Hoeveel kleuren bestaan er dan?quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:01 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hoeveel kleuren bestaan er dan?
Geen idee. Interesseer me niet in Apple.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:01 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hoeveel kleuren bestaan er dan?
bod gaat niet door, inmiddels een prijsverlaging op de apple site van 219 naar 179, dus mijne mag weg voor 150 euro. Incl 2 jaar garantie, en gesealed in verpakking, nog nooit opengemaakt dus.quote:
genoteerd.quote:
Nieuwste.quote:
Dus als ik het goed begrijp, is jouw iPod Touch NIET de nieuwste generatie, want de prijsverlaging kwam juist na de introductie.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:03 schreef appelsjap het volgende:
[..]
bod gaat niet door, inmiddels een prijsverlaging op de apple site van 219 naar 179, dus mijne mag weg voor 150 euro. Incl 2 jaar garantie, en gesealed in verpakking, nog nooit opengemaakt dus.
het is wel de nieuwste want alleen de 64 gb en 32 gb zijn iets anders, 8 gb bleef t zelfdequote:Op woensdag 16 september 2009 01:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp, is jouw iPod Touch NIET de nieuwste generatie, want de prijsverlaging kwam juist na de introductie.
In dat geval bied ik 130 incl. verzenden.
Omdat ik m niet nog niet binnen heb van applequote:Op woensdag 16 september 2009 08:02 schreef Apekoek het volgende:
Verwarrend, het plaatje in de openingspost laat toch duidelijk de 1e generatie zien, waarom nemen mensen nou nooit eens moeite om gewoon ff een foto te schieten of tenminste de juiste foto van het juiste model te plaatsen? Hoe moeilijk kan het zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |