zoquote:Op woensdag 9 september 2009 17:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oeh dus dan is het een slimme botjebuilder
anders zou het ook niet je vriendje zijnquote:Op woensdag 9 september 2009 17:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hij vindt dat de hoeveelheid spieren erg achteruit gaat maar ik vind het prima zo
(ik zal nu over hem ophouden)
(ik vind hem gewoon zo leuk)
(hihi)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |