Mentaal dipje en Cilic speelt gewoon erg goed en maakt weinig fouten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:11 schreef Obecalp het volgende:
Wat is er met Murray aan de hand?
Ja, al vind ik Bec (van Lleyton) en vooral Cisca (van Rafa) leuker.quote:
Prutsen, maar Cilic speelt ook best aardig hoor.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:24 schreef Nalbandian het volgende:
WTF is er met Murray aan de hand....kom net binnenlopen, staat ie gewoon 0-4 achter in de 2e set. Verdiend voor Cilic, of zit Murray te prutsen (kan ie dat wel?!)?
Cilic speelt gewoon goed maar Murray maakt echt veel te veel fouten, vooral de forehand loopt voor geen meter. En dat vooral vanaf einde set 1quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:24 schreef Nalbandian het volgende:
WTF is er met Murray aan de hand....kom net binnenlopen, staat ie gewoon 0-4 achter in de 2e set. Verdiend voor Cilic, of zit Murray te prutsen (kan ie dat wel?!)?
Ik vind dat mens van Murray echt lelijk, sorry hoor...Doe maar in derdaad Bec, Cisca, dat meisje van Roddick of die van djoko (is die er nog?)quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, al vind ik Bec (van Lleyton) en vooral Cisca (van Rafa) leuker.
Mha Cisca is ook leuk inderdaad, maar niet de mooistequote:Op dinsdag 8 september 2009 21:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, al vind ik Bec (van Lleyton) en vooral Cisca (van Rafa) leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |