Vanwege de genenset van je ouders.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:30 schreef Strawberryjuice het volgende:
Oftewel waarom ben ik geboren als 'Strawberryjuice' en niet als iemand anders.
Omdat je niet de genenset van die mensen hebt.quote:Waarom zie ik alles vanuit MIJN perspectief, vanuit mijn lichaam en niet dat van Wilders, Beatrix of Obama?
Je typt dus je bestaat.quote:Besta ik wel echt?
Dat doet er niet toe.quote:Bestaan degenen om mij hene wel echt of zijn zij een illusie van mijn zintuigen?
Ga eens langs bij je huisarts.quote:Dit soort dingen spoken steeds vaker door mijn hoofd sinds ik dus dat autoongeluk gezien heb,,,
Lol....tjah?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:33 schreef Strawberryjuice het volgende:
Ik heb een psycholoog die ik zsm zie. Maar het punt is dat zij het niet weet. Dat beangsitgt me. En wat als zij ook 'nep' is?
Maak je het jezelf niet heel moeilijk nu?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:33 schreef Strawberryjuice het volgende:
Ik heb een psycholoog die ik zsm zie. Maar het punt is dat zij het niet weet. Dat beangsitgt me. En wat als zij ook 'nep' is?
Dude.... relaxquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:33 schreef Strawberryjuice het volgende:
Ja, aangezien de reacties in dit topic net zo goed een illusie kunnen zijnquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maak je het jezelf niet heel moeilijk nu?
Hoezo heb je geen controle?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:36 schreef Strawberryjuice het volgende:
Geen controle hebben maakt me echt extreem bang..
Omdat je bent wie je bent.quote:waarom zie ik de wereld door dit lichaam heen?
Klopt. Dus maak er wat vanquote:Dit is mijn enige kans op leven
Waarom-vragen zijn zinloosquote:dus waarom ben ik mens? Waarom leef ik nu? waarom leef ik hier?
lekker verder gaan met de illusie dat je leeft.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:33 schreef Strawberryjuice het volgende:
je moet jezelf niet zo serieus nemen, je bent hier slechts toevallig. er is geen hogere bedoeling met jou "zijn". je bent ook niet belangrijk, probeer te genieten van het verblijf hier, of hou jezelf voor de gek en geloof in een hogere macht/doel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:36 schreef Strawberryjuice het volgende:
Ik weet wel dat ik eruitzie zoals ik eruitzie door die set maar waarom zie ik de wereld door dit lichaam heen? Dit is mijn enige kans op leven dus waarom ben ik mens? Waarom leef ik nu? waarom leef ik hier?
Des te beter dat het leven geen doel kent; heb je extra tijd voor leuke dingen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:48 schreef Strawberryjuice het volgende:
Ik hou te erg van de wereld en het leven om in te zien dat het niks voorstelt:(
Gewoon..... omdat het kan!quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:30 schreef Strawberryjuice het volgende:
Oftewel waarom ben ik geboren als 'Strawberryjuice' en niet als iemand anders. Waarom zie ik alles vanuit MIJN perspectief, vanuit mijn lichaam en niet dat van Wilders, Beatrix of Obama? Besta ik wel echt? Bestaan degenen om mij hene wel echt of zijn zij een illusie van mijn zintuigen? Dit soort dingen spoken steeds vaker door mijn hoofd sinds ik dus dat autoongeluk gezien heb,,,
Het is wat jij er van maaktquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:48 schreef Strawberryjuice het volgende:
Even zonder gekheid he?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:59 schreef houtjes het volgende:
Ook maar even een serieuze reactie tussen al het andere spul!
Dergelijke gedachten hebben mij (toen ik in mijn puberteit zat) ook bezig gehouden...ik wist toen eigenlijk nooit zo goed hoe ik het moest bewoorden.
Jij slaat de spijker op z'n kop, wat mij vooral ook nog bezig hield...als ik dood ben en onder de grond of wat dan ook lig, kun jij nog wel kijken/voelen/ruiken e.d. euhm...hoe komt het dat ik dat dan niet zie/voel/ruik.
Logisch want ik ben dood natuurlijk maar waar blijft mijn vermogen om dat allemaal te doen dan, en ...........ja zo kan ik ook uren doordenken!
Gelukkig voel ik me verder PRIMA...en kan deze gedachten ook eenvoudig weer naar achteren schuiven zodat ik lekker verder kan genieten van het leven
Ben je ook bang voor de dood?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:36 schreef Strawberryjuice het volgende:
Ik weet wel dat ik eruitzie zoals ik eruitzie door die set maar waarom zie ik de wereld door dit lichaam heen? Dit is mijn enige kans op leven dus waarom ben ik mens? Waarom leef ik nu? waarom leef ik hier?
Het leven is één groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:48 schreef Strawberryjuice het volgende:
Nee hoor, ook evolutie heeft geen doel.quote:Op woensdag 9 september 2009 09:28 schreef 68Chevelle het volgende:
Het doel van een individu, zowel mens als dier als plant, is puur het deel uitmaken van een keten ter ontwikkeling van sterkere rassen of schepsels
De wereld stelt zoveel voor als je er zelf van maakt, dus loop je zelf niet zo'n depressieve huilie te maken en look on the bright side.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:48 schreef Strawberryjuice het volgende:
Sommige mensen zeggen dat het vliegende spaghettimonster bestaat;quote:Op woensdag 9 september 2009 11:43 schreef Gwywen het volgende:
Sommige mensen zeggen dat het ego niet bestaat en dat wij allen één zijn.
Ik zeg: lees dit boek eens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |