abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72571511
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dan moet je het zelf ook niet gaan doen natuurlijk. Verliefdheid is geen enkele garantie voor wat dan ook. En omdat het wel eens mis is gegaan ga jij hem waarschuwen? Gozer, dan zouden we volgens jouw standaard allemaal slechts één keer een relatie hebben in ons leven. Afkomst heeft daar niks mee te maken. Kan een obstakel zijn, kan evenzo goed een verrijking zijn. Mijn kijk hierop is natuurlijk niet zaligmakend, maar de jouwe ook niet.
Klopt, maar ik heb een instinct waarop ik kan vertrouwen , ik heb trouwen geen standaard, slechts "caution" en "no-go areas" , en je vergist je lelijk, afkomst bepaald alles, opvoeding, educatie, karakter,religieuze insteken en opvattingen, ech ALLES.

Als het voor jou persoonlijk geen barricade is, (wat ik in de praktijk flink zou durven te betwijfelen) mooi toch? , ik hoop dat in zo'n geval alles zou lopen zoals je wil. t:)
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_72571576
geloof bepaalt wel veel, als jij als Nederlandse jongen gewoon kijkt waar het schip strandt en het Turkse meisje beperkt zich tot 1 relatie in haar leven, dan lijkt me dat toch aardig scheef aan je relatie beginnen...en als het niet werkt...? Maar wordt weer een geloofs discussie haast zo, genoeg voor mij en bedtijd!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_72571593
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:54 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Klopt, maar ik heb een instinct waarop ik kan vertrouwen , ik heb trouwen geen standaard, slechts "caution" en "no-go areas" , en je vergist je lelijk, afkomst bepaald alles, opvoeding, educatie, karakter,religieuze insteken en opvattingen, ech ALLES.

Als het voor jou persoonlijk geen barricade is, (wat ik in de praktijk flink zou durven te betwijfelen) mooi toch? , ik hoop dat in zo'n geval alles zou lopen zoals je wil. t:)
Oh, je hebt gelijk hoor, dat betwist ik ook niet. Maar ik ben er van overtuigd dat het geen onoverkomelijk obstakel hoeft te zijn, das alles. Zolang je maar in elkaar gelooft heb je een oplossing voor die eventuele obstakels.

En inderdaad, voor mij is het geen barricade. Tenminste, ik wil niet dat het een barricade is voor mij, en ik hoop dat het voor haar ook niet is. Niet dat alles loopt zoals ik zou willen, dat zou te makkelijk zijn.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72571716
quote:
Op woensdag 9 september 2009 01:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Oh, je hebt gelijk hoor, dat betwist ik ook niet. Maar ik ben er van overtuigd dat het geen onoverkomelijk obstakel hoeft te zijn, das alles. Zolang je maar in elkaar gelooft heb je een oplossing voor die eventuele obstakels.

En inderdaad, voor mij is het geen barricade. Tenminste, ik wil niet dat het een barricade is voor mij, en ik hoop dat het voor haar ook niet is. Niet dat alles loopt zoals ik zou willen, dat zou te makkelijk zijn.
Ach, je begint al vrij aardig met je ondertitel
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_72571764
quote:
Op woensdag 9 september 2009 01:08 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Ach, je begint al vrij aardig met je ondertitel
Jaháá, ik heb ook ambities!
En ik doe mijn best. Onbevangen andere mensen ontmoeten vind ik belangrijk. Oordelen kan ik altijd later nog.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72572522
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:45 schreef solaire het volgende:
ik denk dat veel mannen van 20-30 je over het hoofd zien omdat ze weten dat het 99 van de 100 keer verspilde moeite is (door verschillende redenen) en ze de energie liever in een wat beter renderend project steken.
Ik denk dat dit het is. Maar is dat dan geen vooroordeel? Het zou toch ook goed kunnen, dat het geen verspilde moeite is.

Als we het hebben over puur uiterlijk, dan kijken de Nederlandse mannen (in de twintig) ook niet snel om naar allochtone vrouwen.

En dan lees ik hier wel donker haar is , maar als er een even mooie blonde vrouw ernaast staat, dan gaan de meeste Nederlandse mannen daarvoor of voor de dame met donker haar met een westers uiterlijk, heeft het dan toch te maken met soort zoekt soort?

Nu ik alles zo terug gelezen heb, klinken mijn posts zo kinderachtig. Ik denk dat het te maken heeft met posten in ONZ en KLB, en ik het niet al te serieus probeer te nemen.
pi_72572538
quote:
Op woensdag 9 september 2009 02:43 schreef Lub_ya het volgende:

[..]

Ik denk dat dit het is. Maar is dat dan geen vooroordeel? Het zou toch ook goed kunnen, dat het geen verspilde moeite is.

Als we het hebben over puur uiterlijk, dan kijken de Nederlandse mannen (in de twintig) ook niet snel om naar allochtone vrouwen.

En dan lees ik hier wel donker haar is , maar als er een even mooie blonde vrouw ernaast staat, dan gaan de meeste Nederlandse mannen daarvoor of voor de dame met donker haar met een westers uiterlijk, heeft het dan toch te maken met soort zoekt soort?

Nu ik alles zo terug gelezen heb, klinken mijn posts zo kinderachtig. Ik denk dat het te maken heeft met posten in ONZ en KLB, en ik het niet al te serieus probeer te nemen.
weinig blondjes doen me mijn hoofd omdraaien, integendeel tot zwart/bruin haar...
Verder zie ik niet hoe zwart haar geassocieerd wordt met islam... enkel als je gesluiered/hoofddoek op hebt...maar dat was te verwachten
  woensdag 9 september 2009 @ 07:40:32 #108
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_72573092
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik heb dat 'probleem' juist helemaal niet.
Kijk nou, iemand die in de buurt woont
pi_72597248
quote:
Op woensdag 9 september 2009 02:43 schreef Lub_ya het volgende:

[..]

valt wel mee hoor... meeste NL mannen in mijn omgeving die ik ken vallen liever op halfbloedjes of nog donkerder en aziaten zijn al helemaal geliefd bij hun... wat van ver komt is lekker zeggen veel van hun, ligt gewoon aan je smaak

overigens: turkse meisjes zijn vaak wel heel mooi, maar lijken wel wat lastig te benaderen. Zeker voor nederlandse jonge jongens, die zijn vaak zo verlegen dat ze liever wachten tot het meisje naar hun toekomt
pi_72712821
Ik weet genoeg, eigenlijk heb ik niks nieuws gelezen.
  zondag 13 september 2009 @ 22:17:20 #111
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_72714346
Als mannen in die categorie niet kijken ligt dat toch echt aan jezelf. Als ze niets durven te ondernemen kan dat inderdaad met je achtergrond te maken hebben.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_72714618
Ik ben 19, date?
Dan geef ik onze fokkers later wel een impressie
Beneath the gold, bitter steel
pi_72715062
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Mordreth op 13-09-2009 22:38:26 (ga ergens anders spelen.) ]
  maandag 14 september 2009 @ 15:54:02 #114
48120 nicoco
Drie keer links is ook rechts.
pi_72731723
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:06 schreef quatara het volgende:

[..]

Ik snap niet wat je bedoelt met relatieplanetachtig, maar ik geef een gokje. Ik zelf ben erg afstandelijk wat betreft jongens, dat komt deels door mijn opvoeding. Ik ben niet preuts, integendeel. Ik ben open voor alle nationaliteiten,leeftijden (ook jonger), rassen(behlave chinees), etc. Wat ik wel belangrijk vind is mijn geloof maar dat zou je niet doorhebben bij de eerste indruk. Wat betreft relaties ben ik erg streng tegen mezelf, ik probeer zo weinig mogelijk aan vriendjes te doen en ik moet zeggen dat het me vrij goed gelukt is. Ik heb helaas wel iets gedaan, maar daar heb ik snel een einde aan gemaakt omdat ik niet houd om spelletjes te spelen. Het is serieus of niet.
Je bent niet preuts, maar wilt zo weinig mogelijk aan vriendjes doen. En je wil ook nog eens dat iedereen naar je kijkt? Vind ik niet echt met elkaar in overeenstemming..
Wat heb je precies gedaan dan?

Anyway, waarschijnlijk zal ik wél naar je kijken. Ik val nl niet op blond en wel op donker met getinte huid
Maar ja, ik zal wel weer te oud zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')