quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:24 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Wimmers
![]()
Heb je nog een coole Nalby foto?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:37 schreef Federer-fan het volgende:
Wie blijven er hier op voor Nadal? Ik word altijd wel een aantal keer wakker 's nachts en ik denk dat ik rond 05.30 u. even ga kijken; hoop dat het dan nog bezig is en spannend is.
En het is nogal een afstraffing, 7-5 6-2 6-2.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:37 schreef Chriz2k het volgende:
Nooit verwacht dat Murray van die houthakker zou verliezen!
[...]
En bedankt. Ik heb het nog niet gezien hoor!quote:
Wekker om een uur of 3 denk ik en zo maar pitten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:37 schreef Federer-fan het volgende:
Wie blijven er hier op voor Nadal? Ik word altijd wel een aantal keer wakker 's nachts en ik denk dat ik rond 05.30 u. even ga kijken; hoop dat het dan nog bezig is en spannend is.
Ik zou willen dat ik de energie ervoor had. Vroeger sprong ik altijd gewoon mijn bed uit in het midden van de nacht; tegenwoordig denk ik als ik midden in de nacht wakker word 'Ach, laat ook maar.'quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wekker om een uur of 3 denk ik en zo maar pitten.
Net alsof er buiten Murray om niemand anders Federer of Nadal kan verslaanquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:44 schreef Bramaldo11 het volgende:
Ik kom thuis en Murray ligt eruit. Ik kon het gewoon niet geloven.
Echt jammer. Vooral omdat ik hoop dat iemand anders een keer een Grand Slam wint dan Federer of Nadal.
Mocht Cilic toernooi winnen ben ik overigens dus ook tevreden, maar geef Murray normaal gesproken meer kans.
Caroline midden in de nachtquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik de energie ervoor had. Vroeger sprong ik altijd gewoon mijn bed uit in het midden van de nacht; tegenwoordig denk ik als ik midden in de nacht wakker word 'Ach, laat ook maar.'
Maa rik ga het proberen. Hoop dat m'n jongens niet wakker worden.
Wat een verrassing trouwens net zeg, die uitschakeling van Murray; ben er nog niet over uit.
Hierbij de OOP voor morgen.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:50 schreef qonmann het volgende:
[..]
Caroline en Roger midden in de nacht![]()
Is Alphen een bijbaan van de US Open ofzo?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:51 schreef danusz1986 het volgende:
Sluiter wint van Karanusic in Alphen
Dat is sowieso al de vraag, maar Murray heeft wel de meeste kans van iedereen lijkt me. Wanneer verliezen Nadal en Fed nou in GS'en? Van vrijwel niemand.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:47 schreef Bevin het volgende:
[..]
Net alsof er buiten Murray om niemand anders Federer of Nadal kan verslaan
Zie Federer-Fan. Ik zie het niet gebeuren. Maar ik hoop dat het wel gebeurt!quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:47 schreef Bevin het volgende:
[..]
Net alsof er buiten Murray om niemand anders Federer of Nadal kan verslaan
Verder echt alleen Del Potro, en Djoko kan Nadal nog wel verslaan op hard court.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is sowieso al de vraag, maar Murray heeft wel de meeste kans van iedereen lijkt me. Wanneer verliezen Nadal en Fed nou in GS'en? Van vrijwel niemand.
Nadal wil het nog wel eens gebeuren. Federer gebeurd het natuurlijk zeer zelden. Zeker voor de finale.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is sowieso al de vraag, maar Murray heeft wel de meeste kans van iedereen lijkt me. Wanneer verliezen Nadal en Fed nou in GS'en? Van vrijwel niemand.
Ik hoor altijd dat je je bronnen niet prijs moet geven.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:47 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
![]()
Waar haal je al die geniale shit vandaan?
Wat een mooiboy is het toch ookquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik hoor altijd dat je je bronnen niet prijs moet geven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Del Potro wint dit jaar de US Open!quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |