abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75081551
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:52 schreef mefke79 het volgende:
Knutknuttsson, nou ben ik toch boven de 180 cm en mijn vriend ruim, maar onze mura loopt perfect hoor!
Ik zie inderdaad dat je die Mura kan vertsellen. Is inderdaad erg handig. Natuurlijk zijn er wel kinderwagens met een lekkere hoogte, ik overdreef ook maar een beetje
Maar een maxi-cosi is hier nauwelijks te krijgen. Alleen autostoeltjes van maxicosi zijn vrij gangbaar.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  zaterdag 28 november 2009 @ 13:05:16 #77
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_75081985
Ah, ja, tis een NL product de Maxi Cosi Mura.
De Mutsy Urban Rider is ook erg geschikt voor lange lui (is vast al 4x gezegd ofzo... sorry...)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_75082699
Niet helemaal een NL product; het merk Bébé Confort, dat jaren een van de marktleiders was in NL wordt hier niet meer onder die naam verkocht.....

Het Franse Bébé Confort en het Nederlandse Maxi Cosi zijn beide onderdelen van hetzelfde bedrijf (Dorel) en wat in NL verkocht wordt als de Maxi Cosi Mura 4 wordt in andere landen verkocht als de Bébé Confort Mura.

Mijn vermoeden is dus dat het gewoon met een Maxi Cosi stickertje erop uit de Bébé Confort fabriek komt, maar omdat Maxi Cosi in NL een heel sterk merk is, gebruiken ze de kinderwagen om zich op meer vlakken dan alleen de autostoeltjes te profileren.
In de tijd dat Maxi Cosi als enige product de schelp voor groep 0 had, had Bébé Confort ook autostoeltjes voor de opvolgende groepen, de modellen Rodi en Priori zijn onderdeel van het Bébé Confort assortiment.
pi_75388684
Ik ben naar de kinderwagen gaan kijken maar het is 'm toch niet...
Ik wil een wagen zoals de Bugaboo Frog. Eentje waar je de zitting van je af en naar je toe kan zetten en waarbij je de zitting in z'n geheel kan kantelen ipv alleen de achterkant.
Mijn mams is nu op MP aan het struinen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:50:32 #80
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_75400063
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 23:17 schreef draculettetje het volgende:
Ik ken zowel het merk waar vicky dan wel guess over hebben, al moet ik zeggen dat ik van laatst genoemd wel wat op de mutsy vind lijken
die wij overigens zelf nu ook in rode versie in huis hebben!
Lees het nu pas maar je hebt em al,wat leuk
Wij zijn nog niet gaan kijken,zal wel januari worden.Mijn voorkeur gaat trouwens ook uit naar een rode,dus we matchen van de zomer goed op het terras
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  zondag 3 januari 2010 @ 21:33:40 #81
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_76376274
Ik zie dat er al een tijdje niet gepost is, misschien dat iemand toch nog iets advies kan geven.
Ik las dat er een aantal mensen zijn met een maxi cosi mura. Kunnen jullie een eerlijke recensie schrijven? Ben erg benieuwd. Verder denken we serieus na over de phil and teds Vibe. Iemand die ervaring heeft met deze wagen? Groot voordeel van de phil and teds vibe is dat je em kunt gebruiken als een tweede kindje komt. Verder houden we van wandelen en wil mn man graag een all terrain wagen. Iemand nog tips?
  zondag 3 januari 2010 @ 21:49:47 #82
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_76377267
he pessie, wij hebben gekozen voor maxi cosi mura 4 (heb nog geen gebruikerservaring). Het is een redelijk hoge wagen (bugaboo = buk een boel is vrij laag bijvoorbeeld) en vond hem minder 'gammel' dan de mutsy. Verder klapt ie kleiner in en is ie zeker goed te gebruiken in het bos (wij wonen straks heel dicht bij het bos). Ik wilde daarom wel een vierwieler, vond het iets stabieler dan een driewieler en net zo wendbaar. Van de 2010 versie is het frame ook vrij licht (de hele wagen wel) wil ik met de tram ergens naar toe willen.
  zondag 3 januari 2010 @ 21:52:57 #83
100412 mefke79
komt goed!
pi_76377470
Pessie, je krijgt van mij een recensie van de mura, maar op z'n vroegst morgen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_76377601
M. heeft vandaag een Bugaboo Frog opgehaald en hij ziet er supergoed uit

Alleen ontbreekt de gebruiksaanwijzing. Iemand die een Frog met gebruiksaanwijzing heeft??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 3 januari 2010 @ 21:58:44 #85
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_76377854
Wij zijn ook voor de Maxi cosi mura 4 gegaan.Voelt lekker stevig aan en hoog (man ruim 2mtr) en kan er mee wandelen samen met de hondjes.Hij staat nu mooi te zijn in de huiskamer,geen gebruikers ervaring dus.

@ Vicky,leuk Gebruiksaanwijzing mischien te downloaden via internet?
pi_76391342
quote:
Op zondag 3 januari 2010 21:33 schreef pessie het volgende:
Ik zie dat er al een tijdje niet gepost is, misschien dat iemand toch nog iets advies kan geven.
Ik las dat er een aantal mensen zijn met een maxi cosi mura. Kunnen jullie een eerlijke recensie schrijven? Ben erg benieuwd. Verder denken we serieus na over de phil and teds Vibe. Iemand die ervaring heeft met deze wagen? Groot voordeel van de phil and teds vibe is dat je em kunt gebruiken als een tweede kindje komt. Verder houden we van wandelen en wil mn man graag een all terrain wagen. Iemand nog tips?
wij gaan de onze pas over ruim anderhalve maand ophalen en de kleine laat nog op zich wachten tot mei dus dan zullen we hem ook pas gaan gebruiken en kan ik je er wat over vertellen. Wij zijn voor de Mura 4 gegaan omdat hij redelijk hoog is (ik ben 1,98mtr) relatief klein in te klappen is (hij moet met de motor mee kunnen )
pi_76411269
Pessie, zoals beloofd, mijn ervaring met de mura. Wij hebben ook de 4 wiel uitvoering (uit 2009!) omdat we die net wat stabieler vonden. We hebben er gisteren flink mee door de sneeuw geploegd en dat gaat goed (wel effe de zwenkwielen vast zetten).
Wat wij er heel fijn aan vinden:
* wagen loopt licht en lekker
* duwstang makkelijk in hoogte te verstellen
* grote bak waardoor ons lange manneke er nog wel even in kan
* zeer complete uitvoering van de kinderwagenbak (met dekentje, muskietennet en regenhoes)
* adapters voor de mc die vast aan de wagen zitten waardoor je ze nooit kan vergeten
* simpel in te klappen en niet te zwaar
* zitje naar je toe en van je af te plaatsen
* als je em gewoon inklapt kan je em daarna nog over de grond rollen
* met 1 hand bestuurbaar

Kleine minpuntjes
* je kan em verder inklappen, maar dat kun je dan niet vastzetten. Je leert er mee omgaan, maar in het begin is het effe klooien en klapt ie dus weer een beetje uit terwijl je dat niet wilt.
* wij moesten even wennen aan het idee dat ie wat geluid maakt, alsof ie niet stevig in elkaar zit. Dat is niet zo, beetje smeren van de wielen en het is opgelost.
* je moet handigheid krijgen in het plaatsen en weer los halen van de maxicosi. Mijn tip, probeer het gewoon niet in 1 keer. Doe eerst de ene kant en dan de andere.

Ik heb laatst zo'n vibe gezien, maar ik vind het maar een akelig idee dat kindje twee zo laag bij de grond ligt. Bovendien zit dat kindje niets, mijn eigen manneke zou daarin een keel opzetten omdat er gewoon niets te zien is.

Succes met kiezen, ga gewoon eens een stukje door een winkel lopen met beide wagens en probeer ze vooral ook zelf in te klappen.
pi_76412011
Wij gaan waarschijnlijk ook voor de Mura 4. En dat alleen op basis van ervaringen van andere mensen. Hier ook een lange man en we willen graag iets robuusts. Maar we gaan ook nog even kijken in een babywinkel (huuuuuuuu ).
pi_76414259
Hier ook de mura 4.

Kijk alleen uit dat je de kinderwagen bak wel op tijd krijgt, als je bij de babydump besteld.

(sorry, flauw grapje. Het gaan natuurlijk vaker goed dan fout, zoals bij ons)
pi_76415573
Maxi Cosi Mura (3 wielen) was ook onze eerste keuze totdat we een goedkopere kloon tegenkwamen in Duitsland (van ABC Design). Heb hem nu al wel een aantal keren ingeklapt en uitgeklapt en omgebouwd en het autostoeltje erop gezet en dat gaat hartstikke goed. Ik kan bijna niet wachten totdat ik hem 'mag' gebruiken
pi_76416023
De mura 4 lijkt me ook wel leuk en de X-adventure. Duurt dat zo lang voordat je een kinderwagen krijgt geleverd? In april komt er een Babydump in Groningen en ik wilde daar eigenlijk dan heengaan.. maar misschien is dat te laat..
  maandag 4 januari 2010 @ 21:54:39 #92
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_76417062
Wij hebben de kinderwagen een maand geleden gekocht en deze zou eind februari geleverd kunnen worden. Duurt wel even, maar dat het zo lang zou duren had ik ook niet verwacht.
pi_76419885
Onze kinderwagen kochten we in april en kregen we in juli. Maar ze vroegen ons gewoon wanneer we em graag wilde hebben. Het ding staat namelijk ook best in de weg als je em niet nodig hebt. Was overigens geen Baby-dump.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 00:41:46 #94
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76424316
wij hebben onze kinderwagen vroeg besteld; gelijk met de babykamer en hebben het pas laten leveren toen de babykamer verder klaar was... Bij 26 weken ofzo.
We hebben de Quinny Buzz en mijn eerste ervaringen zijn prima. Hij is vooral erg wendbaar en ik kan echt met 1 hand sturen..
En ik ben overigens ook lang (185 cm) en vriendlief nog langer (194 cm)...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_76429768
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:58 schreef mefke79 het volgende:

Kleine minpuntjes
* je kan em verder inklappen, maar dat kun je dan niet vastzetten. Je leert er mee omgaan, maar in het begin is het effe klooien en klapt ie dus weer een beetje uit terwijl je dat niet wilt.
Ben het met jou punten eens mefke
Wist alleen niet dat ie nog verder ingeklapt kon worden?
Toch de dvd maar eens bekijken haha

nog verder dan dat ie vast staat met dat rode dingetje zeg maar?

Ik vind het een super wagen
idd met sneeuw wiel vastzetten, ideaal
pi_76429839
Ik heb Bugaboo gemaild en ik krijg de gebruiksaanwijzing toegestuurd
Gister wezen wandelen en hij wandelt prima!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76429897
FF op youtube filpmje gekeken maar dat iwist ik idd al hehe
pi_76431933
het-is-mij, ik moest ook effe kijken hoor..tis een beetje raar. En als het dan nog niet past wil het ook weleens helpen om de duwstang in de laagste stand te zetten voor je em inklapt, scheelt ook weer ruimte. Vicky, goeie service!
  woensdag 6 januari 2010 @ 00:08:42 #99
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_76465623
Misschien een hele verkeerde plek om dit te vragen maar toch een poging;
mijn lieve vrouw is nu 33 weken zwanger en we hebben bijna de complete baby inventaris bij elkaar.

Onderdeel daarvan zijn een schitterende gebruikte Mutsy Rider (net zoeen als Tan showde op de 1e pagina) kinderwagen uit 2002 (voor 1 kindje gebruikt) en een nieuwe Maxi Cosi.
Helaas blijkt dat Mutsy de Maxi Cosi connectors voor dat model kinderwagen niet meer kan leveren; ook de verschillende winkels die ik het gevraagd heb kunnen dit niet.

Iemand enig idee hoe ik toch nog aan dit soort connectoren kan komen ?

UPDATE: we hebben iemand gevonden die een 2002 Mutsy Freerider Outdoor te koop had, met de betreffende beugels. We hebben dus nu gelijk een kar voor de oppas erbij EN de beugels

[ Bericht 21% gewijzigd door fietsie op 06-01-2010 22:44:24 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:05:40 #100
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_76476083
fietsie ,mischien via Marktplaast of zo'n soort site?
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:01:22 #101
286072 Niglaw
Nigga whut?!
pi_76499927
Ik had een prachtige X-adventure kinderwagen via MP gekocht

Later een McLaren buggy, nieuw.
pi_76502254
Mensen, heb even hulp nodig. Via via kunnen wij zo'n 3 in 1 quinny kinderwagen kopen (lig, zit en autostoeltje. 4 wielen). Gebruikt, maar in goede staat. Ongeveer 3 jaar oud, schat ik. Maar aangezien wij niet in Nl wonen en die quinny hier niet of nauwelijks verkocht wordt, hebben we even geen vergelijkingsmogelijkheden wat betreft de prijs. Wel hebben we even op marktplaats gekeken, maar daar zit enorm veel verschil in prijzen en aanbod. Iemand een idee wat een reeële prijs is om te betalen?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:20:37 #103
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_76520187
Da's een moeilijke vraag Knutknuttson; ik heb (ook op Marktplaats) nog nooit de vraagprijs betaald voor de 2 tweedehands kinderwagens die we hebben gekocht.

Met sommige mensen is nooit zaken te doen (de fanatieke 'je biedt maar' lui) maar vaak kun je als je aanbiedt contant te betalen en dezelfde dag de boel nog op te halen een leuke deal maken...

Voor beide Mutsy's (beiden model 2002) hebben we nog geen 100,- betaald (per stuk). Dat is dan zonder autostoeltje.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_77336315
schop voor huup
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77337120
Heu bedankt!

Okay ik heb even foto's gemaakt en ook even naar foto's gekeken van anderen op marktplaats, so far ziet het er wel okay uit maar toch.
Het gaat om 1 loshangend touwtje als de buggy in ligstand is. Even foto's van de wagen zelf om te kijken of ik het uberhaupt wel goed in elkaar heb gezet enzo en het er niet heel raar uit ziet

De buggy in ligstand zonder kap

en met kap

en de buggy in gewone stand met kap.

Als ik hem dus in die gewone stand heb staan dan zit er langs de achterkant van het zitgedeelte een touw met klikklak systeem. Die kan ik dan vast zetten en dan is de achterkant van het touwtje lang genoeg om weer terug te gaan naar de andere kant van de rugleuning en daar zit ie dan met een knoopje vast. Een soort double-safety ofzo.

Zoals hier:

Als ik de buggy in ligstand wil doen wat doe ik dan? Moet ik dan dat klikklakje gewoon losklikken? Maar dan zit er niets meer als safety onder de rugleuning... Maar als ik hem verstel iedere keer als ik het ding omhoog of omlaag doe das ook irritant. Iemand enig idee of het kwaad kan zonder klikklaktouwtje? En ik hou dan dus wel een knoopje over die niet meer naar de andere kant kan want daar is het touw te kort voor, maar aan deze kant van die buggy zit geen drukkertje.
Kortom, ik snap geen hol van dat touwtje

[ Bericht 0% gewijzigd door huuphuup op 27-01-2010 15:34:30 (grotere foto's...) ]
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † woensdag 27 januari 2010 @ 15:33:23 #106
7074 moussy
kuttekop
pi_77337171
Leuke postzegelverzameling heb je huup! Apart hoor, postzegels met kinderwagens
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_77337221
ja cool hè?
foutje met hyves ze zijn nu groot als t goed is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 27 januari 2010 @ 15:35:16 #108
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77337234
volgens mij is het touw gewoon voor het 'meerdere standen' idee. en helemaal los is de ligstand.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 27 januari 2010 @ 15:36:24 #109
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77337271
mijn wagen lijkt veel op die van jou volgens mij heb ik t op de manier van mn vorige post gedaan
  woensdag 27 januari 2010 @ 15:37:05 #110
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77337295
dus als je em in half-lig/zit wil, trek je dat touw wat losser. maar zonder is het niet onveilig ofzo, die stof is sterk genoeg voor kinderhoofd/lijf
pi_77337311
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 15:35 schreef pinquit het volgende:
volgens mij is het touw gewoon voor het 'meerdere standen' idee. en helemaal los is de ligstand.
okay, dus gewoon losklikken (met beleid) als ik het ding in ligstand wil hebben?

Als ik hem in half zitstand doe dan zit Amélie in een soort constante buikspierhouding namelijk dus het is
of rechtop, of liggend, er tussenin standen werken niet zo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77337347
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 15:37 schreef pinquit het volgende:
dus als je em in half-lig/zit wil, trek je dat touw wat losser. maar zonder is het niet onveilig ofzo, die stof is sterk genoeg voor kinderhoofd/lijf
ah duidelijk.

Ja dat dacht ik dus ook, het meeste gewicht zit lager dus het zal wel loslopen. Maar B. was er niet zo zeker van en omdat we de gebruiksaanwijzing niet meer hebben twijfelde ik ook weer
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † woensdag 27 januari 2010 @ 15:39:28 #113
7074 moussy
kuttekop
pi_77337373
Ik snap meteen waarom ticootje hem weg heeft gedaan
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_77337383
Huup, ik heb die wagen ook gehad en als we Amber in de ligstand deden, klikten we 'm ook los.
Persoonlijk vond ik het een niet zo'n prettige wagen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77337476
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 15:39 schreef moussy het volgende:
Ik snap meteen waarom ticootje hem weg heeft gedaan
you're not helping hoor

Ik heb geen geld nu voor een nieuwe wagen en tot nog toe ben ik eigenlijk best wel tevreden over deze wagen
Een buggaboo is vast beter/handiger maar dat mag ook wel voor dat geld. (deze kostte me 75,- nieuw...)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77337511
Ik vind het met zulke wagens altijd zo vervelend dat je je kind niet kunt zien.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 27 januari 2010 @ 15:43:11 #117
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77337520
tusseninstand was hier ook nooit succes. meer ook door het onderuitzak effect ziet er zo lullig uit, zo'n ingezakt kind (was hier in rechtopstand ook heel lang nog btw )

maar idd, gewoon *klik* en ze ligt
pi_77337604
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 15:43 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik vind het met zulke wagens altijd zo vervelend dat je je kind niet kunt zien.
maar gelukkig ging het daar nu ff niet om...
er zit bovenin zo'n klepje waardoor je naar je kind kunt koekeloeren. En een buggy die naar je toegedraaid zit kost me teveel geld.

Het ging me gewoon om de vraag of ik hem nu goed in elkaar had gezet en of ik die ligstand goed begrepen had.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 27 januari 2010 @ 15:46:16 #119
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77337651
kind niet kunnen zien valt wel mee vind ik. je kan het niet aankijken, maar (mijn) kind vindt het uitzicht toch leuker dan mama's gezicht

Mijn wagen had wel 2 wielen aan de voorkant (direct langselkaar, dus wel een soort van 3wieler) maar ik vond het soms wel eng als ik niet goed de stoep af ging dat ie dan bijna omging
Een dure wagen vond ik niet nodig, gezien max met 1 jr in de buggy ging en die heb vervolgens wel gewoon 3 jr gebruikt
pi_77337807
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 15:42 schreef huuphuup het volgende:

[..]

you're not helping hoor

Ik heb geen geld nu voor een nieuwe wagen en tot nog toe ben ik eigenlijk best wel tevreden over deze wagen
Een buggaboo is vast beter/handiger maar dat mag ook wel voor dat geld. (deze kostte me 75,- nieuw...)
Ik vind een bugaboo ook niets en veul te duur!

Maar hij zit zo goed in elkaar. Een voetenzak kun je gewoon bij de prenatal halen, die dingen zijn iets van 25 euro dacht ik. Gewoon wagen mee en vragen om een zak die p[ast, hoeft toch geen bepaald merk te zijn. Oh babypark in gouda heeft een hele leuke uitverkoophoek ook voor dat soort dingen.

En nu zat ik toch stiekem te kijken voor en wagen. Als er 1 komt dan wordt het weer een mutsy. Dan neem ik er wel 1 van vorig seizoen, scheelt weer 100 euro.
pi_77338048
Huup, misschien heb ik nog wel een zak voor je.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77339509
Oeh ik hou me aanbevolen Vicky!

Muppet heeft de buggy goedgekeurd

ze wordt zo groot ineens
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77339572
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:26 schreef huuphuup het volgende:
Oeh ik hou me aanbevolen Vicky!

Muppet heeft de buggy goedgekeurd

[ afbeelding ]

ze wordt zo groot ineens
het is een lichtblauwe. Ik ga ff spitten....

Amélietje...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77340547
Huup kun je niet beter een deken gebruiken? Of houdt ze dat niet over? Ik vind die voetenzakken altijd zo dun. Die van de bugaboo in ieder geval wel. Met de kou als dit heeft dat helemaal geen nut hier.
pi_77340598
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:48 schreef MeNicole2 het volgende:
Huup kun je niet beter een deken gebruiken? Of houdt ze dat niet over? Ik vind die voetenzakken altijd zo dun. Die van de bugaboo in ieder geval wel. Met de kou als dit heeft dat helemaal geen nut hier.
onze bugaboozak is heerlijk dik en lekker warm!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77340624
Ik had een voetenzak met fleece erin, ik heb hier laatst met Jen in de buggy gelopen, en een deken eroverheen, kind was nog steeds door en door koud. Echt sneu.
pi_77340808
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:50 schreef Ticootje het volgende:
Ik had een voetenzak met fleece erin, ik heb hier laatst met Jen in de buggy gelopen, en een deken eroverheen, kind was nog steeds door en door koud. Echt sneu.
Ja Leander heeft het ook heel koud met alleen de voetenzak.
pi_77341478
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:48 schreef MeNicole2 het volgende:
Mijn voetenzak die ik in de wandelwagen had was flink dik in elk geval. Maar ik zou niet weten hoe ze een deken om zou moeten houden in de buggy. Er moet ook nog een gordel omheen enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77341848
persoonlijk vind ik een deken juist heel erg onhandig, vooral met een wiebelkont zoals de mijne.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77364608
Vanaf welke leeftijd is een buggy geschikt?
pi_77365014
Een paraplu buggy?
Wij hebben Eva met ong 9 maanden inde paraplubuggy gedaan ( koelstra)
pi_77365395
Jen zat in de buggy vanaf 5 maanden, maar dan wel op ligstand. Dat was ook emt reden dat we toen naar frankrijk waren en de grote kinderwagen echt niet mee kon. Ze kon er toen heerlijk in slapen, ik had er echt een bedje van gemaakt.
pi_77365426
Eva in de wandelwageninzet met een maand of 7.

Overigens dachten wij dat we een grote auto hadden gekocht
Wij naar een verjaardag. Onderstel + dreamy + paraplubuggy voor Eva mee. Kofferbak ramvol!
Kan geen tas of koffer meer bij.
pi_77371422
Hier ook een kinderwagen met wandelwageninzet. Een buggy is dan alleen makkelijk voor af en toe denk ik.
Naja zien we tegen die tijd ook wel.
pi_77372484
Iemand ervaring met Joolz Day? Lijkt me een hippe en makkelijke kinderwagen maar had graag wat reacties gelezen van ervaringsdeskundigen...

Alvast bedankt!
pi_78150777
Voor de Stokkerijders onder ons (dat zijn er niet zo gek veel maar goed, Troel) Hij is er hoor!
een 'moeder-loopt-alsof-ze-moet-poepen' mee rij plankje en bijna voor niks ook nog 'maar' 90 euro

Kom maar op met dat broertje of zusje
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_78153905
@ Mefke, doe t ff hier.
Die voetenzak hebben we niet want die vond ik niet mooi dus wij gaan nog een lodger bunker ervoor kopen.

Maar adapters eraf?
Als in eraf schroeven zeg maar???
Das wel jammer want soms als ik ff een paar winkels in moet en met de auto ben dan gooi ik het onderstel achterin en zet ik ff de mc erop.

Enne die regenhoes voor de wandelwageninzet, is die eigenlijkhetzelfde als voor de kinderwagenbak?
Heb me er nog niet zo in verdiept wat hier op zolder nog in die doos zit haha.

Is al weer zo lang geleden dat we hem gekregen hebben.

Maar voorlopig is de bak nog genoeg, zodra Tijn er 5 min. in ligt dan slaapt hij dus hehe
pi_78155128
het-is-mij, ik kan die adapters er zo afschuiven. Maar ik heb dan ook de 2009 versie, ik weet niet of jij een 2010 versie hebt? Ik schuif ze er zo op en af. En om ze niet te vergeten heb ik ze nu maar in het boodschappennetje hangen wat ik zelf aan de stang heb hangen. Lange leve de Hema!
De voetenzak hebben wij dus wel van mc zelf, de blauwe, bij onze blauwe wagen. Hij is nog wat groot voor Driekus, terwijl hij toch vrij lang is. Zitje zelf gaat prima, natuurlijk niet helemaal rechtop, maar ook niet helemaal liggend.

Regenhoes is volgens mij een andere, tenminste...zo staat overal op internet. Die moeten wij dus nog even ergens halen. Parasolklemmetje zou alleen van mura zelf passen, nou geloof me, die van de prenatal past ook, moet je er alleen een stukje stof tussen doen zodat je em wat vaster kan klemmen zonder iets te beschadigen.

Driekus past overigens nog goed in de bak hoor, hij wil alleen niet meer liggen. MC zelf raadt aan om pas over te stappen met 6 maanden. De bak mag tot 9 kilo, dus we hadden nog een kilo speling.
pi_78184019
ow mefke, ik heb me er nog niet zo in verdiept.

Mis moet ik toch die dvd eens kijken die erbij zat haha.

Vlgs mij ook de 2009, we hebben hem vorig jaar gekocht ook.
Ja die adapters kun nen dan miss. ook achterin de maxi cosi dachten wij al.

Thx voor de tip van de parasol, gaan we nog ff roggelen.
pi_78259534
Iemand hier ervaring met de quinny zapp? Wij verkopen de buzz en ik wil graag een zapp ervoor in de plaats kopen nl.
pi_78272194
Ik heb hem, vind het een fijne wagen maar pak voor de langere stukken liever de Quinny Speedi. Vooral omdat de laatste toch veel grotere wielen heeft
Onlangs met de zapp door de sneeuw gelopen en dat viel me alles mee, had verwacht al na een paar meter vast te zitten, maar heb niet vast gezeten
Klein inklapbaar, in het vliegtuig konden wij hem op de terugweg gewoon in het bagagerek stoppen
Slapen doet Lotte toch niet in de kinderwagen, dus de ligstand maakt mij niet uit.
pi_78272429
dankje
Wij gebruiken hem sowiezo waarschijnlijk alleen voor korte stukken. Alleen is hij volgens mij wat aan de lage kant, mijn vriend is ruim 2 meter, dus twijfel nog of dat wel handig is
pi_78273007
Mijn man is ook bijna 2 meter en hij vind hem prima rijden
pi_78278951
Ah mooi
Mijn vriend zij ook al dat het hem niks uitmaakte, dus dan denk ik dat ik deze maar neem
  zondag 21 februari 2010 @ 21:45:21 #145
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_78279599
Wij hebben de Zapp 3x gebruikt en nemen overal de Buzz mee naartoe. Zelfs in het vliegtuig zonder problemen. Het leek ons handig om mee te nemen op de fiets, maar dit blijkt uiteindelijk zo zwaar te zijn met kind en fietszitje er nog bij dat het geen succes was. Dan liever een tasje met een draagdoek onder de snelbinder .

Ik vond hem ook niet fijn lopen en mijn vriend ook niet, dus hij is eigenlijk zo goed als nooit gebruikt. Wij zijn denk ik te verpest door het gebruiksgemak van de Buzz.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_78280096
Ai, en ik dacht dat het een vooruitgang zou zijn tov de buzz. Dat ding stuurde helemaal niet zo geweldig, zeker niet in de winkels op van die gladde tegelvloeren.

En ik vind de meeste andere buggy's er gewoon niet echt uitzien
En draagdoeken daar is Dana gewoon geen fan van, ik heb het echt geprobeerd....maar helaas.
Naja eens in de winkel even uitproberen maar
  maandag 22 februari 2010 @ 10:32:21 #147
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_78295095
Hadden jullie ook een 4-wielige Buzz? Ik vind hem echt super lopen, maar ik weet natuurlijk niet hoe een Buzz met 3 wielen loopt.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_78295444
nee wij hadden er 1 met 3 wielen.
pi_79026413
Iemand ervaring met deze kinderwagen?

pi_79028567
Cantare, ik ken em niet. Maar wat ik me afvraag, kunnen de wielen ten op zichte van elkaar bewegen? Gaan ze zeg maar de bocht om of blijven ze altijd zo in lijn staan (my god, hoe leg ik dit nou uit, ben ik te volgen )?
Als ze altijd zo in lijn blijven staan moet je redelijk wat kracht uitoefenen om em de bocht om te sturen en geloof me, dat is niet fijn. Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat het zo werkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')