quote:Op woensdag 9 september 2009 13:07 schreef KlusDavekuh het volgende:
Ondertussen konden de tegels in de keuken en badkamer er ook vanaf...
Ik denk dat Niels de volgende foto vast kan waarderen...
[ afbeelding ]
Het is in de wijk Tongelre. En ze hebben inderdaad maar 2 kinderenquote:Op donderdag 10 september 2009 11:56 schreef Barbie het volgende:Eindhoven
Welke wijk is dit? Ik herken het niet aan de foto's.
Ik hoop voor je ouders dat ze maar 2 kinderen hebben, al dat gestuuk en geschuur,.
Nou ik zou maar wat graag in een nieuwbouw huis wonen hoor. Maar ik heb er totaal geen budget voor. Het gedeelte van tongelre waar ik woon staat ook niet echt bekend als de beste straat.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:41 schreef KlusMolletje het volgende:
Ah ik ook Tongelre. Zo blij dat ik niet de enigste ben
die graag in een fatsoenlijk mooi huis wil wonen en geen nieuwbouw
Ik mis voor het fatsoenlijke alleen wel een mantelbuis om de koperen leiding;quote:Op woensdag 9 september 2009 22:01 schreef KlusDavekuh het volgende:
Eerst de leiding maar eens fatsoenlijk verleggen en wegwerken.![]()
Omgeving Jan van Riebeeckstraat?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:55 schreef KlusDavekuh het volgende:
Het gedeelte van Tongelre waar ik woon staat ook niet echt bekend als de beste straat.
Ho ho....quote:Op donderdag 10 september 2009 16:55 schreef KlusDavekuh het volgende:
[..]
Het is in de wijk Tongelre. En ze hebben inderdaad maar 2 kinderenDaar hebben ze hun handen al vol aan
Dat is idd het beste gedeelte van die straat. KlusDavekuh en ik woonden daar 1 straat vandaan (richting Jan van Riebeecklaan) en dan aan de andere kant (dus achter het wat slechtere gedeelte uit jouw oude straat)quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:35 schreef Barbie het volgende:
[..]
Ik heb een tijd in de Bloemfonteinstraat gewoond en dan in het " beste" gedeelte (aan de kerkhofkant), maar ben toch wel heel blij dat ik daar weg ben. Dat stuk wijk van Tongelre heeft per straat goede en minder goede gedeeltes. Je kan het net treffen, je kan net pech hebben. Hopelijk heb je geluk met je buren, dan komt het allemaal wel goed,.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |