80%. dat lijkt me wel heel veel. Maar dat komt blijkbaar omdat mensen nou eenmaal aan Pauw en Wittem gewent zijn omdat ze veel meer zendtijd krijgen. Maar de interview capaciteiten zijn echt minder dan die van Knevel en van den Brink.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:05 schreef Mestras het volgende:
volgens ''Wat vind Nederland'' ziet 80% van de Nederlanders liever Pauw en die Witte man
Link?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:04 schreef Olle. het volgende:
vind dat ene stukje wel stoer
dat iemand vertelde dat iemand is overleden en dat die ouwe snel op dat knopje drukt van die zien we nooit meer terug!
verder knevel en van den brink moeten ook opbokken!
vind jij dat? of heb je ook een bron?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:11 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
80%. dat lijkt me wel heel veel. Maar dat komt blijkbaar omdat mensen nou eenmaal aan Pauw en Wittem gewent zijn omdat ze veel meer zendtijd krijgen. Maar de interview capaciteiten zijn echt minder dan die van Knevel en van den Brink.
En nee dit is leuk om naar te kijken:quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:12 schreef harry-de-aso het volgende:
[ afbeelding ]
Van den Brink heeft zo'n intense rotkop. Dat je daar naar kunt kijken.
thanks, lol momentquote:
En dat is een probleem want? Die wijven zijn ook te dom om te poepen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:03 schreef NoShitSherlock het volgende:
Gisteren waren die voetbal vrouwen er bijvoorbeeld en dan merk je dat hij niet zo gecharmeerd is van ze en ze eigenlijk als minderwaardig beschouwt.
In dat team zitten meerdere meiden die 'gewoon' een universitaire studie volgen (wat niet alles zegt), maar zo dom als jouw reactie zullen ze ook wel weer niet zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
En dat is een probleem want? Die wijven zijn ook te dom om te poepen.
Ohw, het ging om de echte voetbalvrouwen! Ik dacht om de RTL5 variant ervanquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:50 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
In dat team zitten meerdere meiden die 'gewoon' een universitaire studie volgen (wat niet alles zegt), maar zo dom als jouw reactie zullen ze ook wel weer niet zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |