Ik heb de serie op dvd.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:22 schreef mike_hunt het volgende:
Vond Cordelia en Harmony ook leuk.![]()
ook fan? ik mis zulke series met humor and shit.
yep, ik ook.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:24 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb de serie op dvd.Samen met Angel. (daar is Cordy nog toffer
)
Ik snap je, maar tis niet lief. Nu moet hij weer iets gaan doen om zichzelf beter te voelen and so on and so o, tot je bij de laagste van de knapheidsketen zit en die pleegt dan zelfmoord omdat ie zichzelf niet beter kan laten voelen. Dus eigenlijk ben je een moordenaar.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
precies. jij snapt me toch wel?
toch?
tent?
Je hebt mijn homevideo's op DVD?!quote:Op woensdag 9 september 2009 14:24 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb de serie op dvd.Samen met Angel. (daar is Cordy nog toffer
)
Het is nu geen tijd voor complimentjes, Ang3lquote:Op woensdag 9 september 2009 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap je, maar tis niet lief. Nu moet hij weer iets gaan doen om zichzelf beter te voelen and so on and so o, tot je bij de laagste van de knapheidsketen zit en die pleegt dan zelfmoord omdat ie zichzelf niet beter kan laten voelen. Dus eigenlijk ben je een moordenaar.
dus zullke spelletjes wil je spelen? Kunnen we niet ezeltje prik spelen?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
precies. jij snapt me toch wel?
toch?
tent?
Cijfers? Moeten we je poes nu raten of bedoel je dat je ons cijfers gaat geven?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:26 schreef SCH het volgende:
Ik kom hier niet zo vaak dus zit meteen de fotoboeken te tsjekken
Cijfers?
Dat laatste natuurlijkquote:Op woensdag 9 september 2009 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cijfers? Moeten we je poes nu raten of bedoel je dat je ons cijfers gaat geven?
Ezeltje Prik = Face down, Ass up?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus zullke spelletjes wil je spelen? Kunnen we niet ezeltje prik spelen?
quote:
Oeiquote:
Jaaaaaaaaa, dat vind ik leuk!quote:Op woensdag 9 september 2009 14:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus zullke spelletjes wil je spelen? Kunnen we niet ezeltje prik spelen?
quote:
ja doe eens ranking de homo fokkersquote:Op woensdag 9 september 2009 14:26 schreef SCH het volgende:
Ik kom hier niet zo vaak dus zit meteen de fotoboeken te tsjekken
Cijfers?
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij deden dat op Lowlands, eerste avond. Mensen keuren en dan met hun punt op de foto zetten
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:29 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa, dat vind ik leuk!
Met blinddoek?
LOL wat gebeurde er als je een onvoldoende gaf? Gingen ze dan nog op de foto?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij deden dat op Lowlands, eerste avond. Mensen keuren en dan met hun punt op de foto zetten
quote:
Hij was de helft van een stelletjequote:Op woensdag 9 september 2009 14:32 schreef SCH het volgende:
[..]Wel een hoge rating voor zo'n ventje dat nog niet is opgedroogd
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:39 schreef SCH het volgende:
mike_hunt heeft een leuke mond maar geen ogen, dat is wel jammer
keukenkast lijkt me gezellig en met lieve love handles
stroekie is alleen maar love handles
bij ang3el zou ik bang zijn verstrikt te raken in zijn krullen
S.A.L. is lekker maar zal wel een slecht karakter hebben dus
dat zou je toch niet verklappen na onze geheime rendez vous te ernhemquote:Op woensdag 9 september 2009 14:39 schreef SCH het volgende:
i know, it takes a man to fill my shoes.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:33 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Ik was af en toe nog wel eens hier!!!
maar jij niet!
heb nog gepost dat madonna, niet goed werd op het podium tijdens haar concert .
Kreeg gelijk een verwijt dat ik op jou leek.....
Nee man, dat is juist tof. Slank zijn is helemaal uitquote:Op woensdag 9 september 2009 14:44 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
en attendeerde me op mijn vetheid
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:39 schreef SCH het volgende:
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
i know, it takes a man to fill my shoes.
Moet je maar niet zo'n moeilijke naam nemen.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Na een SAJ is er ook nog een SAL?
Er is een heel stuk af hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 14:39 schreef SCH het volgende:
Ik blijkbaar niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo'n moeilijke naam nemen.
Heb ik me populair gemaakt?
He doesn't yet know where that mouth has traveledquote:
Jan Vayne had wel veeeeeeel langer haar!quote:
blijkbaar wel, maar ook wederzijds want je bent volgens mij nu al met een record poging bezigquote:Op woensdag 9 september 2009 14:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo'n moeilijke naam nemen.
Heb ik me populair gemaakt?
Dan was ik meestal allang weer weggestuurdquote:Op woensdag 9 september 2009 14:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
blijkbaar wel, maar ook wederzijds want je bent volgens mij nu al met een record poging bezig
in het verleden waren je uitstapjes hier vaak van kortere duur
wie gaat het geheim van Sandeman onthullen ?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He doesn't yet know where that mouth has traveled
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |