Hijs echt fucking bijdehandquote:
Ik kom er eigenlijk nooit. Dat gezanik kan ik prima missen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat doe ik dan wel even met die fantastische searchOh nee toch niet! Ik word in dat topic altijd een beetje misselijk van de reagerende mannen (en van sommige vrouwen foto's).
Cntl+pquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is een alleraardigst rondje.
Aanraders Stockholm:Vasa Museum Skansen Koninklijk paleis
Aanraders Göteborg:Aeroseum, mits die inmiddels individuele tickets verkopen
Afrader Kopenhagen:Zeemeermin, klein pokkebeeldje met te veel Japanners eromheen .
Ik alleen per ongeluk zoals een paar minuten geleden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kom er eigenlijk nooit. Dat gezanik kan ik prima missen.
En, kruisje in je rechterbovenhoek gevonden?quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik alleen per ongeluk zoals een paar minuten geleden.
*proest*quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hijs echt fucking bijdehand
Gisteren wilde hij in een auto van een klant, voelt aan de deur..
Merkt dat ie dicht zit..
"Oh, die is op slot... Jammer"
De backspace was makkelijkerquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
En, kruisje in je rechterbovenhoek gevonden?
Hij danst trouwens nog steeds om iedere lantarenpaal en wilde eergisteren dat ik in een van de voetbal-doelen ging hangenquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
*proest*
ik krijg meteen een mental image
Hoe gaat ie voor de rest btw? Ik ben al een tijd je niet meer in R&P geweest en volgens mij kwam je daar ook niet zo heel vaak meer.quote:
whehehe supermammyquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij danst trouwens nog steeds om iedere lantarenpaal en wilde eergisteren dat ik in een van de voetbal-doelen ging hangen
"Kom mam, spring!"
Ik kwam er inderdaad niet heel veel meer (een leven je kent het wel). De laatste dagen wat meer aktief aangezien ik min of meer aan het afbouwen ben. Het ziet er naar uit dat ik vanaf ergens volgende week een nieuw opdracht heb.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe gaat ie voor de rest btw? Ik ben al een tijd je niet meer in R&P geweest en volgens mij kwam je daar ook niet zo heel vaak meer.
ow, een schuldgevoel kwerkertje.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:32 schreef Ladylike het volgende:
Wat heb ik toch een lief kind
Hij vroeg wanneer ik thuis kwam, ik:
Je gaat eerst naar oma, even spelen en dan kom ik ook
hij: gaan ik naar speeltuin?
Ik: dat denk ik niet
hij: pappa, gaan we naar speeltuin met oma
paps: nee, pappa moet aan de auto werken.
kleine tegen mij: zie je, ik mag niet naar speeltuindat zie je, doet het hem
jouw ritme doet mishandelt zijn, neemt wraak met hete melk.quote:
Mijn voetenwerk is inderdaad ook a-ritmisch.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jouw ritme doet mishandelt zijn, neemt wraak met hete melk.
je wint dus morgen niksquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:48 schreef Pheno het volgende:
Ongeleovelijk kut met peren door sterfgeval, vakantiegedoe van broer, werk dat poept.
Zonder dalen geen pieken zeggen ze toch? Nou, dan zal ik morgen de staatsloterij wel winnen
Verdammt, weer niets.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je wint dus morgen niks![]()
donderdag is pas de trekking
Heb jij een baby?quote:
Dat klinkt niet goedquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:48 schreef Pheno het volgende:
Ongeleovelijk kut met peren door sterfgeval, vakantiegedoe van broer, werk dat poept.
Zonder dalen geen pieken zeggen ze toch? Nou, dan zal ik morgen de staatsloterij wel winnen
Dat zal wel lukken, ook met dat mindere sterkte bij de loterij. Ik ben geloof ik een van de weinigen die het voor elkaar krijgt 6x op rij niets te winnen. Is daar ook een prijs voor. Aanmoedigingssprijs of zo?quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed![]()
Sterkte dan (iets minder sterkte met de loterij)
Geen ideequote:Op dinsdag 8 september 2009 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken, ook met dat mindere sterkte bij de loterij. Ik ben geloof ik een van de weinigen die het voor elkaar krijgt 6x op rij niets te winnen. Is daar ook een prijs voor. Aanmoedigingssprijs of zo?
ik win donderdag de staatsloterij wel voor jequote:
Ik heb 100 loten (mini boulevard). In ieder geval heb ik nu zeker wel prijsquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik win donderdag de staatsloterij wel voor je
Ga je weer niet voor de troostprijsquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb 100 loten (mini boulevard). In ieder geval heb ik nu zeker wel prijs
He, het gevoel dat je iig goed genaaid bent is priceless.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga je weer niet voor de troostprijs
Mits door een lekker wijf.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, het gevoel dat je iig goed genaaid bent is priceless.
Kost dat?quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meer dan het waarschijnlijk oplevert.quote:
300 euro.quote:
ik ga vandaag 1 lot kopen en mijn vrouwtje ook 1quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, wie niet waagt....quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in het geval van pheno meer dan het opbrengt
quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga vandaag 1 lot kopen en mijn vrouwtje ook 1![]()
de hoofdprijs valt toch maar op 1 lot
Daarom zijn er 100 gekocht door het vaste groepje bij ons, zelf zou ik nooit 300 euro aan loten kopenquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga vandaag 1 lot kopen en mijn vrouwtje ook 1![]()
de hoofdprijs valt toch maar op 1 lot
als je ze genoeg geeft welquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:20 schreef Pheno het volgende:
Jee, alcohol helpt tegen jankende babies begrepp ik uit de foksearch?
*teiltje aangeeft.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:26 schreef Nijns het volgende:![]()
sommige collega's..
![]()
![]()
(sorry, moest het alleen even kwijt)
ach, ik ben gelukkig in de liefde dus ik speel niet mee.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom zijn er 100 gekocht door het vaste groepje bij ons, zelf zou ik nooit 300 euro aan loten kopenNu kost het iets van 60, dus dat is te overzien.
ruim je het zelf even opquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:26 schreef Nijns het volgende:
![]()
sommige collega's..
![]()
![]()
Dat mag, mits je het zelf opruimtquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:26 schreef Nijns het volgende:
![]()
sommige collega's..
![]()
![]()
dankjequote:
Gisteren nog schoongemaakt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |