Vertel mij wat, met de fiets is het dan geen doen om de weg over te stekenquote:Op zondag 27 november 2011 11:54 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Rij er is in de spits langsDie afslag naar de Gendringseweg was levensgevaarlijk.
daar moest je inderdaad vaak lang wachten, of er snel tussen.... (niet makkelijk met een trage caddy & aanhanger)quote:Op zondag 27 november 2011 11:54 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Rij er is in de spits langsDie afslag naar de Gendringseweg was levensgevaarlijk.
De goede oude tijd van de NS toen de treinen nog gewoon normaal reden. Het was dan wel 1x per uur, maar wel constant. 2 jaar lang tussen Wenters en Deutekom gereisd naar school.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:59 schreef nectarientje het volgende:
Afgelopen weekend nog een rondje achterhoek gedaan. Varsseveld was met dank aan Syntus niet te bereiken maar mijn lieve mama was meer dan bereid om ons in Lievelde van de trein te plukkenHet is tijd voor een auto geloof ik..
oe, lievelde, das dichtbijquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:59 schreef nectarientje het volgende:
Afgelopen weekend nog een rondje achterhoek gedaan. Varsseveld was met dank aan Syntus niet te bereiken maar mijn lieve mama was meer dan bereid om ons in Lievelde van de trein te plukkenHet is tijd voor een auto geloof ik..
Da's wel heul lang geleden. Ik heb jaren regelmatig tussen Zutphen-Ruurlo en Goor-Hengelo gereisd en heb eigenlijk nooit problemen gehad met de Syntus op de incidentele zelfmoordenaar na.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:17 schreef Individual het volgende:
[..]
De goede oude tijd van de NS toen de treinen nog gewoon normaal reden. Het was dan wel 1x per uur, maar wel constant. 2 jaar lang tussen Wenters en Deutekom gereisd naar school.
Bovendien hebben de syntus treinen airco.quote:Op zondag 4 december 2011 09:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Da's wel heul lang geleden. Ik heb jaren regelmatig tussen Zutphen-Ruurlo en Goor-Hengelo gereisd en heb eigenlijk nooit problemen gehad met de Syntus op de incidentele zelfmoordenaar na.
Een vriendin uit het de Randstad noemde ze altijd bussen op railsquote:Op zondag 4 december 2011 09:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bovendien hebben de syntus treinen airco.
Overdosis frisse lucht, zijn ze niet gewend, al die zuurstof, gaan ze rare dingen zien en roepen.quote:Op zondag 4 december 2011 09:19 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Een vriendin uit het de Randstad noemde ze altijd bussen op rails
De raampjes konden open in de oude treinen en zo vaak was het niet eens nodig. Ik heb liever een toilet op een stuk van ruim een uur vooral als je net op de Korenmarkt bent geweest. Maar goed ik heb al jaren die trein niet meer genomen.quote:Op zondag 4 december 2011 09:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze was ook compleet verbaasd of het fenomeen uurdienst na 19:00 en op zondagquote:Op zondag 4 december 2011 09:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Overdosis frisse lucht, zijn ze niet gewend, al die zuurstof, gaan ze rare dingen zien en roepen.
Bij de Buffels kun je nog wel de raampjes openmaken:quote:Op zondag 4 december 2011 10:23 schreef Individual het volgende:
[..]
De raampjes konden open in de oude treinen en zo vaak was het niet eens nodig. Ik heb liever een toilet op een stuk van ruim een uur vooral als je net op de Korenmarkt bent geweest. Maar goed ik heb al jaren die trein niet meer genomen.
Vertel haar eens over Teken, bloedzuigende spinnensoort die in weiden en bossen wonen en mensen bijten en zich dan volzuigen met bloed en enge ziektes over brengen..quote:Op zondag 4 december 2011 11:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ze was ook compleet verbaasd of het fenomeen uurdienst na 19:00 en op zondag
Nee veiligheid, studentjes etc die alsnog onder de bomen doorgaan terwijl de trein alin zicht is etc.quote:Op zondag 11 december 2011 21:51 schreef Erasmo het volgende:
Leuk maar een oversteek met 2 slagbomen was zeker te goedkoop
Alle Ns treinen ook heurquote:Op zondag 4 december 2011 09:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |