Sorriequote:
"alt gr + s" werkt nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sorrie
Net wil ie zeggen: het zal mn reet roesten, ipv daarvan zegt ie: het zal mijn anus oxideren
Ik moest lachen
Pffff duitsers
Ben een hele duitse administratie aant opzetten
die kut ß kan ik de hele tijd met alt 225 typen
voor dubbel s, je kan dus strasse of straße schrijvenquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
ß waar staat dat eigenlijk voor ?
Jaquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
voor dubbel s, je kan dus strasse of straße schrijven
(toch?)
moet ze toch net zo goed een code intypen? ik zou hem gewoon onder mijn ctrl v doenquote:
Gewooon op de mac met option+squote:
Heb jij Pheno al geantwoord trouwens?quote:
"alt gr - s" is toch geen codequote:Op dinsdag 8 september 2009 11:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
moet ze toch net zo goed een code intypen? ik zou hem gewoon onder mijn ctrl v doenkan je hem iedere keer gewoon plakken, sneller dan met een code
verrekquote:
Het probleem is dat ik heel veel van het ene scherm naar het andere kopieer en plak dus die ß is er zo weer uitquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
moet ze toch net zo goed een code intypen? ik zou hem gewoon onder mijn ctrl v doenkan je hem iedere keer gewoon plakken, sneller dan met een code
Nee, dat is er gisteren niet meer van gekomenquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
Heb jij Pheno al geantwoord trouwens?
(was benieuwd maar misschien heb ik het gemist)
zwanger?quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat is er gisteren niet meer van gekomen.
Antwoord.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geef eens antwoord, koffieschuw tuig!
Ik nietquote:
ik heb daar een appeltjequote:Op dinsdag 8 september 2009 11:56 schreef MPG het volgende:
[..]
"alt gr - s" is toch geen codeAlt gr is de toets rechts naast je spatiebalk.
Dan geldt voor jou het volgende:quote:
quote:
bij mij nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:56 schreef MPG het volgende:
[..]
"alt gr - s" is toch geen codeAlt gr is de toets rechts naast je spatiebalk.
Ik kan me er niets van herinneren. Het eerste is eenvoudig: genoeg gesolli'ed, maar je krijgt niet eens altijd antwoord dat het binnen gekomen is. Of een "we nemen het mee". Om daarna nooit meer wat te horen. Het blijft allemaal in bestaande of ex-crew, dat is wel duidelijk zo.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Antwoord.
[/flauwe modus]
Aangezien ik te lui ben exacte datums, tijden en quotes terug te zoeken, zul je het moeten doen met "vage" tijdsaanduidingen. Tijdens jouw afwezigheid alhier kwam het phenomeen modschap & Pheno weer eens ter sprake. Er werd toen hevig gediscussieerd over allerlei theorieën, waarvan de exacte inhoud me even ontschoten is, maar ook niet dermate boeiend. Bij mij rezen twee vragen. "Kan men een functie krijgen zonder sollicitatie? En idem als men een aanbod afwijst?" Antwoord op de eerste vraag is simpel: "bij een aanbod cq als men gevraagd wordt". Antwoord op de tweede vraag was lastiger en draaide er uiteindelijk op uit of er passende zaken zijn aangeboden. Ik meende me te herinneren dat OA ooit eens terloops iets over de FP heeft laten vallen, en aangezien ook daar gewoon mod-functies zijn, leek het mij dat dat gezien kon worden als een "passend aanbod".
Jeweettog.. Zwedenquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
ga je weer op ontdekking? waarheen?
Een collega is daar vorige week geweest. We zijn naast dit jaar ook bezig met volgend jaar, ook daar is er een sterk vermoeden wat dat zal worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |