Yorick de Haan, vuige pedofielquote:"Yorick de Haan!!! Jeeee!!!,'' roept Sjoerdje als ze de naam van de wethouder hoort vallen. "Misschien schrijf ik hem ook nog wel een brief.''
Elke negatieve mening afdoen als hersenspoeling door een ander, en wel denken dat die forens die elke dag in de file staat per se die weg wil ipv zijn vrouw die het zat is tot 6 uur met het eten te wachtenquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:06 schreef Placenta het volgende:
SCHIEDAM - Ze is pas elf lentes jong, maar steekt haarde mening van haar ouders niet onder stoelen of banken. De ouders van de Schiedamse Sjoerdje Poppe is zijn faliekant tegen de doortrekking van de A4 door het Midden-Delflandgebied. Daarom heeft ze een protestactie gevoerdgebruiken zij hun kind om hun standpunt duidelijk te maken.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:04 schreef Tijn het volgende:
We spreken Sjoerdje over 10 jaar wel weer als ze elke dag in de file aanschuift op de A13. Kijken of ze dan nog tegen is.
Dan moet je ook niet in de randstad wonen en verhuizen naar Drenthe als je later groot bent.quote:"Ik kom hier vaak en vind het hier mooi. Hier in de buurt zijn niet veel weilanden meer met koeien en schapen zoals hier.'' Samen met haar ouders fietst Sjoerdje regelmatig tussen de weilanden in het Midden-Delflandgebied
En ze worden ook steeds jonger, nu is het nog wachten op een 9-jarige Wildersfan die haar persoonlijke kruistocht tegen de Islam wil opzettenquote:
Laat dat nou precies het huidige plan zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:14 schreef Trannellius het volgende:
Trouwens, leg alle snelwegen in tunnels aan, van alle gezeik af.
Laat ze er dan eens mee opschieten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Laat dat nou precies het huidige plan zijn.
Tunnels zijn enorm duur om te bouwen, als je zoiets neer wil zetten heb je gelijk de "Dat dit kan van mijn belastingscenten!!77!7!"-partijen aan het zeikenquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:14 schreef Trannellius het volgende:
Trouwens, leg alle snelwegen in tunnels aan, van alle gezeik af.
Dat wil minister Eurlings wel doen, maar ja, mevrouwtje Sjoerdje is tegenquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:16 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Laat ze er dan eens mee opschieten.
Een tunnel bouw je niet, die graaf je.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Tunnels zijn enorm duur om te bouwen, als je zoiets neer wil zetten heb je gelijk de "Dat dit kan van mijn belastingscenten!!77!7!"-partijen aan het zeiken
Mjah, nu krijg je "Dat dit kan door mijn weilanden!1"-zooi. Schiet ook niet echt op.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Tunnels zijn enorm duur om te bouwen, als je zoiets neer wil zetten heb je gelijk de "Dat dit kan van mijn belastingscenten!!77!7!"-partijen aan het zeiken
Veel plezier met je schep en tunnel zonder betonnen wandenquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een tunnel bouw je niet, die graaf je.
http://www.geenstijl.nl/m(...)_wildersadeptje.htmlquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En ze worden ook steeds jonger, nu is het nog wachten op een 9-jarige Wildersfan die haar persoonlijke kruistocht tegen de Islam wil opzetten
Sorry hoor, maar als ik het zo lees is dit een categorie uitkeringstrekker zodat ze lekker in protestgroepjes tegen van alles kan aan gaan schoppen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:02 schreef Joppy het volgende:
Als zij later een baan en auto heeft is ze maar wat blij dat die weg er dan ligt.
Daarom ben ik ook voor het afschaffen van het stemrecht voor vrouwenquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:19 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mjah, nu krijg je "Dat dit kan door mijn weilanden!1"-zooi. Schiet ook niet echt op.
quote:
Veel minder files is ook winst.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:
Haar ouders denk ik.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:23 schreef Casos het volgende:
Ik zou die ouders wel eens willen zien. Ben benieuwd wie zijn dochter nu "Sjoerdje" gaat noemen.
Ik vind je wat beperkt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:23 schreef Casos het volgende:
Ik zou die ouders wel eens willen zien. Ben benieuwd wie zijn dochter nu "Sjoerdje" gaat noemen.
Ik ben voor het toestaan van gedwongen kinderprostitutie om ongehoorzame kinderen een lesje te lerenquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:25 schreef Afwazig het volgende:
Wat een kankerkind zeg. Haar ouders moet je echt doodslaan met de vlakke hand.
Of een 18 jarige werkstraf in een kelder in Oostenrijk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben voor het toestaan van gedwongen kinderprostitutie om ongehoorzame kinderen een lesje te leren
Ik ben voor het in praktijk brengen van het verhaal in jouw fobo.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben voor het toestaan van gedwongen kinderprostitutie om ongehoorzame kinderen een lesje te leren
Touchéquote:
Die naam zal wel uit Friesland komen, nog een reden waarom Sjoeksje Bopske geen recht van spreken heeftquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:33 schreef Casos het volgende:
[..]
Touché.
Maar dan hebben je ouders bij je geboorte al een pesthekel aan je gehad. Zal vast een ongelukje zijn.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:00 schreef Trannellius het volgende:
Een 11-jarige die intelligenter is dan veel Nederlanders.
En dan durven mensen te bewerend at ons schoolsysteem faalt.
Haar ouders zijn ook gescheiden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:33 schreef Casos het volgende:
[..]
Touché.
Maar dan hebben je ouders bij je geboorte al een pesthekel aan je gehad. Zal vast een ongelukje zijn.
Inderdaad. Onderzoek heeft natuurlijk uitgewezen dat hoe meer asfalt er komt, hoe minder files.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]Die A4 moet er gewoon komen, klaar. Al dat linkse hippiegezeik over de bedreigde bosmarmot is gewoon nu klaar, asfalt moet er komen
Leuk, maar als je die 7!! kilometer A4 erbij pakt, dan ben je 3 keer zo productief bezig dan mensen aan te sporen om vroeger te gaan beginnen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:39 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Inderdaad. Onderzoek heeft natuurlijk uitgewezen dat hoe meer asfalt er komt, hoe minder files.
Files moeten worden aangepakt, begrijp me niet verkeerd. Maar als er in Nederland nou eens van dat idee van vaste kantooruren wordt afgestapt, wat al veel te lang krampachtig wordt aangehouden, dan kan dat al een hele hoop schelen.
Zijn er daadwerkelijk modellen op toegepast die berekenen welke route mensen gaan nemen als die weg er ligt, en of dat daadwerkelijk files oplost of dat het simpelweg files verplaatst? Want dat zou ook niet de eerste keer zijn...quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leuk, maar als je die 7!! kilometer A4 erbij pakt, dan ben je 3 keer zo productief bezig dan mensen aan te sporen om vroeger te gaan beginnen.
Het zou ook schelen als je van Vlaardingen naar Delft wil (om maar wat te noemen), je niet via de ring Rotterdam zou hoeven te rijden om vervolgens de filedruk op de toch al overvolle A13 te verhogen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:39 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Files moeten worden aangepakt, begrijp me niet verkeerd. Maar als er in Nederland nou eens van dat idee van vaste kantooruren wordt afgestapt, wat al veel te lang krampachtig wordt aangehouden, dan kan dat al een hele hoop schelen.
Je hoeft er geen model op los te laten, ik rij er zelf dagelijks. Pak maar eens een kaartje erbij en kijk hoe mensen die vanuit Amsterdam komen naar Rotterdam willen en hoe ze moeten rijden. Die auto`s worden allemaal op de A13 gepropt, samen met al het andere verkeer uit Delft dat ook naar Rotterdam moet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:42 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Zijn er daadwerkelijk modellen op toegepast die berekenen welke route mensen gaan nemen als die weg er ligt, en of dat daadwerkelijk files oplost of dat het simpelweg files verplaatst? Want dat zou ook niet de eerste keer zijn...
Precies. Nu wordt alles op die A13 geflikkerd, ongeacht bestemming.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zou ook schelen als je van Vlaardingen naar Delft wil (om maar wat te noemen), je niet via de ring Rotterdam zou hoeven te rijden om vervolgens de filedruk op de toch al overvolle A13 te verhogen.
Hey, laat dat stukje ontbrekend A4 nou precies dat probleem oplossen, het is toch wat.
Oke, duidelijk uitgelegd, dankquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hoeft er geen model op los te laten, ik rij er zelf dagelijks. Pak maar eens een kaartje erbij en kijk hoe mensen die vanuit Amsterdam komen naar Rotterdam willen en hoe ze moeten rijden. Die auto`s worden allemaal op de A13 gepropt, samen met al het andere verkeer uit Delft dat ook naar Rotterdam moet.
Doortrekken van dat stuk A4 betekent dat alles dat vanuit Den Haag / Amsterdam / Leiden moet komen daaroverheen zal gaan ipv de A13 te pakken. Wist je dat de A13 trouwens 1 van de drukste stukken snelweg is in Nederland, samen met het stuk A4 dat bij Leiden ligt? Komt allemaal omdat die wegen nog uit de jaren 60 stammen, en men er altijd op tegen is geweest dit uit te breiden.
En dat is best jammer, want net zoals de A4 zal die 7 kilometer extra weinig impact maken, maar de mobiliteit van ons land veel groter maken.
Sowieso mensen uit de randstad die daar over janken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:39 schreef Scorpie het volgende:
Trouwens, waar hebben we het over. Het is een strook van misschien 80, 100 meter doorsnee dat door een zooi weilanden komt. Als dat kutkind zo nodig met haar lelijke gezicht in een weiland wil kamperen verhuist ze maar naar Friesland ofzo.
Jij neemt wel de omweg als er een rechtstreekse weg ligt? En nee, het zal niet de eerste keer zijn, maar een logisch gevolg is gewoon dat het verkeer zich dan gaat splitsen en niet meer geconcentreerd op de A20 en A13 verzameld.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:42 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Zijn er daadwerkelijk modellen op toegepast die berekenen welke route mensen gaan nemen als die weg er ligt, en of dat daadwerkelijk files oplost of dat het simpelweg files verplaatst? Want dat zou ook niet de eerste keer zijn...
Tuurlijk er zijn zat situaties waarin meer asfalt geen oplossing is, maar deze A4 zal de A13 en de A20 zo ontzettend veel ontlasten, vooral in de wintertijden, dat Rotterdam weer enigzins bereikbaar is s`ochtends.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:47 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Oke, duidelijk uitgelegd, dank
Het is gewoon dat zoveel automobilisten zo vaak roepen OMFG GOOI MEER ASFALT!!1 dat ik af en toe een beetje bij het nut ervan twijfel
Kritisch kijken ipv willekeurig wegen neerplempen, prima. Maar het gaat hier om 7 kilometer snelweg tussen 2 van de grootste steden van NL, parallel aan een snelweg die elke dag vol staat, over een traject dat al sinds de jaren 70 klaar ligt voor het laagje asfalt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:42 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Met meer asfalt bedoelen ze dan ook vaak gewoon dat ze 80 banen willen. Dit is gewoon het doortrekken van een snelweg zodat je een richtige route kan nemen, dat is heel wat anders. Het meer asfalt gejank is vaak gewoon kortzichtig gezeur. Ze zouden al veel files oplossen door zelf eens een beetje normaal te rijden en anderen de ruimte te geven. Maar ja, het ligt altijd aan een ander he.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:47 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Oke, duidelijk uitgelegd, dank
Het is gewoon dat zoveel automobilisten zo vaak roepen OMFG GOOI MEER ASFALT!!1 dat ik af en toe een beetje bij het nut ervan twijfel
Precies, zie de foto hieronder:quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:51 schreef Joppy het volgende:
[..]
Kritisch kijken ipv willekeurig wegen neerplempen, prima. Maar het gaat hier om 7 kilometer snelweg tussen 2 van de grootste steden van NL, parallel aan een snelweg die elke dag vol staat, over een traject dat al sinds de jaren 70 klaar ligt voor het laagje asfalt.
Toch moet je de recreatiewaarde van weilanden niet onderschatten, hele volksstammen die maar wat graag een rondje gaan fietsen over het platteland. Overigens, natuur in de biesbosch is ook maar relatief hoor, daar zijn ook heel veel polders (dus door mensen gemaakt) en een heel groot deel is productiegebied van de waterleidingbedrijven.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:57 schreef Tijn het volgende:
Mensen die weilanden "natuur" noemen moeten trouwens ook eens doodvallen. Een weiland is een industriegebied. Als je natuur wil, moet je naar de biesbosch.
Er blijft toch genoeg weiland over? Als je met de trein van Delft naar Rotterdam gaat rij je ook door weilanden heen, nou, ik heb daar bijna nooit iemand zien fietsen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:04 schreef Joppy het volgende:
[..]
Toch moet je de recreatiewaarde van weilanden niet onderschatten, hele volksstammen die maar wat graag een rondje gaan fietsen over het platteland. Overigens, natuur in de biesbosch is ook maar relatief hoor, daar zijn ook heel veel polders (dus door mensen gemaakt) en een heel groot deel is productiegebied van de waterleidingbedrijven.
Nee, want Nederland komt vol te liggen met snelwegen!11!!!!1!!!. Als je die dikke lijnen in bovenstaande plaatje weg haalt zie je de snelwegen nauwelijks. Ondertussen breken ze wel andermans huizen af voor een Betuweroute waar eens per week een treintje met 2 wagonnetjes op rijdt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:12 schreef CasB het volgende:
[..]
Er blijft toch genoeg weiland over? Als je met de trein van Delft naar Rotterdam gaat rij je ook door weilanden heen, nou, ik heb daar bijna nooit iemand zien fietsen.
Er blijft ook genoeg over daar, en die weg moet worden aangelegd. Ik reageerde alleen op de stelling dat weilanden slechts industriegebied zijn, wat niet zo is. Veel mensen vinden het lekker om over het platteland te fietsen. En uiteraard doen ze dit niet door de weilanden zelf, maar over de plattelandswegen en fietspadenquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:12 schreef CasB het volgende:
[..]
Er blijft toch genoeg weiland over? Als je met de trein van Delft naar Rotterdam gaat rij je ook door weilanden heen, nou, ik heb daar bijna nooit iemand zien fietsen.
Serieus?quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:18 schreef Tijn het volgende:
En vergeet niet dat ze het stuk A4 in een verlaging willen bouwen waardoor je 'em dus niet ziet als je daar fietst.
Vandaar ook mijn PI. Dat is toch kansloos. Struisvogel praktijken van als je het niet ziet is het er vast ook niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:22 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Maar als ik daar fiets weet ik dat die weg daar is
Ja, heb je de plaatjes niet gezien? Het wordt een soort onoverdekte tunnel. Daar heeft echt niemand last van.quote:
Best een aardig compromis toch?quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn PI. Dat is toch kansloos. Struisvogel praktijken van als je het niet ziet is het er vast ook niet.
Pics?quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:00 schreef Os__ het volgende:
Godverdomme zeg, blijkt gewoon dat ik heel die Sjoerdje Poppe ken.![]()
ze kan wel aardig hockeyen
"Help, mijn puber heeft een mening." maandag nieuw... bij RTL4.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:13 schreef BasEnAad het volgende:
Krijgen we het komend jaar elke week zo'n labiele puber met een mening en drammerige ouders??? Alsjeblieft zeg.
Zoals Dieter Nuhr het zou zeggen:quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:02 schreef Penisbaard het volgende:
Doorgeschoten democratieIedereen wil en mag maar invloed hebben hier, in een dictatuur waren al die snelwegen en projecten allang klaar.
Vijftig jaar geleden mocht je als kind geen mening hebben, deed je braaf wat je ouders je opdroegen en sprak je altijd met twee woorden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Help, mijn puber heeft een mening." maandag nieuw... bij RTL4.
[/einde RTL reclame stem]
Het is beneden mijn niveau om een 11-jarig bijdehandje dagelijks te stalken via Hyves.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft iemand connecties met haar op Hyves ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |