die is toch failliet ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:58 schreef SCH het volgende:
Ik heb de Winq opgezegd.
quote:
feli met je eigen sitequote:
De site is er nog niet hoor. Maar bedankt. Ga ik nog wel iets op verzinnen, maar je kunt ook iedere dag even kijkenquote:Op woensdag 9 september 2009 00:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
feli met je eigen siteAlleen nou krijg ik niet meer in google blogger list dinges dat je een update hebt
Yeah, denk dat dat 'm wordt. Of een RSS feed op mijn google homepage.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:04 schreef SCH het volgende:
[..]
De site is er nog niet hoor. Maar bedankt. Ga ik nog wel iets op verzinnen, maar je kunt ook iedere dag even kijken
nope winq hing aan infuus van sjoerd kooistraquote:Op woensdag 9 september 2009 00:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag nog een nummer. bedoel je niet de squeeze?
Nou dan heb ik aan het failliet meegeholpen, even kijken of er iets over instaat.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nope winq hing aan infuus van sjoerd kooistra
Nee ik ben de gene die de deur in je gezicht gooidequote:Op dinsdag 8 september 2009 23:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ow was jij die jongen die ik tackelde
sorry
ow okay, dacht dat dat Nuno was, you know que dramatico :-)quote:Op woensdag 9 september 2009 00:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee ik ben de gene die de deur in je gezicht gooide
verkapt ik denk aan orgygangbang maar durf het niet te zeggenquote:Op woensdag 9 september 2009 00:17 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom verwacht ik dat mike elk moment kan binnen komen en iets over een orgy/gangbang zegt
quote:Op woensdag 9 september 2009 00:22 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
verkapt ik denk aan orgygangbang maar durf het niet te zeggen
Denk datje vast wel als plakje kaas mag fungeren bij die 2quote:
ieder krijgt wat ie geeft shatz.. karmaquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kan iedereen even van mijn BF afblijven
Ik heb vandaag de nieuwe binnengekregen.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou dan heb ik aan het failliet meegeholpen, even kijken of er iets over instaat.
09-09-09?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:33 schreef Yurithemaster het volgende:
wie is er vandaag trouwens jarig?
zelfs ik vind nummer 2 wat aan de vrouwelijke kant, maar dat kan ook aan het enorm hoge phoshopgehalte liggenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
typetje van Nunito
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
3
[ afbeelding ]
zoeits denk ik :-)
tja en dan ook nog eens de poets naar huis sturenquote:Op woensdag 9 september 2009 00:33 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Verjaardag is afgelopen. Net nog even gebeld met Mex en zometeen maar eens naar bedje toe.
Oooooooooooooow wat een ZOOOI in de huiskamer
El numero de diablo al revésquote:Op woensdag 9 september 2009 00:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja en dan ook nog eens de poets naar huis sturen![]()
voordeel is wel dat ik morgen om 09:09 uur mijn staatslot met eindcijfer 09 kan halen
Je kon blijven slapenquote:Op woensdag 9 september 2009 00:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja en dan ook nog eens de poets naar huis sturen![]()
voordeel is wel dat ik morgen om 09:09 uur mijn staatslot met eindcijfer 09 kan halen
ik poets zondag wel, laat de troep maar lekker liggen, alleen etensresten even afspoelenquote:Op woensdag 9 september 2009 00:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kon blijven slapen
Maar morgen poetsen was gewoon niet handig geweest
Sgoed meidquote:Op woensdag 9 september 2009 00:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik poets zondag wel, laat de troep maar lekker liggen, alleen etensresten even afspoelen
meid?quote:
Done.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Misschien moet ik maar mijn eigen blote mannen blog gaan beginnen..
En dat ie meteen daarna richting die hoek gingquote:Op woensdag 9 september 2009 00:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
meid?
trouwens wel echt scherp van me dat ik Tim's bierflesjes verplaats heb he![]()
*bookmark*quote:
begrijp ik nou goed dat commando, zonder ondergoed is?quote:Op woensdag 9 september 2009 01:05 schreef Great_Expectations het volgende:
http://www.boxers-or-briefs.com/list.html
jij ja, ikke niet hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 01:15 schreef Ang3l het volgende:Als je ff in die verjaardagslijst stata bij gay.nl krijg je altijd metene were allerlei nieuwe verzoekjes etc.
mmmm een knappe engel mét de looks, creatief én dan nog eens inhoud????
ben jij wel echt????
Mja. Of........
Hee Knapsack, als ik had geweten dat zo'n fraai Engeltje bij me in de buurt woonde was ik natuurlijk nooit naar Zwitserland verhuisd ;-) en nog jarig ook zie ik ... PROFICIAT en LEEF NOG LANG EN GELUKKIG !! groetjes, Robert
Ik kreeg niks andersquote:Op woensdag 9 september 2009 01:15 schreef Ang3l het volgende:
Als je ff in die verjaardagslijst stata bij gay.nl krijg je altijd metene were allerlei nieuwe verzoekjes etc.
mmmm een knappe engel mét de looks, creatief én dan nog eens inhoud????
ben jij wel echt????
Mja. Of........
Hee Knapsack, als ik had geweten dat zo'n fraai Engeltje bij me in de buurt woonde was ik natuurlijk nooit naar Zwitserland verhuisd ;-) en nog jarig ook zie ik ... PROFICIAT en LEEF NOG LANG EN GELUKKIG !! groetjes, Robert
Jij denkt dat ik altijd ondergoed aanheb?quote:Op woensdag 9 september 2009 01:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
begrijp ik nou goed dat commando, zonder ondergoed is?
dan zijn er toch best veel mensen die geen ondergoed dragen...
wat een gekke gedachte
quote:
Het zijn allemaal oude engerds hoorquote:
dat denk ik niet alleenquote:Op woensdag 9 september 2009 01:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik altijd ondergoed aanheb?
Ik doe het eigenlijk alleen bij een korte broek, als het warm weer is.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
begrijp ik nou goed dat commando, zonder ondergoed is?
dan zijn er toch best veel mensen die geen ondergoed dragen...
wat een gekke gedachte
Met een korte broek lijkt me het juist onpraktischquote:Op woensdag 9 september 2009 01:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik doe het eigenlijk alleen bij een korte broek, als het warm weer is..
Voor de rest lijkt het mij maar onpraktisch eigenlijk, zonder onderbroek. In verband met de was enzo..
Ik keek net even in mijn bezoekerslijst. 55+ was ook wel oververtegenwoordigd (en niemand stuurt mail met hoe het vroeger wasquote:Op woensdag 9 september 2009 01:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Het zijn allemaal oude engerds hoor
(O kut, daar hoor ik nu ook bij!)
quote:Op woensdag 9 september 2009 01:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met een korte broek lijkt me het juist onpraktischdan zie je 'm door de pijp heen!
Ik zie alleen haarquote:Op woensdag 9 september 2009 01:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets dus..
Valt mee hoor. En als ik op het balkon lig maakt dat toch niet uit..
Beetje vergezocht.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:22 schreef Ang3l het volgende:
Wat vinden we hier trouwens van de nieuwe campagne?
[ afbeelding ]
Er is er ook eentje met Stalin en met Saddam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo dan..please shave for godsake!quote:Op woensdag 9 september 2009 01:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets dus..
Valt mee hoor. En als ik op het balkon lig maakt dat toch niet uit..
quote:Op woensdag 9 september 2009 01:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
zo dan..please shave for godsake!
quote:
blog looks potential btwquote:
Buenas nochesquote:
Ach, Wouter Bos is hartstikke blij met jequote:Op woensdag 9 september 2009 09:42 schreef HuubTuub het volgende:
Ik bemoei me nooit met de loten, als ik dat doe dan zijn ze direct vervloekt en winnen we niks. Niet dat we echt al bedragen gewonnen hebben die er echt ook toe doen... Het zou wel eens leuk zijn ondertussen. Maar goed, dat zullen wel meer mensen hebben.
ben al op schoolquote:Op woensdag 9 september 2009 10:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat ben jij vroeg je bed uit komen rollen ?
quote:Op woensdag 9 september 2009 10:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hoe was het vannacht dan met optie A van de poll van Mismo ?
Ik vind hem lelijk en vraag me af of ie gaat werken en niet vooral alleen maar controversieel is.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:22 schreef Ang3l het volgende:
Wat vinden we hier trouwens van de nieuwe campagne?
[ afbeelding ]
Er is er ook eentje met Stalin en met Saddam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vast en zeker weer zo'n reclame bureau dat denkt dat controlversieel gelijk staat aan effectiefquote:Op woensdag 9 september 2009 10:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind hem lelijk en vraag me af of ie gaat werken en niet vooral alleen maar controversieel is.
Nou dat is dan toch echt voor het eerst dat Quote het niet bij het juiste eind heeftquote:Op woensdag 9 september 2009 10:32 schreef SCH het volgende:
Stroekie, volgende Winq komt gewoon in november uit hoor.
Nope kwam het afgelopen zaterdag dus tegen in een recente qoute bij de kapperquote:Op woensdag 9 september 2009 10:36 schreef Baltar het volgende:
Volgens mij is Stroek in de war met de Squeez, dien is ten grafe gedragen, vorig jaar al.
quote:Op woensdag 9 september 2009 09:22 schreef TheaterMaMa het volgende:het is gelukt hoor
![]()
sterker nog de winkelbediende zorgde er zelfs voor dat het lot percies om 09:09 uur en 09 seconden uitrolde, en wat helemaal bizar is mag ik een tromroffel.
Het lot heeft bepaapd dat mijn lotnummer ook nog eens 009009 is, terwijl ik alleen eindcijfer 09 kon aangeven.
Als ik nu geen grote vis vang, vang ik heb nooit nie
het enige lot wat meer perfectie had kunnen bieden was 090909maar dan was ik waarschijnlijk echt doorgedraaid
![]()
Controversieel, puur om te shockeren, beledigend et.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind hem lelijk en vraag me af of ie gaat werken en niet vooral alleen maar controversieel is.
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:50 schreef Ang3l het volgende:
Jongens, haal die bloedhond eens van me af!
quote:Op woensdag 9 september 2009 01:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
zo dan..please shave for godsake!
Ik word me hier toch ondervraagd op MSN, dat wil je niet weeeeeeeeeeeeeten!quote:
Wat heb ik gemistquote:Op woensdag 9 september 2009 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word me hier toch ondervraagd op MSN, dat wil je niet weeeeeeeeeeeeeten!
Stroek de bloedhond.quote:
Door wie? Gewoon afkappen als je er niets van mot hebbequote:Op woensdag 9 september 2009 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word me hier toch ondervraagd op MSN, dat wil je niet weeeeeeeeeeeeeten!
Je bent me nu al beu?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:50 schreef Ang3l het volgende:
Jongens, haal die bloedhond eens van me af!
Zeg ik doe geen onzedige vooerstellenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:08 schreef Baltar het volgende:
[..]
Door wie? Gewoon afkappen als je er niets van mot hebbe
Ik heb tandafdrukken en zie vlekken van de felle lamp.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je bent me nu al beu?
heb ik het toch nog best lang vol weten te houden![]()
Stroek en onzedige voorstellenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg ik doe geen onzedige vooerstellen
ik stel slechts diepgaande vragen
niet eens een stukje worstquote:Op woensdag 9 september 2009 13:10 schreef Desmonkey het volgende:
* Desmonkey gooit 4 frikandellen naar Stroekie ..
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geef me dan ook een bot zodat ik daar tevreden in een hoekje op kan gaan knagen
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi luilak
hier je bakkie pleur![]()
en dan braaf weer even ergens gaan spelen
Zullen we samen spelenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ergens gaan spelen? en ik word afgescheept met een bakkie koffie? Aan 1 kopje heb ik niet genoeg.
luilak? ik ben juist vroeg opgestaan. Alhoewel dat niet makkelijk ging, Overal spierpijn etc...![]()
Straks weer hardlopen.
Zeg wacht dan tenminste tot ik in Parijs zit ja!quote:
wat wil je dan gaan doen? twister? paintballen? elkaars haren en nagels doen? wat?quote:
Twister heeft een te hoog omval gehaltequote:Op woensdag 9 september 2009 13:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat wil je dan gaan doen? twister? paintballen? elkaars haren en nagels doen? wat?![]()
euh..o.k. .let's sell murder.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:56 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Twister heeft een te hoog omval gehalte
Paintballen doet pijn
Ik doe nooit iets met mijn nagels en niemand mag aan mijn haar komen.
Behalve liefdevol
Ander spelletje?
Kunnen we ook gewoon iemands leven vernietigenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh..o.k. .let's sell murder.
We gaan eerst creditcards cross referencen met twee eigenaren maar die niet hun vrouwen zijn. En dan bellen we de vrouwen en sell murder.
doe je mee?
met voodoo, five point palm exploding heart technique or the old fashion way?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:00 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Kunnen we ook gewoon iemands leven vernietigen?`
Ik zelf zou voodoo gebruiken, maar puur omdat ik de benodigdheden hier hebquote:Op woensdag 9 september 2009 14:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
met voodoo, five point palm exploding heart technique or the old fashion way?
of we brengen mijn GODKEI project in werkingquote:Op woensdag 9 september 2009 14:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
met voodoo, five point palm exploding heart technique or the old fashion way?
Ga jij eens naar Parijs, dan ga ik spelen met Wilmaquote:Op woensdag 9 september 2009 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zelf zou voodoo gebruiken, maar puur omdat ik de benodigdheden hier heb
en wat houdt dat project in?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
of we brengen mijn GODKEI project in werking
Geef Ook De Kanslozen Een Illusie
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zelf zou voodoo gebruiken, maar puur omdat ik de benodigdheden hier heb
Ik had laatst een mooie. In de Appie hier in de buurt werkt een dikkige nicht met puisten en een dikke gouden ketting.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en wat houdt dat project in?
We gaan naar een zwerver toe, beloven hem geld, maar prikken ze ogen uit met twee potloden en dan daarmee gaan jongleren en zeggen we: where's ur God now?
Of had je iets anders in gedachten?
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ga jij eens naar Parijs, dan ga ik spelen met Wilma
Beginnend? Mens ik stak al naalden toen jij nog een dubbelleven moest beginnenquote:Op woensdag 9 september 2009 14:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Dus je bent nog beginnend? Waar wil je eindigen? net zoals Willow?![]()
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ga jij eens naar Parijs, dan ga ik spelen met Wilma
en wat gebeurde er na het flirten dan? lachte je 'em uit o.i.d.?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:12 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik had laatst een mooie. In de Appie hier in de buurt werkt een dikkige nicht met puisten en een dikke gouden ketting.
Daar ben ik toen mee gaan flirten
He know he'll never have me!
Ja. Ik begon te lachen. Hij keek een beetje boos en verdrietigquote:Op woensdag 9 september 2009 14:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en wat gebeurde er na het flirten dan? lachte je 'em uit o.i.d.?![]()
ooooooooo, eigenlijk wel zielig voor 'em.
Ja. Hier.quote:
Wat gemeen.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja. Ik begon te lachen. Hij keek een beetje boos en verdrietig
Waar is de tent?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Hier.
*pulls down pants and points*
ik heb ook weleens naalden gebruikt. Ik stak er weleens eentje in mijn tepel of in het gezicht.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beginnend? Mens ik stak al naalden toen jij nog een dubbelleven moest beginnen
geen falafel ?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:05 schreef mike_hunt het volgende:
Kijk eens, zelf gemaakt!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:16 schreef keizerpinguin het volgende:
Soms denk ik bij m'n eigen
Wat moet ik hier weer mee
Ze kunnen het heen en weer krijgen
't Is nooit goed, 't is altijd nee
Maar ik heb 't al bekeken
Vandaag dat wordt m'n dag
Dat ik me lekker uit ga leven
En alles kan en mag
Oh vanavond ga ik even uit m'n bol
Gooi alles van me af en giet me vol
Want ik hou van 't leven
Al moet ik soms ook geven
Maar vanavond telt alleen voor mij de lol
Oh ik zet de zorgen even aan de kant
En denk niet aan verdriet of trammelant
Ja lachen gieren brullen
Toe laat m'n glas maar vullen
Want vanavond ga ik even uit m'n bol
![]()
omgquote:Op woensdag 9 september 2009 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Hier.
*pulls down pants and points*
Ow sorry *trekt boxer weer ff omhoog*quote:
to make himself feel good?quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow sorry *trekt boxer weer ff omhoog*
Buffy.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:17 schreef mike_hunt het volgende:
ik moet toch echt minder reruns van Buffy kijken.![]()
Nee, ik kan mijn zonnebril niet vinden. Dus ik haal straks wel als ik weer terug ben van hardlopen.quote:
quote:
je hebt daarvoor toch geen tent nodig?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow sorry *trekt boxer weer ff omhoog*
Ik heb de serie op dvd.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:22 schreef mike_hunt het volgende:
Vond Cordelia en Harmony ook leuk.![]()
ook fan? ik mis zulke series met humor and shit.
yep, ik ook.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:24 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb de serie op dvd.Samen met Angel. (daar is Cordy nog toffer
)
Ik snap je, maar tis niet lief. Nu moet hij weer iets gaan doen om zichzelf beter te voelen and so on and so o, tot je bij de laagste van de knapheidsketen zit en die pleegt dan zelfmoord omdat ie zichzelf niet beter kan laten voelen. Dus eigenlijk ben je een moordenaar.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
precies. jij snapt me toch wel?
toch?
tent?
Je hebt mijn homevideo's op DVD?!quote:Op woensdag 9 september 2009 14:24 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb de serie op dvd.Samen met Angel. (daar is Cordy nog toffer
)
Het is nu geen tijd voor complimentjes, Ang3lquote:Op woensdag 9 september 2009 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap je, maar tis niet lief. Nu moet hij weer iets gaan doen om zichzelf beter te voelen and so on and so o, tot je bij de laagste van de knapheidsketen zit en die pleegt dan zelfmoord omdat ie zichzelf niet beter kan laten voelen. Dus eigenlijk ben je een moordenaar.
dus zullke spelletjes wil je spelen? Kunnen we niet ezeltje prik spelen?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
precies. jij snapt me toch wel?
toch?
tent?
Cijfers? Moeten we je poes nu raten of bedoel je dat je ons cijfers gaat geven?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:26 schreef SCH het volgende:
Ik kom hier niet zo vaak dus zit meteen de fotoboeken te tsjekken
Cijfers?
Dat laatste natuurlijkquote:Op woensdag 9 september 2009 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cijfers? Moeten we je poes nu raten of bedoel je dat je ons cijfers gaat geven?
Ezeltje Prik = Face down, Ass up?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus zullke spelletjes wil je spelen? Kunnen we niet ezeltje prik spelen?
quote:
Oeiquote:
Jaaaaaaaaa, dat vind ik leuk!quote:Op woensdag 9 september 2009 14:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus zullke spelletjes wil je spelen? Kunnen we niet ezeltje prik spelen?
quote:
ja doe eens ranking de homo fokkersquote:Op woensdag 9 september 2009 14:26 schreef SCH het volgende:
Ik kom hier niet zo vaak dus zit meteen de fotoboeken te tsjekken
Cijfers?
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij deden dat op Lowlands, eerste avond. Mensen keuren en dan met hun punt op de foto zetten
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:29 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa, dat vind ik leuk!
Met blinddoek?
LOL wat gebeurde er als je een onvoldoende gaf? Gingen ze dan nog op de foto?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij deden dat op Lowlands, eerste avond. Mensen keuren en dan met hun punt op de foto zetten
quote:
Hij was de helft van een stelletjequote:Op woensdag 9 september 2009 14:32 schreef SCH het volgende:
[..]Wel een hoge rating voor zo'n ventje dat nog niet is opgedroogd
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:39 schreef SCH het volgende:
mike_hunt heeft een leuke mond maar geen ogen, dat is wel jammer
keukenkast lijkt me gezellig en met lieve love handles
stroekie is alleen maar love handles
bij ang3el zou ik bang zijn verstrikt te raken in zijn krullen
S.A.L. is lekker maar zal wel een slecht karakter hebben dus
dat zou je toch niet verklappen na onze geheime rendez vous te ernhemquote:Op woensdag 9 september 2009 14:39 schreef SCH het volgende:
i know, it takes a man to fill my shoes.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Ik was af en toe nog wel eens hier!!!
maar jij niet!
heb nog gepost dat madonna, niet goed werd op het podium tijdens haar concert .
Kreeg gelijk een verwijt dat ik op jou leek.....
Nee man, dat is juist tof. Slank zijn is helemaal uitquote:Op woensdag 9 september 2009 14:44 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
en attendeerde me op mijn vetheid
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:39 schreef SCH het volgende:
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
i know, it takes a man to fill my shoes.
Moet je maar niet zo'n moeilijke naam nemen.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Na een SAJ is er ook nog een SAL?
Er is een heel stuk af hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 14:39 schreef SCH het volgende:
Ik blijkbaar niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo'n moeilijke naam nemen.
Heb ik me populair gemaakt?
He doesn't yet know where that mouth has traveledquote:
Jan Vayne had wel veeeeeeel langer haar!quote:
blijkbaar wel, maar ook wederzijds want je bent volgens mij nu al met een record poging bezigquote:Op woensdag 9 september 2009 14:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo'n moeilijke naam nemen.
Heb ik me populair gemaakt?
Dan was ik meestal allang weer weggestuurdquote:Op woensdag 9 september 2009 14:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
blijkbaar wel, maar ook wederzijds want je bent volgens mij nu al met een record poging bezig
in het verleden waren je uitstapjes hier vaak van kortere duur
wie gaat het geheim van Sandeman onthullen ?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He doesn't yet know where that mouth has traveled
Mensen zonder geboortedatum op hun profiel hebben een slecht karakter?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik word argwanend bij mannen zonder geboortedatum
Ja. Ze zijn Satan.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mensen zonder geboortedatum op hun profiel hebben een slecht karakter?
zijn er nu minder zuurpruimen aanwezig ?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan was ik meestal allang weer weggestuurd
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mensen zonder geboortedatum op hun profiel hebben een slecht karakter?
Jij beschermt me.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zijn er nu minder zuurpruimen aanwezig ?
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He doesn't yet know where that mouth has traveled
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:49 schreef SCH het volgende:
Wie is Mieke, is dat die jongen met die witte sokken aan?
Het gesprek ging op zich goed. Maar had me toch enigszins verkeken op de baan. Tis meer een kantoorbaan en daar ging ik niet voor. (tis Marketing & Analyse).quote:Op woensdag 9 september 2009 15:09 schreef Baltar het volgende:
@ Mieke, hoe is het sollicitatiegesprek gegaan, vorige week donderdag?
waar zie je dan witte sokken?quote:
Je wilde toch meer een "Jamin" baan hebben?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Het gesprek ging op zich goed. Maar had me toch enigszins verkeken op de baan. Tis meer een kantoorbaan en daar ging ik niet voor. (tis Marketing & Analyse).
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:58 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je wilde toch meer een "Jamin" baan hebben?
quote:
de trekking is morgenmiddag om 14 uurquote:Op woensdag 9 september 2009 11:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als je niets wint, hou je dan meteen op met dat bijgeloof?
Wanneer is 't, dan zal ik duimen.
Of Wilmaquote:Op woensdag 9 september 2009 15:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waar zie je dan witte sokken?![]()
ze noemen me Mieke i.p.v. Mike omdat ik het vreselijk vind als handtasjes "meid" of "zij" zeggen tegen jongens. Het verwijven zeg maar.
Dus voor straf noemen ze me Mieke.
Omdat Mike hunt nogals eens blondt is wordt hij ook Mieke genoemdquote:Op woensdag 9 september 2009 15:49 schreef SCH het volgende:
Wie is Mieke, is dat die jongen met die witte sokken aan?
Aqui, aqui!quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:27 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Of Wilma
Maar dat heeft te maken met het feit dat hij HIV heeft
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Omdat Mike hunt nogals eens blondt is wordt hij ook Mieke genoemd
I already fucked him real good darlingquote:Op woensdag 9 september 2009 16:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ik zal eens vragen of Ang3l zijn voodoo pop pakt. To fuck u up really good.
what kind of voodoo do you do ?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ik zal eens vragen of Ang3l zijn voodoo pop pakt. To fuck u up really good.
we zijn hier heel open en eerlijk, en vragen staat vrijquote:Op woensdag 9 september 2009 16:33 schreef SCH het volgende:
Ik snap er weinig van, houd eens op met die inside grappen. FOK!-newbies hebben ook rechten
REAL goodquote:Op woensdag 9 september 2009 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I already fucked him real good darling
heb je em aangeduwd op LL??quote:Op woensdag 9 september 2009 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I already fucked him real good darling
Liefje, je moet gewoon alle stereotypen die je over homo's kent toepassen, dan snap je alles.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:33 schreef SCH het volgende:
Ik snap er weinig van, houd eens op met die inside grappen. FOK!-newbies hebben ook rechten
You remind me of the babe.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
what kind of voodoo do you do ?
Nu doe je jezelf tekortquote:Op woensdag 9 september 2009 16:38 schreef Keukenkast het volgende:
Ang3l kan niet kiezen en neemt daarom iedereen
ja jij mocht maar kort op het stoeltje van de topic benjamin zitten, daar werd je ruw vanaf gegooid door Eustacequote:Op woensdag 9 september 2009 16:38 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Liefje, je moet gewoon alle stereotypen die je over homo's kent toepassen, dan snap je alles.
Ang3l kan niet kiezen en neemt daarom iedereen
Stroek is gewoon een oude, moederlijke nicht
Mieke probeert zo straight als hij maar kan te zijn
En ik
Ik ben gewoon het toonbeeld van perfectie.
Ik ben gewoon geen stereotypequote:Op woensdag 9 september 2009 16:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja jij mocht maar kort op het stoeltje van de topic benjamin zitten, daar werd je ruw vanaf gegooid door Eustace
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keukenkastje in een ruimteschip
Dat had ik meteen al door, alleen jammer dat je uit LImburg komtquote:Op woensdag 9 september 2009 16:38 schreef Keukenkast het volgende:
Ik ben gewoon het toonbeeld van perfectie.
Bonnie??quote:Op woensdag 9 september 2009 16:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had ik het dan over je Bonnie en Rose gedrag moeten hebben ?
Ik ben al verhuisd hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 16:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat had ik meteen al door, alleen jammer dat je uit LImburg komt
Eens kijken welke rol ik me kan aanmeten.
Friesland ook niet - waar woon je nu?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:51 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben al verhuisd hoor
Limburg is niet zo heel fijn.
Lijkt wel of Limburg het pispaaljte is. Iedereen haat het. Zelfs op GS.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat had ik meteen al door, alleen jammer dat je uit LImburg komt
Eens kijken welke rol ik me kan aanmeten.
Tilburg toch?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:51 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben al verhuisd hoor
Limburg is niet zo heel fijn.
ik haal die twee altijd door elkaar. E en KK.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja jij mocht maar kort op het stoeltje van de topic benjamin zitten, daar werd je ruw vanaf gegooid door Eustace
ik doe ook alles om in de dagcijfers te komen.quote:
dan had ik het wel oter bonnie en jose gehadquote:Op woensdag 9 september 2009 16:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Bonnie??Tis recreatief gebruik
geregistreerd 2002quote:Op woensdag 9 september 2009 16:33 schreef SCH het volgende:
Tilburg, dat er tegenwoordig uitziet als de DDRquote:Op woensdag 9 september 2009 16:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Friesland ook niet - waar woon je nu?
Overgangsstadje, daarna Utrecht neem ik aan.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:00 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Tilburg, dat er tegenwoordig uitziet als de DDR
je gaat het ooit echt onder de knie krijgenquote:Op woensdag 9 september 2009 16:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik haal die twee altijd door elkaar. E en KK.
E was toch van die trip met zijn vriendje, strand and shit?
Siquote:Op woensdag 9 september 2009 16:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik doe ook alles om in de dagcijfers te komen.![]()
goedemiddag btw![]()
klaar met escuela?
Ik denk dat ik na mijn P. Journalistiek Literatuurkunde ga doen. In Utrecht jaquote:Op woensdag 9 september 2009 17:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Overgangsstadje, daarna Utrecht neem ik aan.
je komt van van de regen in de drupquote:Op woensdag 9 september 2009 17:00 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Tilburg, dat er tegenwoordig uitziet als de DDR
3 x goed, journalistiek, literatuur en Utrecht. Jij komt er welquote:Op woensdag 9 september 2009 17:02 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na mijn P. Journalistiek Literatuurkunde ga doen. In Utrecht ja
ja, maar in my defence, ik ben hier niet dagelijks dus ik mis dingen, dus kan dan weleens naar de bekende weg vragen.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je gaat het ooit echt onder de knie krijgen
Op het moment twee verschillende, omdat ik een arme student ben en ons wasmiddel op is en mijn huisgenootjes en ik luie zakken zijn die geen nieuwe gaan kopen. Maar ze zijn niet wit,.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:04 schreef SCH het volgende:
[..]
3 x goed, journalistiek, literatuur en Utrecht. Jij komt er wel
Geen witte sokken he?
Best geil.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Op het moment twee verschillende, omdat ik een arme student ben en ons wasmiddel op is en mijn huisgenootjes en ik luie zakken zijn die geen nieuwe gaan kopen. Maar ze zijn niet wit,.
Blauw en Zwart
Zo.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar in my defence, ik ben hier niet dagelijks dus ik mis dingen, dus kan dan weleens naar de bekende weg vragen.
* insert heartfelt reasurance here*![]()
2000quote:
Ik ben er nu mee bezig. Ik weet alleen niet of ik het af wil makenquote:Op woensdag 9 september 2009 17:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Best geil.
Maar je gaat maar 1 jaar journalistiek doen?
pleurt op opaquote:Op woensdag 9 september 2009 17:04 schreef SCH het volgende:
Wie is Yurithemaster nou weer. Snuift die coke?
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:04 schreef SCH het volgende:
[..]
3 x goed, journalistiek, literatuur en Utrecht. Jij komt er wel
Geen witte sokken he?
Hoevaak moet ik jou nog zeggen, jij straightacting fudgepacking fossiel dat ik legaal ben!quote:Op woensdag 9 september 2009 17:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
try hello kitty sokjes met die bolletjes aan de achterkant.
betekend niet dat je die sokken niet draagtquote:Op woensdag 9 september 2009 17:11 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik jou nog zeggen, jij straightacting fudgepacking fossiel dat ik legaal ben!
Al twee hele maanden
dus nu aan het huiswerk. Anders zit je er weer tegenaan te hikken.quote:
Doe maar niet. En je bedoelt literatuurwetenschappen?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben er nu mee bezig. Ik weet alleen niet of ik het af wil maken
stam + tquote:Op woensdag 9 september 2009 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
betekend niet dat je die sokken niet draagt
Ik ben moe en een domme jongen.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe maar niet. En je bedoelt literatuurwetenschappen?
Heb je nou speciaal voor mij een nieuwe foto geplaatst?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben moe en een domme jongen.
Ja. Dat ja.
ja! Al voor Lowlands!!!quote:Op woensdag 9 september 2009 17:11 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik jou nog zeggen, jij straightacting fudgepacking fossiel dat ik legaal ben!
Al twee hele maanden
Lijkt wel de Sugababes. Er zit nog 1 orginele in.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:12 schreef SCH het volgende:
Gordon uit de Toppers. Het land weer in rep en roer.
legaal heeft toch niets te maken met Hello Kity sokjesquote:Op woensdag 9 september 2009 17:11 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Al twee hele maanden
Ik was die Lowlands vet-haar-foto zat.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je nou speciaal voor mij een nieuwe foto geplaatst?
Nijntje!quote:Op woensdag 9 september 2009 17:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
legaal heeft toch niets te maken met Hello Kity sokjes
ik heb nog een MIffy dekbed![]()
nu je het erover hebt.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Leuke bril heb je. Niet lastig bij het tongen?
lenzen blijven inquote:Op woensdag 9 september 2009 17:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nu je het erover hebt.
Mensen met een bril of lenzen. Als ze gaan neuken, doe ze die dan af/uit alvorens te gaan heien?
Bedoel je nu het vette haar?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:18 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik was die Lowlands vet-haar-foto zat.
Doet me teveel aan Ang3l en mijn verdwenen onschuld
Ik wel.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nu je het erover hebt.
Mensen met een bril of lenzen. Als ze gaan neuken, doe ze die dan af/uit alvorens te gaan heien?
Tenzij je ze al uit hadquote:
is dat een famous person?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:24 schreef Ang3l het volgende:
Mocht het nou ècht niet gaan in Parijs dan heb ik een tolk geregeld
[ afbeelding ]
En anders hebben we Dirk nogMisschien. Of Jérémy!
Ik wel. Het is gewoon onhandig.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nu je het erover hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |