Inderdaad, als het voor jou geen moeite is om naar links te gaan doe je dat. En als je daar te lam voor bent hoor je niet op de weg thuis.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:21 schreef Luco het volgende:
Als er naast jou ook ruimte is, wat voor verdomde asociaal ben je dan als je niet eventjes aan de kant gaat
Dat is in wezen zelfs verboden, onnodig links rijden. De invoeger moet maar een plekje zoeken hoor.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:21 schreef Luco het volgende:
Als er naast jou ook ruimte is, wat voor verdomde asociaal ben je dan als je niet eventjes aan de kant gaat
quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:23 schreef Masegate het volgende:
[..]
Inderdaad, als het voor jou geen moeite is om naar links te gaan doe je dat. En als je daar te lam voor bent hoor je niet op de weg thuis.
Mjah, als er voor en achter je zeeen van ruimte is, dan kan de invoeger ook natuurlijk gewoon daar rijden..Ik vind het persoonlijk best ergerlijk (en dan ben ik nog aan het lessen, laat staanw anneer ik wat meer ervaring heb) wanneer mensen bij een invoegstrook alvast een baan naar links opschuiven, terwijl er niks aan komtquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:21 schreef Luco het volgende:
Omdat het niet hoeft. Verkeer op de invoegstrook heeft geen voorrang, dus die moeten gewoon een plek vinden om netjes in te voegen, dat wil zeggen, invoegen met dezelfde snelheid als het overige verkeer. Helaas snappen een hoop mensen dat niet, voegen ze in met 80 en gaan pas op de snelweg gas geven.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:21 schreef Luco het volgende:
Het heeft niks te maken met regeltjes, het heeft alles te maken met elkaar ruimte gunnen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:23 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat is in wezen zelfs verboden, onnodig links rijden. De invoeger moet maar een plekje zoeken hoor.
Invoegen is een bijzondere verrichting en de invoeger moet al het overige verkeer voor laten gaan.
Topic 2004 hierover. Opgelost, slotje.
Ach, als ik een hele rij auto's achter elkaar aan zie komen om in te voegen en ik hinder niemand ermee, ga ik ook wel even naar links. Per se nodig? Nee. Sociaal? Ja.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:23 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat is in wezen zelfs verboden, onnodig links rijden. De invoeger moet maar een plekje zoeken hoor.
Invoegen is een bijzondere verrichting en de invoeger moet al het overige verkeer voor laten gaan.
Topic 2004 hierover. Opgelost, slotje.
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:21 schreef Luco het volgende:
Jij snapt er niets van. Laat me raden, 800 kilometer per jaar in je suzuki alto?quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:25 schreef Masegate het volgende:
[..]
Het heeft niks te maken met regeltjes, het heeft alles te maken met elkaar ruimte gunnen.
Je bent niet in je eentje op de weg. Een ander helpen kan echt geen kwaad hoor.
Bullshit.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:21 schreef Luco het volgende:
Wajooo, jij hebt echt mensenkennis gek! Ik doe inderdaad exact 800 km per jaar en ik rij in een Suzuki Alto. Jij bent koning!quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij snapt er niets van. Laat me raden, 800 kilometer per jaar in je suzuki alto?
Door deze instelling is auto rijden in NL zo kut, mensen gunnen elkaar geen ruimte.quote:
De ambulance was wel snel ter plaatsequote:Op dinsdag 8 september 2009 12:27 schreef Sachertorte het volgende:
Nee, dat doe je zo:
http://www.dumpert.nl/med(...)angereden_op_a7.html
nee joh, die alto die haalt de linkerbaan niet...quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij snapt er niets van. Laat me raden, 800 kilometer per jaar in je suzuki alto?
Wat boeit het hoeveel kilometers iemand maakt. Jij doet moeilijk over even naar links gaan als je ziet dat mensen niet zo'n fantastische coureur zijn als jij bent. Wat een held ben jijquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Lulkoek, dan kun je blijkbaar niet normaal invoegen. Het zegt wel iets over je verkeersinzicht en inschattinsvermogen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:21 schreef Luco het volgende:
Juist niet! Als er weinig ruimte is om in te voegen, schuif je op, als er voldoende ruimte is om in te voegen, blijf je gewoon doorrijden, dat geeft een heel rustig en duidelijk beeld.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:27 schreef Kopbal het volgende:
Je hoeft inderdaad niet een baan op te schuiven, maar dat zijn van die ongeschreven wetten in het verkeer.
Als er genoeg ruimte is doe je dat gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |