soms word het je ook allemaal even teveel (sorry is ook weer een tekst van een liedje)quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:14 schreef _evenstar_ het volgende:
tis ook wel een beetje ironisch, morgen was de trouwdag.. en de datum komt ook steeds dichterbij.. een klein meisje wat gewoon zo ineens heel hard moet huilen gisteren.. dan dit...
Kan niemand wat aan doen, maar meh.. toch allemaal net eventjes teveel..
quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Was ik net samen met gebakje op de bank gaan liggen..even uitrusten en teletubbies kijken..schiet in ineens wakker. Wil ik opstaan, blijk ik bedolven te zijn onder 3 poppen, 1 bobdebouwerpop, 4 boekjes, 2 ballen en daar bovenop een kleedjeEn bep maar rondkeutelen en dingen op mij parkeren
* Voorstemt!quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:55 schreef k_i_m het volgende:
En ik stel voor de TT te wijzigen in Pikhouweel voor Bix.
Ik las: voor alle verdrietige mensen, kijk eens.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:23 schreef Rewimo het volgende:voor alle verdrietige mensen!
Kijk eens!
[ afbeelding ]
Voor het eerst hebben we perziken van de boom voor ons huis. En lekker dat ze zijn! Ik heb er net eentje gegeten, de allereerste, ze smaken heerlijk
die met Nederlandquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:27 schreef Rewimo het volgende:
Ligt eraan welke grensVanaf Boxmeer is het 20 minuten
Maar qltel wil ze allemaal hebben om jam van te maken
Dat gaat dus mooi niet door, ik wil er ook een stel om zo te eten
Ja hè? Het eerste jaar zaten er drie verdroogde dingetjes aan, vorig jaar helemaal niets, en nu zit ie helemaal vol!quote:
Ik schil ze eerstquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:32 schreef Morretje het volgende:
Ohh, perzikken!Ik krijg alleen altijd kippenvel van het velletje..
Ik eet ze dus ook bijna niet.
Soms doe je zùlke goeie ideeën op hier op Fok! hèquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:34 schreef Morretje het volgende:
Dat heb ik nou nog nooit bedacht!
Dank je voor de tip!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:35 schreef Rewimo het volgende:
Ik had Christan trouwens stuiterend in de auto, hij gaat zaterdag meeten met twee Stoute vriendjes
En zondag komt ons waarschijnlijk aanstaande Nederlandse buurjongetje, dan gaan we naar de kermis![]()
Als het meezit komt er een NL gezin een stukje verderop wonen, met een zoontje van Christans leeftijd, dat zou echt superleuk zijn voor hem
Wij waren ook in Artis! Heb wel goed gekeken of ik je had gezien (had op de een of andere vage manier het idee dat jij er misschien ook was) maar heb je -geloof ik- niet gezien..quote:Op zondag 6 september 2009 14:52 schreef miss_sly het volgende:
Raissa ook gefeliciteerd
S_B, vervelend dat het op deze manier gegaan is.
Wij zijn even naar Artis geweest, gewandeld met Senna in de doek. Opvallend hoe weinig doeken je er ziet, terwijl het zo handig is juist in zo'n dierentuin!
Jammer dat Senna vandaag wel wat gedommeld heeft in de doek, maar niet wilde slapen. Nu ook nog steeds wakker, erg moe, maar niet slapen. Arm kind...
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:02 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wij waren ook in Artis! Heb wel goed gekeken of ik je had gezien (had op de een of andere vage manier het idee dat jij er misschien ook was) maar heb je -geloof ik- niet gezien..
Oh, en even tussendoor.......
Zondag was ik dus jarig, we zijn 's ochtends met zn drietjes naar Artis geweest. 's Avonds zijn we met zn 2en uiteten gegaan in Haarlem en daarna nam lief mij mee naar het strand, zandvoort.. Daar ging hij op één knie!!! Daarna nam hij me mee "om wat te drinken" naar landgoed duin en kruidberg en toen bleek dus dat we daar een nachtje zouden blijven slapenJeeeej!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |