Vertel mij wat, met de fiets is het dan geen doen om de weg over te stekenquote:Op zondag 27 november 2011 11:54 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Rij er is in de spits langsDie afslag naar de Gendringseweg was levensgevaarlijk.
daar moest je inderdaad vaak lang wachten, of er snel tussen.... (niet makkelijk met een trage caddy & aanhanger)quote:Op zondag 27 november 2011 11:54 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Rij er is in de spits langsDie afslag naar de Gendringseweg was levensgevaarlijk.
De goede oude tijd van de NS toen de treinen nog gewoon normaal reden. Het was dan wel 1x per uur, maar wel constant. 2 jaar lang tussen Wenters en Deutekom gereisd naar school.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:59 schreef nectarientje het volgende:
Afgelopen weekend nog een rondje achterhoek gedaan. Varsseveld was met dank aan Syntus niet te bereiken maar mijn lieve mama was meer dan bereid om ons in Lievelde van de trein te plukkenHet is tijd voor een auto geloof ik..
oe, lievelde, das dichtbijquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:59 schreef nectarientje het volgende:
Afgelopen weekend nog een rondje achterhoek gedaan. Varsseveld was met dank aan Syntus niet te bereiken maar mijn lieve mama was meer dan bereid om ons in Lievelde van de trein te plukkenHet is tijd voor een auto geloof ik..
Da's wel heul lang geleden. Ik heb jaren regelmatig tussen Zutphen-Ruurlo en Goor-Hengelo gereisd en heb eigenlijk nooit problemen gehad met de Syntus op de incidentele zelfmoordenaar na.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:17 schreef Individual het volgende:
[..]
De goede oude tijd van de NS toen de treinen nog gewoon normaal reden. Het was dan wel 1x per uur, maar wel constant. 2 jaar lang tussen Wenters en Deutekom gereisd naar school.
Bovendien hebben de syntus treinen airco.quote:Op zondag 4 december 2011 09:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Da's wel heul lang geleden. Ik heb jaren regelmatig tussen Zutphen-Ruurlo en Goor-Hengelo gereisd en heb eigenlijk nooit problemen gehad met de Syntus op de incidentele zelfmoordenaar na.
Een vriendin uit het de Randstad noemde ze altijd bussen op railsquote:Op zondag 4 december 2011 09:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bovendien hebben de syntus treinen airco.
Overdosis frisse lucht, zijn ze niet gewend, al die zuurstof, gaan ze rare dingen zien en roepen.quote:Op zondag 4 december 2011 09:19 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Een vriendin uit het de Randstad noemde ze altijd bussen op rails
De raampjes konden open in de oude treinen en zo vaak was het niet eens nodig. Ik heb liever een toilet op een stuk van ruim een uur vooral als je net op de Korenmarkt bent geweest. Maar goed ik heb al jaren die trein niet meer genomen.quote:Op zondag 4 december 2011 09:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze was ook compleet verbaasd of het fenomeen uurdienst na 19:00 en op zondagquote:Op zondag 4 december 2011 09:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Overdosis frisse lucht, zijn ze niet gewend, al die zuurstof, gaan ze rare dingen zien en roepen.
Bij de Buffels kun je nog wel de raampjes openmaken:quote:Op zondag 4 december 2011 10:23 schreef Individual het volgende:
[..]
De raampjes konden open in de oude treinen en zo vaak was het niet eens nodig. Ik heb liever een toilet op een stuk van ruim een uur vooral als je net op de Korenmarkt bent geweest. Maar goed ik heb al jaren die trein niet meer genomen.
Vertel haar eens over Teken, bloedzuigende spinnensoort die in weiden en bossen wonen en mensen bijten en zich dan volzuigen met bloed en enge ziektes over brengen..quote:Op zondag 4 december 2011 11:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ze was ook compleet verbaasd of het fenomeen uurdienst na 19:00 en op zondag
Nee veiligheid, studentjes etc die alsnog onder de bomen doorgaan terwijl de trein alin zicht is etc.quote:Op zondag 11 december 2011 21:51 schreef Erasmo het volgende:
Leuk maar een oversteek met 2 slagbomen was zeker te goedkoop
Alle Ns treinen ook heurquote:Op zondag 4 december 2011 09:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er was in de buurt een wedstrijdquote:Op zondag 15 januari 2012 19:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat was er vandaag aan de hand in de achterhoek? Overal mensen met paardenaanhangwagens.
Je vergeet mat64. En de lijn Ruurlo-Enschede bestaat niet. Zutphen-Oldenzaal en Zutphen-Winterswijk rijden ze ook alleen met de Lint.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Alle Ns treinen ook heurbehalve nog de Mddm's maar die zijn ze nu ook al aan het ombouwen en de DM90 niet, maar die rijdt ook op Tiel - Arnhem Arnhem Doetichem en Winterswijk.(syntus) en hebben ook geen airco wel arko.
Alleen op Ruurlo Enschede rijden ze met de Lint.
Alleen Emmen nog maar die raken we kwijt, Ik bedoelde idd Oldenzaal.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:34 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je vergeet mat64. En de lijn Ruurlo-Enschede bestaat niet. Zutphen-Oldenzaal en Zutphen-Winterswijk rijden ze ook alleen met de Lint.
Op nog wel meer trajecten. Bazentrein trouwensquote:Op zondag 15 januari 2012 20:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Alleen Emmen nog maar die raken we kwijt, Ik bedoelde idd Oldenzaal.
Vanaf Denbosch naar Deurne is ook nog mat 64 volgens mij.
Jup stoot alleen me hoofd altijdquote:Op zondag 15 januari 2012 20:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Op nog wel meer trajecten. Bazentrein trouwens
Ik had vrijwel altijd een zitplaats, behalve misschien op vrijdagmiddag richting Winterswijk.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:26 schreef Lot88 het volgende:
jullie vinden dat kut treintje op winterswijk zutphen tof? Ik haat die trein ik stap in ruurlo in en moet vrijwel altijd staan
Nee Mat64.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:26 schreef Lot88 het volgende:
jullie vinden dat kut treintje op winterswijk zutphen tof? Ik haat die trein ik stap in ruurlo in en moet vrijwel altijd staan
Vooral kut als je onder het spoor door naar het andere perron moet.quote:
Als er een zijn best doet mensen te ergeren over het reizen met de trein is het de NS en haar medewerkers wel, treinen op het ene station wachten zodat je op het volgende je aansluiting mist.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:08 schreef Erasmo het volgende:
Vooral kut als je onder het spoor door naar het andere perron moet.
Lichtjes?quote:Op maandag 16 januari 2012 12:16 schreef Erasmo het volgende:
Zutphen is vaak wel kiele-kiele, vooral als de tegenliggende trein weer eens te laat over de brug gaat.
Maar niemand die wat meer weet over die lichtjes bij Doetinchem?
ja, wat is er met die lampjes? Mooie kleurtjes he?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:29 schreef Erasmo het volgende:
Langs de A18 op zo'n geluidswal naast de snelweg, vlak bij de afrit.
Klopt idd, daar moet de plp (proces leider perron) eigenlijk bij inspringen maar die zit daar vaker binnen in het hok dan dat tie buiten is.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:18 schreef Felagund het volgende:
Ik heb ook wel eens gehad dat de trein van de NS gewoon wegging terwijl de syntustrein er net stond. En dan niet eens aan een ander perron, maar gewoon het tegenoverliggende spoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |