Het is mogelijk om de stemmen zachter te zetten om je eigen gezang beter te horen en je kan het publiek uit zetten. Maar echt de instrumenten zachter en de stemmen harder volgens mij niet. Maar buiten dat: Ik heb er niet echt last van. Ligt het niet aan de audio-instelling van je tv?quote:Op zondag 6 december 2009 20:52 schreef Splobber het volgende:
Ik heb hem ook!
Kan je overigens de audioniveau's ook ergens aanpassen? De zang staat wat zacht in vergelijking met de overige instrumenten
Ik heb alle nummers bekeken op YouTube, en ik ga ze toch allemaal halen hoor. Vind het veel te tof om een compleet album te kunnen spelen of te zingen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:42 schreef satecl het volgende:
Heet eerste album waarbij ik begint te twijfelen om het wel te kopen.. Hier zitten niet echt lekkere solo's in. In My Life lijkt me wel grappig, maar that's it
Dan gebruik je toch gewoon de GH controller? (tenzij je die niet hebt en bij een ander geprobeerd hebt natuurlijkquote:Op maandag 28 december 2009 20:45 schreef mrPanerai het volgende:
Heb hem met de Kerst gekregen dus ik blaas dit topic maar ff nieuw leven in.
Heb de value pack gekregen, ik moet zeggen dat ik persoonlijk het klikken aan de strumbar een beetje mis tov de GH-controller.
Idd, ik heb GH WT ook gehad en eens je het in je vingers hebt is dit wel makkelijk, heb medium op 2 dagen helemaal rond gespeeld met overal 5 sterren en een liedje of 10 aan 100%, en dan vond ik de missers eerder aan het niet goed werken van die RB gitaar liggen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:19 schreef Dawnbreaker het volgende:
heb hem ook gekregen met kerst, erg toffe game, alleen is het erg makkelijke.. Ik dacht begin op medium, maar dat was echt te makkelijke, toen op hard, en bijna alle songs de eerste keer op 5 sterren gespeeld.
Als je het wilt kopen, is nu het ideale moment;quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:59 schreef webfreak het volgende:
tvp (omdat ik Beatlesfan ben. Niet dat ik een XBox heb ofzo)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |