quote:PAPENDRECHT - Bewoners van de Talingstraat in Papendrecht worden gek van hun nieuwe buren. Eerst maken ze ruzie, waarna ze het met luidruchtige seks weer goedmaken. Veel mensen doen 's nachts inmiddels geen oog meer dicht.
Op een burenpagina is te lezen hoe de Zuid-Hollandse buurt tot wanhoop wordt gedreven.
"Het is een schande", zegt een Papendrechtse. "Er wonen hier allemaal vriendelijke mensen maar de rust wordt nu verstoord door mensen die graag ruzie maken en daarna willen gillen in bed. Dat kan toch niet. Er zijn zelfs mensen die er niet van kunnen slapen".
Een 'teleurgestelde' bewoner schrijft: "Er werd al lang over gesproken maar ik heb het nu zelf ook waargenomen. Het is inderdaad niet normaal. Er lopen ook nog kleine kinderen in onze straat".
Een bewoonster zou inmiddels de woningbouw hebben gebeld die daarop buurtbemiddeling inschakelde. "Maar de mensen reageerden daar laconiek op en ontkende luidruchtige seks te hebben", weet iemand.
Mensen staan tegenwoordig veel te snel op hun achterste poten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:47 schreef karr-1 het volgende:
Tsja dat je seks hebt prima, maar moet je daar de hele buurt mee lastig vallen?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:54 schreef Ordinair het volgende:
Vanmorgen belde 538 de halve buurt af.
http://www.radio538.nl/we(...)ntid=106201/pagenr=1quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:54 schreef Ordinair het volgende:
Briljant inderdaadquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:54 schreef Ordinair het volgende:
Ik ken Papendrecht niet, maar het klinkt wel als een bejaardendorp vol met christelijke bejaarden die niet eens weten wat sex is.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:00 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Briljant inderdaadZo te horen wonen er ook alleen maar bejaarden, dus het zal allemaal wel weer meevallen.
Die eerste ouwe was wel grappig .. lul van een ventquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:54 schreef Ordinair het volgende:
Of juist niet, die zijn toch meestal enigszins slechthorend.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:00 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Briljant inderdaadZo te horen wonen er ook alleen maar bejaarden, dus het zal allemaal wel weer meevallen.
Super vrouwtje hahaquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die eerste ouwe was wel grappig .. lul van een vent
Weet niet of het nu nog steeds is, maar in de tijd dat wij in Papendrecht woonden(ruim 14 jaar geleden) woonden daar volgens mij wel redelijk wat ouderen... Volgens mij zijn daar in die wijk ook redelijk wat van die aanleunwoningen(of hoe dat ook mag hetenquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:01 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik ken Papendrecht niet, maar het klinkt wel als een bejaardendorp vol met christelijke bejaarden die niet eens weten wat sex is.
Daar is er nu dan 1 in een aanduwwoning veranderd.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:21 schreef MMUFC het volgende:
Volgens mij zijn daar in die wijk ook redelijk wat van die aanleunwoningen(of hoe dat ook mag heten)..
quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Daar is er nu dan 1 in een aanduwwoning veranderd.
Dat en of het ook echt schreeuwen en gillen is of alleen de "normale" geluiden die bij sex horen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:52 schreef SicSicSics het volgende:
Ik zou wel eens willen weten tot 'hoe ver' het nog te horen mag zijn?
Dat er dan een legertje ambtenaren onder je raam komen te staan met een dB meter en het boekje 'Gangbare seksgeluiden in Papendrecht' Revisie 2 uit 1983.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:01 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat en of het ook echt schreeuwen en gillen is of alleen de "normale" geluiden die bij sex horen.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat er dan een legertje ambtenaren onder je raam komen te staan met een dB meter en het boekje 'Gangbare seksgeluiden in Papendrecht' Revisie 2 uit 1983.
Ik geloof dat je juridisch gezien eerst zelf een flink dossier aan moet leggen en de betreffende mensen ook attenderen op het feit dat je een dergelijk dossier aan gaat leggen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat er dan een legertje ambtenaren onder je raam komen te staan met een dB meter en het boekje 'Gangbare seksgeluiden in Papendrecht' Revisie 2 uit 1983.
lijkt wel een rollenspelquote:Eerst maken ze ruzie, waarna ze het met luidruchtige seks weer goedmaken
Ik had vroeger huisgenoten, die op een gegeven moment een relatie met elkaar kregen en dat ging op dezelfde manier. Eerst ruzie met rondvliegend servies etc en daarna luidruchtig goed maken.quote:
Moeite moeten doen om iets te kunnen horen en 's nachts wakker liggen van de herrie zijn natuurlijk wel twee verschillende zaken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:35 schreef Lastpost het volgende:
Goedmaak-seks is prima toch!
Verder typisch geval van leven en laten leven, nog even en je mag seks niet meer té intens beleven in je sociale woningbouw huis.
Heb hier een buurvrouw die gitaar speelt, overburen die 's nachts Fifa willen spelen met de stereo goed aan en nog een ander blijft altijd buiten ouwehoeren en alles kun je inderdaad horen als je er moeite voor doet, ga er toch echt niet voor bellen.
Je ramen snachts open laten staan of dicht doen maakt ook een wereld van verschil uit hoeveel herrie je hoort, en of naar buiten komt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:02 schreef Monolith het volgende:
Moeite moeten doen om iets te kunnen horen en 's nachts wakker liggen van de herrie zijn natuurlijk wel twee verschillende zaken.
Precies, dat deed de user die ik quotte dan ook juist wel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je ramen snachts open laten staan of dicht doen maakt ook een wereld van verschil uit hoeveel herrie je hoort, en of naar buiten komt.
Kortom we kunnen hier geen uitspraak doen over hoeveel herrie nu echt naar buiten komt en hoeveel zeikerds er in dat dorp wonen.
quote:PAPENDRECHT - Buurtbemiddelaars in Papendrecht gaan opnieuw bemiddelen tussen mensen uit de Talingstraat die een conflict hebben over luidruchtige burenseks.
Diverse mensen in de straat hebben last van een stel dat veel harde ruzies maakt en het daarna weer goed maakt met luide seks. Het stel woont nog maar sinds kort in de straat.
,,Ik hoor ze tekeer gaan boven het geluid van de televisie uit,'' zei gisteren een vrouw uit de straat die tegen haar zin getuige is van alle liefdesperikelen. ,,Ik durf haar buiten niet meer normaal aan te kijken. Ik ga haar toch niet aanspreken, omdat ik last heb van hun seks?''
Op de website buurtlink.nl is inmiddels een discussie over het onderwerp ontstaan.
Verhuurder Westwaard Wonen zei gisteren dat de vrouw die overlast veroorzaakt, inmiddels heeft aangegeven te willen meewerken aan de bemiddeling.
De afgelopen maanden zijn er al meerdere pogingen geweest om de partijen rond de tafel te krijgen. ,,We zijn er nog niet uit, maar we zullen een oplossing vinden,'' zegt C. Uithol van Westwaard Wonen, die begrip heeft voor het probleem. ,,Deze situatie lijkt hilarisch, maar het is voor de betrokkenen heel vervelend.''
Het bericht op Buurtlink.nl is gisterenmiddag verwijderd nadat het die dag bijna 40.000 keer is bekeken.
Ha ha hoe doe je zo'n gesprek zonder het genant te makenquote:Op woensdag 9 september 2009 10:07 schreef kLowJow het volgende:
Ik zou zo'n bemiddelaar wel eens aan het werk willen zien.
Ik hoor mijn buren ook wel eens en dat is altijd wel goed voor opmerkingen in de trant van " Was wel weer gezellig gisteren he buurman" Niemand die er moeilijk over doet.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:16 schreef El_Matador het volgende:
,,Ik hoor ze tekeer gaan boven het geluid van de televisie uit,'' zei gisteren een vrouw uit de straat die tegen haar zin getuige is van alle liefdesperikelen. ,,Ik durf haar buiten niet meer normaal aan te kijken. Ik ga haar toch niet aanspreken, omdat ik last heb van hun seks?''
Op de website buurtlink.nl is inmiddels een discussie over het onderwerp ontstaan.
En dat is de situatie in Nederland. Als ik problemen ergens mee heb, dan praat ik met diegene die de problemen veroorzaakt. Samen probeer je tot een oplossing te komen.
Maar nee, in Nederland wordt -liefst anoniem- vanachter de geraniums een website in het leven geroepen die een man-in-bruine-regenjas langsstuurt om "conflictbemiddeling" op te starten.
Er was nooit een conflict noch bemiddeling nodig geweest als mensen ZELF gewoon es zouden aangeven waar ze last van hebben en of het ietsje minder kan.
Laffe honden daar in Papendrecht.
Oh, luidruchtige seks =
Ik zie een gat in de markt. Het 0-800 nummer meld seks anoniem.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:16 schreef El_Matador het volgende:
En dat is de situatie in Nederland. Als ik problemen ergens mee heb, dan praat ik met diegene die de problemen veroorzaakt. Samen probeer je tot een oplossing te komen.
Laffe honden daar in Papendrecht.
In Nederland is dat al een paar jaar niet mogelijk meer omdat je dan met een mes tussen je ribben naar huis mag kruipen.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:16 schreef El_Matador het volgende:
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:48 schreef PhalanX het volgende:
[..]
In Nederland is dat al een paar jaar niet mogelijk meer omdat je dan met een mes tussen je ribben naar huis mag kruipen.
Beetje overdreven. tegen de meeste mensen kan je wel je ongenoegen uiten op een normale manier. het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe je het brengt. Zo hee buurman nou moet je eens kappen met dat tyfus gehijg van je en die snol van je piept als een speenvarken als je der van achter neemt.. denk dat ie dan wel zijn lul tegen je schedel aan slingert ja.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:48 schreef PhalanX het volgende:
[..]
In Nederland is dat al een paar jaar niet mogelijk meer omdat je dan met een mes tussen je ribben naar huis mag kruipen.
Iets zegt me dat dit geen mensen zijn die open staan voor enige redelijkheid. Als ze zo vaak schreeuwende ruzie hebben dat de hele buurt er mee van kan genieten... dan gok ik zo dat het tuig van de richel is.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:59 schreef Chadi het volgende:
Beetje overdreven. tegen de meeste mensen kan je wel je ongenoegen uiten op een normale manier. het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe je het brengt. Zo hee buurman nou moet je eens kappen met dat tyfus gehijg van je en die snol van je piept als een speenvarken als je der van achter neemt.. denk dat ie dan wel zijn lul tegen je schedel aan slingert ja.
Geluid opnemen, wat fotootjes van het stel pakken en op youtube gooien.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Weet je wat het mooie ervan is als ze zich er zo aan ergeren.. ze kunnen zelf een oplossing invullen..
Ze kunnen toch ook elke keer als ze die vrouw zien gewoon "Psssst, Meisje...meisje, hey HOER!!!" roepen..
Dat isquote:Op woensdag 9 september 2009 12:48 schreef PhalanX het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is
A) gewoon bewezen niet waar. Dat er incidenten plaatsvinden waarbij kortelontjesgasten (vrijwel altijd) niet zelden van Noord-Afrikaanse komaf met messen beginnen te steken is waar en moeten aangepakt worden. Maar dat wil niet zeggen "dat je niks meer zou kunnen zeggen"
B) geen reden om je bij die verwrongen realiteit neer te leggen. Je moet JUIST sterk zijn en je sterk maken voor het wel kunnen zeggen van dingen, en dus NIET capituleren voor bedreigingen.
Nee dat gedrag van jullie dan, laat de overheid maar met oplossingen komen.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:02 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Me dunkt.
Als deze mensen ongegeneerd de hele buurt bij elkaar ruziën en dan ook nog zo hard liggen te krikken en nergens wat van aan trekken, kun je op je vingers wel natellen wat voor type volk dat is.
Ga jij dan maar je ding doen. Meestal is dat de beste manier voor mensen met de gedachten zoals jij, om erachter te komen dat dat zalvende gedrag een illusie is.
En als die tik van een honkbalknuppel is en zodanig dat je voorlopig, zeg een jaartje of 4, niet kunt werken maar opnieuw moet leren eten?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee dat gedrag van jullie dan, laat de overheid maar met oplossingen komen.![]()
Gewoon aanbellen en een gesprek aan gaan krijg je een tik op je gezicht meteen de poltie inschakelen en gaat deze overlast veroorzakende persoon vanzelf wel uit huis geplaatst worden vanwege echt onacceptabel gedrag. Laat het recht maar zegevieren op zulke momenten.
Ja misschien heeft hij ook nog wel een atoombom in zijn achtertuin, hoe schizofreen en mensenschuw zijn sommige mensen hier wel niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:30 schreef Matteüs het volgende:
[..]
En als die tik van een honkbalknuppel is en zodanig dat je voorlopig, zeg een jaartje of 4, niet kunt werken maar opnieuw moet leren eten?
Als je denkt dat dat overdreven is, bel maar aan.
Succes.
Het is die houding, die de dappere maar kritische mens scheidt van het bange wezeltje dat de Telegraafsite volSPAMt en als "hoop op verbetering" een stem op Geert als oplossing ziet.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja misschien heeft hij ook nog wel een atoombom in zijn achtertuin, hoe schizofreen en mensenschuw zijn sommige mensen hier wel niet.
Sjezus... nu komt Wilders er ook nog bij.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is die houding, die de dappere maar kritische mens scheidt van het bange wezeltje dat de Telegraafsite volSPAMt en als "hoop op verbetering" een stem op Geert als oplossing ziet.
Maakbaarheid, bah.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |