ik doe ook alles om in de dagcijfers te komen.quote:
dan had ik het wel oter bonnie en jose gehadquote:Op woensdag 9 september 2009 16:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Bonnie??Tis recreatief gebruik
geregistreerd 2002quote:Op woensdag 9 september 2009 16:33 schreef SCH het volgende:
Ik snap er weinig van, houd eens op met die inside grappen. FOK!-newbies hebben ook rechten
Tilburg, dat er tegenwoordig uitziet als de DDRquote:Op woensdag 9 september 2009 16:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Friesland ook niet - waar woon je nu?
Overgangsstadje, daarna Utrecht neem ik aan.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:00 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Tilburg, dat er tegenwoordig uitziet als de DDR
je gaat het ooit echt onder de knie krijgenquote:Op woensdag 9 september 2009 16:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik haal die twee altijd door elkaar. E en KK.
E was toch van die trip met zijn vriendje, strand and shit?
Siquote:Op woensdag 9 september 2009 16:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik doe ook alles om in de dagcijfers te komen.![]()
goedemiddag btw![]()
klaar met escuela?
Ik denk dat ik na mijn P. Journalistiek Literatuurkunde ga doen. In Utrecht jaquote:Op woensdag 9 september 2009 17:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Overgangsstadje, daarna Utrecht neem ik aan.
je komt van van de regen in de drupquote:Op woensdag 9 september 2009 17:00 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Tilburg, dat er tegenwoordig uitziet als de DDR
3 x goed, journalistiek, literatuur en Utrecht. Jij komt er welquote:Op woensdag 9 september 2009 17:02 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na mijn P. Journalistiek Literatuurkunde ga doen. In Utrecht ja
ja, maar in my defence, ik ben hier niet dagelijks dus ik mis dingen, dus kan dan weleens naar de bekende weg vragen.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je gaat het ooit echt onder de knie krijgen
Op het moment twee verschillende, omdat ik een arme student ben en ons wasmiddel op is en mijn huisgenootjes en ik luie zakken zijn die geen nieuwe gaan kopen. Maar ze zijn niet wit,.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:04 schreef SCH het volgende:
[..]
3 x goed, journalistiek, literatuur en Utrecht. Jij komt er wel
Geen witte sokken he?
Best geil.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Op het moment twee verschillende, omdat ik een arme student ben en ons wasmiddel op is en mijn huisgenootjes en ik luie zakken zijn die geen nieuwe gaan kopen. Maar ze zijn niet wit,.
Blauw en Zwart
Zo.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar in my defence, ik ben hier niet dagelijks dus ik mis dingen, dus kan dan weleens naar de bekende weg vragen.
* insert heartfelt reasurance here*![]()
2000quote:
Ik ben er nu mee bezig. Ik weet alleen niet of ik het af wil makenquote:Op woensdag 9 september 2009 17:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Best geil.
Maar je gaat maar 1 jaar journalistiek doen?
pleurt op opaquote:Op woensdag 9 september 2009 17:04 schreef SCH het volgende:
Wie is Yurithemaster nou weer. Snuift die coke?
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:04 schreef SCH het volgende:
[..]
3 x goed, journalistiek, literatuur en Utrecht. Jij komt er wel
Geen witte sokken he?
Hoevaak moet ik jou nog zeggen, jij straightacting fudgepacking fossiel dat ik legaal ben!quote:Op woensdag 9 september 2009 17:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
try hello kitty sokjes met die bolletjes aan de achterkant.
betekend niet dat je die sokken niet draagtquote:Op woensdag 9 september 2009 17:11 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik jou nog zeggen, jij straightacting fudgepacking fossiel dat ik legaal ben!
Al twee hele maanden
dus nu aan het huiswerk. Anders zit je er weer tegenaan te hikken.quote:
Doe maar niet. En je bedoelt literatuurwetenschappen?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben er nu mee bezig. Ik weet alleen niet of ik het af wil maken
stam + tquote:Op woensdag 9 september 2009 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
betekend niet dat je die sokken niet draagt
Ik ben moe en een domme jongen.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe maar niet. En je bedoelt literatuurwetenschappen?
Heb je nou speciaal voor mij een nieuwe foto geplaatst?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben moe en een domme jongen.
Ja. Dat ja.
ja! Al voor Lowlands!!!quote:Op woensdag 9 september 2009 17:11 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik jou nog zeggen, jij straightacting fudgepacking fossiel dat ik legaal ben!
Al twee hele maanden
Lijkt wel de Sugababes. Er zit nog 1 orginele in.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:12 schreef SCH het volgende:
Gordon uit de Toppers. Het land weer in rep en roer.
legaal heeft toch niets te maken met Hello Kity sokjesquote:Op woensdag 9 september 2009 17:11 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Al twee hele maanden
Ik was die Lowlands vet-haar-foto zat.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je nou speciaal voor mij een nieuwe foto geplaatst?
Nijntje!quote:Op woensdag 9 september 2009 17:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
legaal heeft toch niets te maken met Hello Kity sokjes
ik heb nog een MIffy dekbed![]()
nu je het erover hebt.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Leuke bril heb je. Niet lastig bij het tongen?
lenzen blijven inquote:Op woensdag 9 september 2009 17:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nu je het erover hebt.
Mensen met een bril of lenzen. Als ze gaan neuken, doe ze die dan af/uit alvorens te gaan heien?
Bedoel je nu het vette haar?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:18 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik was die Lowlands vet-haar-foto zat.
Doet me teveel aan Ang3l en mijn verdwenen onschuld
Ik wel.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nu je het erover hebt.
Mensen met een bril of lenzen. Als ze gaan neuken, doe ze die dan af/uit alvorens te gaan heien?
Tenzij je ze al uit hadquote:
is dat een famous person?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:24 schreef Ang3l het volgende:
Mocht het nou ècht niet gaan in Parijs dan heb ik een tolk geregeld
[ afbeelding ]
En anders hebben we Dirk nogMisschien. Of Jérémy!
Ik wel. Het is gewoon onhandig.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nu je het erover hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |