Afgelopen weken is de update volgens mij weer netjes rond het middaguur gedaan. Echter, deze DLC komt volgende week pas naar Europa...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:12 schreef satecl het volgende:
Update is ook altijd pas laat in de avond.. reken maar op 21:00/22:00
Nee, de Wii kan geen track van 16 minuten aan blijkbaar, dus ik kan het enkel in stukjes spelen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Krijg jij de hele medley niet dan ?
whaha...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:16 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Nee, de Wii kan geen track van 16 minuten aan blijkbaar, dus ik kan het enkel in stukjes spelen.
Makkelijker heb ik van horen zeggen, heb met gh wt niet veel gedaan nog, maar het zingen is bijvoorbeeld bij Beatles veel uitgebreider.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:43 schreef Thealexfiles het volgende:
Hoe moeilijk is het spel vergeleken met bijvoorbeeld GH3 en GH:World Tour?
Thx
Veel makkelijker.. GH speel ik op Hard, Beatles op Expert. Das duidelijk dacht ik zoquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:43 schreef Thealexfiles het volgende:
Hoe moeilijk is het spel vergeleken met bijvoorbeeld GH3 en GH:World Tour?
Thx
Of jullie zijn autistisch of ik gewoon motoriek gestoord maar ik ben met medium al af en toe de weg kwijtquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:39 schreef Dark_Prince het volgende:
Zow, vanochtend nieuwe story begonnen voor die achievement(binnen 24 uur story uitspelen). Na 6 uur alle nummers met bass op expert 100% o_O
Ik verbaas me er ook over hoe goed sommigen dit in de vingers hebben, maar ik doe wel alles standaard op Hard spelen omdat Medium te weinig noten bevat om goed in de ritme te blijven. Vreemd dus, maar bij de meeste nummer beschouw ik Hard als makkelijker om te spelen dan Medium.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of jullie zijn autistisch of ik gewoon motoriek gestoord maar ik ben met medium al af en toe de weg kwijt
Same here, gisteren gekocht en ik vnd het wel een complete aanvulling.. Ik ga de anderen ook gewoon kopen want ik wil het liefst zo'n compleet mogelijk repertoire.. jammer genoeg dat ze niet alle albums gaan doenquote:Op donderdag 5 november 2009 10:07 schreef satecl het volgende:
Nou ik heb Abbey Road gekocht.. Is toch wel mijn lievelings album.
Die Medley is echt vet op het einde!! Alleen kut is dat het moeilijkste(Her Majesty) als laatst komt, en dat d ekans groot is dat je hem dan faal, op Expert..![]()
Wat wel zo is. De mooiste nummers van Abbey Road (Something, Come Together, The End, Octopussys Garden) staan al op het spel zelf. Dus je moet hem echt puur kopen voor de Medley!! Anders kun je hem beter laten liggen..
Deze maand Sgt. Peppers... Ik twijfel nog een beetje wat ik ga doen. Ik denk dat ik alleen A Day In The Life ga kopen.. Voor de rest vind ik het Album weinig voorstellen
Mwah, ik vind Maxwell's Silver Hammer en Oh! Darling erg leuk om te zingen. Gaat me beter af dan Octopus's Garden iig.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:07 schreef satecl het volgende:
Wat wel zo is. De mooiste nummers van Abbey Road (Something, Come Together, The End, Octopussys Garden) staan al op het spel zelf. Dus je moet hem echt puur kopen voor de Medley!! Anders kun je hem beter laten liggen..
Ik denk gewoon het hele album te kopen en hetzelfde geldt voor Rubber Soul. Of er nu mindere nummers tussen zitten of niet, het zijn toch The Beatles en altijd leuk genoeg om te spelen vind ik. Misschien dat wanneer ze Beatles For Sale aanbieden ik maar enkele nummers zou kopen.quote:Deze maand Sgt. Peppers... Ik twijfel nog een beetje wat ik ga doen. Ik denk dat ik alleen A Day In The Life ga kopen.. Voor de rest vind ik het Album weinig voorstellen
Je weet maar nooit. Ik zag op het officiële forum van Rock Band staan dat, ondanks dat ze genoeg moeten verdienen aan de DLC, het toch wel in de planning stond om alle albums op den duur online te hebben. Ik hoop het wel. Wlk album vinden jullie dat ze na Abbey Road, Sgt. Pepper, Rubber Soul en Magical Mystery Tour moeten aanbieden? Ik zou het liefst The White Album hebben, ben heel benieuwd hoe ze sommige nummers willen gaan uitvoeren.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:41 schreef versabommie het volgende:
jammer genoeg dat ze niet alle albums gaan doen
Kun je wel zeggen maar ik wil nu gewoon tips!quote:Op donderdag 5 november 2009 13:57 schreef satecl het volgende:
Dat wordt dan piano spelen met je gitaar
Ps.. Wat heb jij tegen Octopusys Garden.. Die is supervet om op je gitaar te spelen gek![]()
![]()
Ja dat wel, maar ik krijg Ringo's nummers niet gezongen. En zingen gaat me beter af dan gitaar.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:57 schreef satecl het volgende:
Dat wordt dan piano spelen met je gitaar
Ps.. Wat heb jij tegen Octopusys Garden.. Die is supervet om op je gitaar te spelen gek![]()
![]()
Heb je de tutorials al gedaan? Ik zou vooral leren om je handen in drie standen te kunnen bewegen over de hals. Ik heb nu voornamelijk moeite als er zoveel kleurtjes in beeld komen dat ik de volgorde van indrukken niet meer kan volgen, maar het aantal nummers in Beatles Rock Band met dat probleem valt nog reuze mee in vergelijking met de gewone Rock Band en Guitar Hero's.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen maar ik wil nu gewoon tips!
Ik kan met moeite 4 kleurties en accoorden bijhouden.. Wat is jullie geheim? cocaine? een afwijking? Ik wil het weten mensen want ik wor gek op medium.. !
quote:New York – November 13, 2009 – Apple Corps, Ltd., MTV Games and Harmonix, the world’s leading developer of music-based games and a part of Viacom’s MTV Networks (NYSE: VIA, VIA.B), today announced The Beatles’ album Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band (1967) will be available in its entirety for purchase and playable as downloadable content in The Beatles™: Rock Band™Music Store starting November 17, 2009.
Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band becomes the second full album from The Beatles to hit The Beatles: Rock Band Music Store since the video game’s launch on September 9, 2009. Last month MTV Games and Harmonix released Abbey Road (1969) as the first full downloadable album for use in the game. Additionally, “All You Need Is Love,” the first downloadable track available for the game, has shown similar success with more than 100,000 downloads to date on Xbox LIVE® online entertainment network and all Apple Corps Ltd., MTV Games, Harmonix and Microsoft proceeds benefiting Doctors Without Borders/Médecins Sans Frontières (MSF).
With “Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band,” “With A Little Help From My Friends,” “Lucy In The Sky With Diamonds,” “Getting Better,” and “Good Morning Good Morning” already included on The Beatles: Rock Band game disc, players will now be able to play songs from, and complete, the entire Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band album.
Available for Xbox 360®video game and entertainment system from (Nov. 17) and PlayStation®3 System (Nov. 19):
Individual Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band singles: “Fixing A Hole,” “She’s Leaving Home,” “Being For The Benefit of Mr. Kite!,” “Within You Without You,” “When I’m Sixty-Four,” “Lovely Rita,” “Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band (Reprise)” and “A Day In The Life.”
Price: $1.99 USD, £.99 UK, ¤1.49 EU (160 Microsoft Points for Xbox 360) per each individual track
The “Complete The Album Pack” features:
Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band singles: “Fixing A Hole,” “She’s Leaving Home,” “Being For The Benefit of Mr. Kite!,” “Within You Without You,” “When I’m Sixty-Four,” “Lovely Rita,” “Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band (Reprise)” and “A Day In The Life.”
Price: $13.49 USD, £7.49, ¤8.99 (1080 Microsoft Points for Xbox 360) for “Complete The Album Pack”
Available for Wii (Nov. 17):
Individual Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band singles: “Fixing A Hole,” “She’s Leaving Home,” “Being For The Benefit of Mr. Kite!,” “Within You Without You,” “When I’m Sixty-Four,” “Lovely Rita,” “Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band (Reprise)” and “A Day In The Life.”
Price: $2.00 USD (200 Wii Points™) per each individual track
As previously announced the complete Rubber Soul (1965) album will be released as downloadable content in December. The Beatles: Rock Band downloadable content is available for purchase on the Xbox LIVE, PlayStation®Network and via the in-game The Beatles: Rock Band Music Store for Wii™ using Wii Points purchased through the Wii™ Shop Channel.
Het is mogelijk om de stemmen zachter te zetten om je eigen gezang beter te horen en je kan het publiek uit zetten. Maar echt de instrumenten zachter en de stemmen harder volgens mij niet. Maar buiten dat: Ik heb er niet echt last van. Ligt het niet aan de audio-instelling van je tv?quote:Op zondag 6 december 2009 20:52 schreef Splobber het volgende:
Ik heb hem ook!
Kan je overigens de audioniveau's ook ergens aanpassen? De zang staat wat zacht in vergelijking met de overige instrumenten
Ik heb alle nummers bekeken op YouTube, en ik ga ze toch allemaal halen hoor. Vind het veel te tof om een compleet album te kunnen spelen of te zingen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:42 schreef satecl het volgende:
Heet eerste album waarbij ik begint te twijfelen om het wel te kopen.. Hier zitten niet echt lekkere solo's in. In My Life lijkt me wel grappig, maar that's it
Dan gebruik je toch gewoon de GH controller? (tenzij je die niet hebt en bij een ander geprobeerd hebt natuurlijkquote:Op maandag 28 december 2009 20:45 schreef mrPanerai het volgende:
Heb hem met de Kerst gekregen dus ik blaas dit topic maar ff nieuw leven in.
Heb de value pack gekregen, ik moet zeggen dat ik persoonlijk het klikken aan de strumbar een beetje mis tov de GH-controller.
Idd, ik heb GH WT ook gehad en eens je het in je vingers hebt is dit wel makkelijk, heb medium op 2 dagen helemaal rond gespeeld met overal 5 sterren en een liedje of 10 aan 100%, en dan vond ik de missers eerder aan het niet goed werken van die RB gitaar liggen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:19 schreef Dawnbreaker het volgende:
heb hem ook gekregen met kerst, erg toffe game, alleen is het erg makkelijke.. Ik dacht begin op medium, maar dat was echt te makkelijke, toen op hard, en bijna alle songs de eerste keer op 5 sterren gespeeld.
Als je het wilt kopen, is nu het ideale moment;quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:59 schreef webfreak het volgende:
tvp (omdat ik Beatlesfan ben. Niet dat ik een XBox heb ofzo)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |