80%. dat lijkt me wel heel veel. Maar dat komt blijkbaar omdat mensen nou eenmaal aan Pauw en Wittem gewent zijn omdat ze veel meer zendtijd krijgen. Maar de interview capaciteiten zijn echt minder dan die van Knevel en van den Brink.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:05 schreef Mestras het volgende:
volgens ''Wat vind Nederland'' ziet 80% van de Nederlanders liever Pauw en die Witte man
Link?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:04 schreef Olle. het volgende:
vind dat ene stukje wel stoer
dat iemand vertelde dat iemand is overleden en dat die ouwe snel op dat knopje drukt van die zien we nooit meer terug!
verder knevel en van den brink moeten ook opbokken!
vind jij dat? of heb je ook een bron?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:11 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
80%. dat lijkt me wel heel veel. Maar dat komt blijkbaar omdat mensen nou eenmaal aan Pauw en Wittem gewent zijn omdat ze veel meer zendtijd krijgen. Maar de interview capaciteiten zijn echt minder dan die van Knevel en van den Brink.
En nee dit is leuk om naar te kijken:quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:12 schreef harry-de-aso het volgende:
[ afbeelding ]
Van den Brink heeft zo'n intense rotkop. Dat je daar naar kunt kijken.
thanks, lol momentquote:
En dat is een probleem want? Die wijven zijn ook te dom om te poepen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:03 schreef NoShitSherlock het volgende:
Gisteren waren die voetbal vrouwen er bijvoorbeeld en dan merk je dat hij niet zo gecharmeerd is van ze en ze eigenlijk als minderwaardig beschouwt.
In dat team zitten meerdere meiden die 'gewoon' een universitaire studie volgen (wat niet alles zegt), maar zo dom als jouw reactie zullen ze ook wel weer niet zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
En dat is een probleem want? Die wijven zijn ook te dom om te poepen.
Ohw, het ging om de echte voetbalvrouwen! Ik dacht om de RTL5 variant ervanquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:50 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
In dat team zitten meerdere meiden die 'gewoon' een universitaire studie volgen (wat niet alles zegt), maar zo dom als jouw reactie zullen ze ook wel weer niet zijn.
Knevel is gewoon een bijzonder matige presentator en interviewer.. Een man die half dromend zijn programma's uitzit, in slaap gesust door zijn sprookjesboek de bijbel.. Totaal niet scherp en zeker geen relevante vragen stellend.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:55 schreef Fosfolipide het volgende:
Knevel altijd scherp??????? Laat me niet lachen, bij Knevel en vd Brink wordt nooit ergens diep op in gegaan.
Hij stelt slechte vragen en daarnaast nemen ze ook geen tijd om mensen fatsoenlijk uit te laten praten.
Kijk de uitzendingen maar is terug en je ziet echt dat ze heel vaak mensen afsnauwen en zomaar een vraag in het diepe gooien.
Pauw en witteman heeft tenminste wel diepgang en vaak worden er ook echt kritische vragen gesteld. Bij Knevel en van de Brink echter niet.
Zal wel aan de EO liggen.
En dan wel een stel VARA-puppets de hemel in prijzen zeker.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:02 schreef TeChNo2 het volgende:
Het idee dat je die EO-kneuzen sowieso al probeert te vergelijken met journalisten.... dat gaat toch wel ver hoor
gewentquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:11 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
80%. dat lijkt me wel heel veel. Maar dat komt blijkbaar omdat mensen nou eenmaal aan Pauw en Wittem gewent zijn omdat ze veel meer zendtijd krijgen. Maar de interview capaciteiten zijn echt minder dan die van Knevel en van den Brink.
Waar zag je me dat doen ? Het is natuurlijk wel zo, dat je in vergelijking met die gristelijke knakkers al snel een zeer goede journalist bent natuurlijk....quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
En dan wel een stel VARA-puppets de hemel in prijzen zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig zonder haar
Die is wel heel slecht.quote:
ik vond het op zich wel sterk dat die een dag na het overlijden van zn schoonzoon (ernst paul hasselbach) meteen weer sterk zat te interviewen..quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
Die is wel heel slecht.
Paul Witteman door de bocht. Moet vast zijn puberteit nog inhalen voordat Alzheimer 'm op de nek zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nou maar wachten of iemand hapt hequote:Op dinsdag 8 september 2009 16:54 schreef Penisbaard het volgende:
Blij dat die baggerchristenen eindelijk opgerot zijn en dat er weer fatsoenlijke personen voor in de plaats komen
quote:In oktober 2007 verklaarde Van den Brink in het programma De Nieuwste Show een voorkeur voor creationistische theoriëen te hebben met betrekking tot de afstamming van de mens, en weinig geloof te hechten aan het gangbare evolutionaire denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |