soms word het je ook allemaal even teveel (sorry is ook weer een tekst van een liedje)quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:14 schreef _evenstar_ het volgende:
tis ook wel een beetje ironisch, morgen was de trouwdag.. en de datum komt ook steeds dichterbij.. een klein meisje wat gewoon zo ineens heel hard moet huilen gisteren.. dan dit...
Kan niemand wat aan doen, maar meh.. toch allemaal net eventjes teveel..
quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Was ik net samen met gebakje op de bank gaan liggen..even uitrusten en teletubbies kijken..schiet in ineens wakker. Wil ik opstaan, blijk ik bedolven te zijn onder 3 poppen, 1 bobdebouwerpop, 4 boekjes, 2 ballen en daar bovenop een kleedjeEn bep maar rondkeutelen en dingen op mij parkeren
* Voorstemt!quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:55 schreef k_i_m het volgende:
En ik stel voor de TT te wijzigen in Pikhouweel voor Bix.
Ik las: voor alle verdrietige mensen, kijk eens.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:23 schreef Rewimo het volgende:voor alle verdrietige mensen!
Kijk eens!
[ afbeelding ]
Voor het eerst hebben we perziken van de boom voor ons huis. En lekker dat ze zijn! Ik heb er net eentje gegeten, de allereerste, ze smaken heerlijk
die met Nederlandquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:27 schreef Rewimo het volgende:
Ligt eraan welke grensVanaf Boxmeer is het 20 minuten
Maar qltel wil ze allemaal hebben om jam van te maken
Dat gaat dus mooi niet door, ik wil er ook een stel om zo te eten
Ja hè? Het eerste jaar zaten er drie verdroogde dingetjes aan, vorig jaar helemaal niets, en nu zit ie helemaal vol!quote:
Ik schil ze eerstquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:32 schreef Morretje het volgende:
Ohh, perzikken!Ik krijg alleen altijd kippenvel van het velletje..
Ik eet ze dus ook bijna niet.
Soms doe je zùlke goeie ideeën op hier op Fok! hèquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:34 schreef Morretje het volgende:
Dat heb ik nou nog nooit bedacht!
Dank je voor de tip!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:35 schreef Rewimo het volgende:
Ik had Christan trouwens stuiterend in de auto, hij gaat zaterdag meeten met twee Stoute vriendjes
En zondag komt ons waarschijnlijk aanstaande Nederlandse buurjongetje, dan gaan we naar de kermis![]()
Als het meezit komt er een NL gezin een stukje verderop wonen, met een zoontje van Christans leeftijd, dat zou echt superleuk zijn voor hem
Wij waren ook in Artis! Heb wel goed gekeken of ik je had gezien (had op de een of andere vage manier het idee dat jij er misschien ook was) maar heb je -geloof ik- niet gezien..quote:Op zondag 6 september 2009 14:52 schreef miss_sly het volgende:
Raissa ook gefeliciteerd
S_B, vervelend dat het op deze manier gegaan is.
Wij zijn even naar Artis geweest, gewandeld met Senna in de doek. Opvallend hoe weinig doeken je er ziet, terwijl het zo handig is juist in zo'n dierentuin!
Jammer dat Senna vandaag wel wat gedommeld heeft in de doek, maar niet wilde slapen. Nu ook nog steeds wakker, erg moe, maar niet slapen. Arm kind...
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:02 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wij waren ook in Artis! Heb wel goed gekeken of ik je had gezien (had op de een of andere vage manier het idee dat jij er misschien ook was) maar heb je -geloof ik- niet gezien..
Oh, en even tussendoor.......
Zondag was ik dus jarig, we zijn 's ochtends met zn drietjes naar Artis geweest. 's Avonds zijn we met zn 2en uiteten gegaan in Haarlem en daarna nam lief mij mee naar het strand, zandvoort.. Daar ging hij op één knie!!! Daarna nam hij me mee "om wat te drinken" naar landgoed duin en kruidberg en toen bleek dus dat we daar een nachtje zouden blijven slapenJeeeej!!
laat me raden..quote:
Ik heb effe pm gedaanquote:
Over een tijdje heb ik dezelfde lellies nog in sandaaluitvoering voor jequote:Op dinsdag 8 september 2009 17:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh k_i_m die lelli kelly schoentjesMijn jongens lagen op de grond van het lachen
En ik ook
Ze zijn tof!
En die roze laarsjes had ze al maar in een andere maat, die zijn wel fijn
Leuke schoens, dankuwelOh en ik wil ook wel een pm
Raissa dubbel gefeliciteerd!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:26 schreef k_i_m het volgende:
Nee, de cwi mevrouw was het vanochtend volkomen met mij eens dat ik dat werk niet wilde doen. Dit is de coachmevrouw. Wil je effe lachen?.
Geen idee. Maar ze zei dat ze het al jaren deed, en dat ze nog nooit zo iemand als ik was tegengekomen die zo ondankbaar wasquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:41 schreef freecell het volgende:
Kim wat nu weer?
Hoe zou die coachmevrouw aan haar baan gekomen zijn?
Het is ook knap ondankbaar dat je niet elke baan met twee handen aangrijpt (en aftrekt)quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ze zei dat ze het al jaren deed, en dat ze nog nooit zo iemand als ik was tegengekomen die zo ondankbaar was. Kan je nagaan, doe je het al jaren, kan je het nog niet. En nooit iemand die er wat van gezegd heeft
.
We hebben het huis in augustus gekocht, daarom is alles in augustus. Net nadat het vakantiegeld op is.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:12 schreef freecell het volgende:
Oi Cattie, das schrikken! Maar goed dat je zo goed oplet danDoen ze dat bij jullie midden in het jaar? Bij ons komt echt álles in Februari. (als we ooit nog eens failliet gaan is het in Februari
)
We hebben de meneer gebeld dat we het huisje niet gaan nemen
Hij was niet blij
Ah, vandaarquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:18 schreef cattie het volgende:
[..]
We hebben het huis in augustus gekocht, daarom is alles in augustus. Net nadat het vakantiegeld op is.Al heb ik uitgerekend dat we juist geld terug moeten krijgen van het gas!
Hij niet, maar jullie wel.
Samengevat: het is wat aan de kleine kant en voor we het zó hebben dat wij er goed kunnen wonen, hebben we er teveel in geïnvesteerd voor maar twee jaar.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:23 schreef Belana het volgende:
freecell, even gemist, waarom nemen jullie het huisje niet dan?
Cattie, als je belt, zorg dan dat je de standen zoals ze nu zijn bij de hand hebt. Grote kans dat ze daarnaar gaan vragen. Wel een stomme fout trouwens van je energiebedrijfquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:09 schreef cattie het volgende:
Mag ik ook een PM?![]()
Vorig jaar hadden we een gasafrekening van 800 euro. dat was een grote schok. Vandaag kwam de gasafrekening weer. Weer 800 euro. Ik riep uit "Dat KAN niet! en stoof naar boven. Wat blijkt, het is idd weer 800 euro, omdat ze dezelfde rekening van vorig jaar hebben uitgedraaid.Je ziet het zelfs aan de data die erop staan "afrekening augustus 2007 tot juni 2008". Slimmies. Dat wordt morgen even bellen.
![]()
Shit! Nu welquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:24 schreef E.T. het volgende:
Kim, ik heb nog geen geel envelopje hoor![]()
Raissa, gefeliciteerd!
Goede tip! Ik pak ze er bij.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Cattie, als je belt, zorg dan dat je de standen zoals ze nu zijn bij de hand hebt. Grote kans dat ze daarnaar gaan vragen. Wel een stomme fout trouwens van je energiebedrijf
Het is wel verplicht, maar ik heb al zoveel gesprekken met het UWV gehad dat ik er nu klaar mee ben. Ze zouden gaan bellen, en ik neem aan dat ik dan niet meer hoef. Ik ga iig wel een vette klacht indienen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is ook knap ondankbaar dat je niet elke baan met twee handen aangrijpt (en aftrekt)![]()
Zit je verplicht bij die mevrouw of kan je ook een andere krijgen?
Wist van niks! Ben ontvoerd! Hij had alles (tandenborstel, schoonondergoed etc.) in zn auto verstoptquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:13 schreef Morretje het volgende:![]()
Gefeliciteerd Raissa!
![]()
Wat leuk zeg, je had het niet verwacht dus?
www.thinkgeek.com ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:25 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
ff tussendoor...
iemand had vd week een enorm leuke link met iets van greek, shirtjes en gekke kadootjes/hebbedingetjes enzo..
weet iemand die link ? Kan het niet vinden ...
Raissa, wat tof joh, onwijs leuk zo'n verrassingquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:38 schreef Raissa het volgende:
Wist van niks! Ben ontvoerd! Hij had alles (tandenborstel, schoonondergoed etc.) in zn auto verstopt
Bedankt allemaal voor de felicitaties!
wauw wat leukquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:38 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wist van niks! Ben ontvoerd! Hij had alles (tandenborstel, schoonondergoed etc.) in zn auto verstopt
Dat klinkt erg goed voorbereid door jequote:Op dinsdag 8 september 2009 19:38 schreef Raissa het volgende:
[..]
doet mij ook eens een pmmetjequote:Op dinsdag 8 september 2009 19:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het is wel verplicht, maar ik heb al zoveel gesprekken met het UWV gehad dat ik er nu klaar mee ben. Ze zouden gaan bellen, en ik neem aan dat ik dan niet meer hoef. Ik ga iig wel een vette klacht indienen.
Dat vond ik van mijn kamertje ook, het is heel simpel, maar wij vinden het erg mooi en meestal krijgen we positieve reactiesquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben ook benieuwd wat anderen van het kamertje vinden als het echt af is
Het stelt nl niet echt heel veel voor
quote:
Alvast gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:15 schreef Lois het volgende:
Zo wij hebben de slingers hangen, de ballonnen opgeblazen en de opgepimpte roze fiets staat ingepakt klaar. morgen wordt ons kleine meisje 6. !6!
Dat cliché van het gaat zo hard is zo waar.... Ze is zo groot al
Ontkennende fase hè? Komt me bekend voor. Die van ons wordt volgende maand 9quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:21 schreef Lois het volgende:zo zit ik ook! Ik zei al 5 tegen de taartenbakker, ik zei al 5 tegen Iris om op de cakejes te schrijven... Ik ben er nog niet aan toe om moeder te zijn van 1van 8 en 1 van 6
he jammer voor jou maar yeah voor mij! Ik had hem alleen al uit mijn agenda deletedquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:22 schreef Belana het volgende:
have fun morgen loishet gaat zeker hard!
(ow en Londen gata niet door, dus we gaan lekker lunchen donderdag)
Bij mij is ook PM storing geweest denk ik....quote:
Ja dat ken ik!quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:30 schreef k_i_m het volgende:
Toen waren we al blij als ze naar ons lachte, nu zijn we blij als ze de boel niet afbreekt.
Bij sommige foto's herken ik aan de kleding wie het is.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:25 schreef k_i_m het volgende:
Wij zaten vanmiddag filmpjes terug te kijken, van de vakantie van vorig jaar. Ik herkende bijna mijn kind niet meer terug.
Net op tijd dusquote:
quote:
Mijn envelop is helemaal niet geel, hoe kan dat?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:34 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil een knop met "pm heel OUD tegelijk".
-> FAQ.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:56 schreef easy-going het volgende:
Mijn envelop is helemaal niet geel, hoe kan dat?
moet je je pc even opnieuw opstarten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:56 schreef easy-going het volgende:
[..]
Mijn envelop is helemaal niet geel, hoe kan dat?
Nou, diegene ben ik in dit huishouden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:40 schreef Rewimo het volgende:
Hee, hebben jullie dat ook? Dat je kind iets aanraakt en het meteen stuk is en "dat ging vanzelf, mama!"
Dat heeft niet geholpenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
moet je je pc even opnieuw opstarten.
ja dan weet ik het ook niet, ik zal een call aanmaken.quote:
*insert smiley met aureoolquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:26 schreef k_i_m het volgende:
Ja eh, stuur het effe door naar elkaar. Ik krijg een zere pm vinger.
Als jij mij een pm stuurt, heb ik medelijden met jequote:Op dinsdag 8 september 2009 22:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is er dan niemand medelijden met mij heeft?M`n kast, m`n pronkstuk
Meelij in ruil voor de PM van k_i_m?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:34 schreef easy-going het volgende:
[..]
Als jij mij een pm stuurt, heb ik medelijden met je
Zielepietjequote:Op dinsdag 8 september 2009 22:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:34 schreef easy-going het volgende:
[..]
Als jij mij een pm stuurt, heb ik medelijden met je
aasgierenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:34 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Meelij in ruil voor de PM van k_i_m?
Met moeitequote:Op dinsdag 8 september 2009 22:43 schreef easy-going het volgende:
Kon het deurtje van de kast nog gemaakt worden?
Jaquote:
Alleen nadienquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:44 schreef easy-going het volgende:
middelste
heeft zich toch niet bezeerd he?
Een houten kist vol batterijen en ander klein spulquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:44 schreef easy-going het volgende:
En wat zat er eigenlijk tussen de deur?
oh jee, zeker aan het slimmen met ghb.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
jullie nemen mij niet serieus
Ik kan er niet meer tegen
Tot ziens allemaal *flauwvalt*
Tico..ik zal het je nog 1! x uitleggen...slimmen gaat met tampons...niet met batterijenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
oh jee, zeker aan het slimmen met ghb.
daarom word ik dus niet dronken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Tico..ik zal het je nog 1! x uitleggen...slimmen gaat met tampons...niet met batterijen
Kim@zeikmaarraak.com??quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:00 schreef bixister het volgende:
ja, allemaal de schuld van k_i_m!zijn er geen vacatures in de luierindustrie, k_i_m??
nah, ze kunnen dan in elk geval niet de pot op.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:04 schreef bixister het volgende:
nah, te_lui_om_te_PM-en dus k_i_m@luiermaarraak.com
Nee, want mensen mogen het best weten, maar ik wil het niet letterlijk hier neer zetten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:11 schreef _Bar_ het volgende:
hehehe ze zou het net zo goed nu hier neer kunnen zetten het halve topic heeft bijna een pm gekregen
!!!!!quote:Op woensdag 9 september 2009 00:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Niet alleen jij
maar damn, wat een niveautje zeg...
Jeejquote:
kartonnendozen waarover je wit papier plakt of met papiermaché overheen gaatquote:Op woensdag 9 september 2009 09:51 schreef Sugar het volgende:
Ha, dat is leuk, TF!![]()
Maria is vandaag ook weer eens zelf gefietst naar school, met zijwieltjes, hoor.Maar dat deelnemen aan het verkeer is wel leuk en ze leert ervan.
![]()
Mag ik jullie knutselhulp even vragen? Ik wil op Maria's elfenfeestje volgende week graag van karton/papier/iets vleugels maken voor de 5 genodigden. Die vleugels mogen ze dan kleuren, verven en beplakken. Maar van welk materiaal kan ik de vleugels het beste maken, denken jullie?
Prima, ik praat niet meer tegen haarquote:Op woensdag 9 september 2009 08:54 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!
Kleurdoos, hoe is het met je eigen soap?
Ik zie al van die roze vleugeltjes verschijnen met stukjes tule erop enzoquote:Op woensdag 9 september 2009 10:04 schreef Sugar het volgende:
Dankjulliewel! Wit karton wordt het. Ik dacht dat er misschien nog meer handige papiersoorten waren.
Freecell, die optie met ijzerdraad is ook heel leuk, maar net te ingewikkeld, vind ik.
Rocka, brooddeeg, I love it!Van die haren maken met de knoflookpers van je moeder en dan daarna met je neus tegen de oven aan geplakt (auw)...
![]()
Maar ik bedoelde nu vleugels die ze ook echt aan kunnen trekken daarna.
Wel rustigerquote:Op woensdag 9 september 2009 09:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Prima, ik praat niet meer tegen haarDus ik heb geen flauw idee hoe het er daar nou aan toe gaat
tuindraad gebruiken je weet wel die groene op een rolletjequote:Op woensdag 9 september 2009 10:18 schreef Sugar het volgende:
Ja, ik vind die ijzerdraadoptie stiekem wel heel erg leuk! Maar zou het niet heel lastig zijn?
Stevig ijzerdraad moet ik dan kopen (bij de bouwmarkt?) en een aantal panty's, denk ik... Hmmm, even denken nog...
ja dat zou best wel kunnen. Te veel indrukken maakt d'r al heel erg onrustig en de warmte zal ws ook wel meegespeeld hebben.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:31 schreef _Bar_ het volgende:
@Vicky kan de combi warmte en de vele indrukken bij tess voor de slechte slaap gezorgd hebben?
graag gedaanquote:
oogjes, neus en mond getekend op d;r buik misschienquote:Op woensdag 9 september 2009 11:13 schreef Lois het volgende:
Je buik op een pasfoto?? Past dat?
Weet je wat lelijk is?quote:Op woensdag 9 september 2009 11:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Had ik opeens drie navels!!!das lelijk!
Heb je dat nog niet gehoord? Naast de vingerafdruk komt er ook een foto van je buik op het nieuwe paspoortquote:
whahahaha dat zou wat zijnquote:Op woensdag 9 september 2009 11:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je dat nog niet gehoord? Naast de vingerafdruk komt er ook een foto van je buik op het nieuwe paspoort
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:25 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Weet je wat lelijk is?
[ afbeelding ]
Yuk!quote:Op woensdag 9 september 2009 11:25 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Weet je wat lelijk is?
[ afbeelding ]
Deze aanname verbaast mijquote:Op woensdag 9 september 2009 11:37 schreef k_i_m het volgende:
Ja, en bij deze zou ik volgens mijn coach moeten kijken wat deze man ermee uit probeert te stralen, en niet zomaar aannemen dat het een goor varken is omdat ie een vrouw met een blote kut op zijn bierpens heeft laten tatooeren.
[ afbeelding ]
Die krijgt een borstverkleining vandaag.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is er nou met pihinq? Ik zie allerlei succeswensen, maar snap er niks van.
Lois, gefeliciteerd!
k_i_m!F. oppert dat je dit plaatje, met tekst naar je coach stuurt.
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
k_i_m!F. oppert dat je dit plaatje, met tekst, naar je coach stuurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |