Ja, al vind ik Bec (van Lleyton) en vooral Cisca (van Rafa) leuker.quote:
Prutsen, maar Cilic speelt ook best aardig hoor.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:24 schreef Nalbandian het volgende:
WTF is er met Murray aan de hand....kom net binnenlopen, staat ie gewoon 0-4 achter in de 2e set. Verdiend voor Cilic, of zit Murray te prutsen (kan ie dat wel?!)?
Cilic speelt gewoon goed maar Murray maakt echt veel te veel fouten, vooral de forehand loopt voor geen meter. En dat vooral vanaf einde set 1quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:24 schreef Nalbandian het volgende:
WTF is er met Murray aan de hand....kom net binnenlopen, staat ie gewoon 0-4 achter in de 2e set. Verdiend voor Cilic, of zit Murray te prutsen (kan ie dat wel?!)?
Ik vind dat mens van Murray echt lelijk, sorry hoor...Doe maar in derdaad Bec, Cisca, dat meisje van Roddick of die van djoko (is die er nog?)quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, al vind ik Bec (van Lleyton) en vooral Cisca (van Rafa) leuker.
Mha Cisca is ook leuk inderdaad, maar niet de mooistequote:Op dinsdag 8 september 2009 21:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, al vind ik Bec (van Lleyton) en vooral Cisca (van Rafa) leuker.
Beide!quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:24 schreef Nalbandian het volgende:
Verdiend voor Cilic, of zit Murray te prutsen (kan ie dat wel?!)?
De vriendin van Roddick kickt de ass van iedereen behalve die van Andreevquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind dat mens van Murray echt lelijk, sorry hoor...Doe maar in derdaad Bec, Cisca, dat meisje van Roddick of die van djoko (is die er nog?)
Nee dat is die van Roddick.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:26 schreef Seam het volgende:
[..]
Mha Cisca is ook leuk inderdaad, maar niet de mooiste
Zoals ik zei, dat is die van Andreevquote:
Dat meen je niet.quote:
Kleinzusje?quote:
Allebei.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:37 schreef TheGeneral het volgende:
Damn, Cilic zo goed of bakt Murray er niks van?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Cilic speelt gewoon goed maar Murray maakt echt veel te veel fouten, vooral de forehand loopt voor geen meter. En dat vooral vanaf einde set 1
Ik denk nu.quote:
Tie-break in de vijfde.quote:
Uh nu ofzoquote:
Je kent Murray?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:45 schreef Szura het volgende:
Ik heb Murray nog geen enkele keer aan het net gezien, kan aan mij liggen want ik volg 2 partijen.
Kan ie mijn ogen in ieder geval wel vaker doen
2-0 Cilic
Ja ik ken Murray maar hij moet gewoon iets proberenquote:
Juist niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:45 schreef Nalbandian het volgende:
Murray staat geinspireerd te spelen zeg....![]()
De moderators zijn in topvorm. solidair met Murray, ja toch.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:47 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Wat een bijdehante, arrogante reactie zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |