abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72542041
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 06:56 schreef BaggerUser het volgende:
Hey vrind

Maar goed wat een gezeik
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  dinsdag 8 september 2009 @ 07:05:21 #32
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_72542042
Rot maar lekker op We zullen je niet missen.

Zit nu (alweer) in de states voor een tijdje, maar ik hou er altijd van om terug te keren naar Nederland
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_72542120
Pleur dan godverdomme een eind op als je alleen maar kan zeiken
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  dinsdag 8 september 2009 @ 07:31:27 #34
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_72542129
Dan ga je toch weer lekker naar China? Zorg wel dat je niets verkeerd over de regering zegt Of dat je in een huis woont op een plaats waar ze een stadion willen bouwen
Ook geen sig dus
pi_72542150
Is de TS al gestorven onder de hollandse laag shit?
pi_72542166
Heej self proclaim Mensa Allochtoon..... tot ziens jij faalt ik ben 7 jaar geleden al opgekrast en geen dag spijt gehad van mijn besluit... zo te zien 'belemmerd' je intelligentie tot immigratie en reageer jij je af waar je op faalt.
Free people own guns! Slaves do not!
  dinsdag 8 september 2009 @ 07:38:10 #37
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_72542167
Nee, inderdaad. China is een stúk beter
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_72542181
Komt er ook één achter. Nederland IS gewoon een strontland.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  Moderator dinsdag 8 september 2009 @ 07:40:33 #39
9859 crew  Karina
Woman
pi_72542184
Wat zou een huis met zwembad kosten in China? En de tv-programma's daar ben ik ook wel benieuwd naar Oh en censuur op Internet, ook heel interessant.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_72542192
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 07:38 schreef ElisaB het volgende:
Nee, inderdaad. China is een stúk beter
China is een land waar pefectie 25% van de wereld standaard is..... geweldig land voor topic starters om zich koning te voelen. Hij zit namelijk op 25.1%
Free people own guns! Slaves do not!
pi_72542230
Het zit je allemaal erg hoog hea .

Opgerot staat netjes .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  dinsdag 8 september 2009 @ 07:52:33 #42
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_72542244
Alleen als StefanP dit soort topics opent is het vermakelijk. Nu is het gewoon plain stupid en nergens op gebaseerd, helemaal omdat al jouw punten voor ELK land gelden.
quote:
Ooit eens naast een Nederlander gezeten in de trein, bibliotheek of waar dan ook? Die mensen sporen negen van de tien keer niet, mompelen in zichzelf of hebben ticks.
. Als Aziaat (neem ik aan) zeggen dat Nederlanders niet sporen. Hihihi.

[ Bericht 41% gewijzigd door TC03 op 08-09-2009 07:58:11 ]
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_72542288
Hee TS, het lukt je wel iedere keer weer he?
pi_72542306
Hahaha daar heb je die "heldere geest" weer.

Gast, je bent net de klaagmuur, je kunt er tegen roepen wat je wilt maar er dringt toch niks door.
  dinsdag 8 september 2009 @ 08:05:35 #45
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72542315
Dit is de minste, helaas. Het is spijtig dat je de coherentie mist; nu is het een grabbelton van feitjes...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 8 september 2009 @ 08:10:34 #46
265768 NBT
Bigger is better.
pi_72542343
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 03:05 schreef LuieDonder het volgende:
Wat een onzin. Om even een paar van je punten bijlangs te gaan:
Ja, misschien koop je op sommige plekken in Amerika een vrijstaand huis. In Tennessee of Kentucky ofzo, 30 mijl van de bewoonde wereld. Bovendien ben je er dan nog niet. Waarom betalen wij belasting? Waarom is alles hier zo duur? Ik zal meteen toegeven dat het niet altijd in proportie is, maarrr... iedere Nederlander is voor een kleine honderd euro per maand gedekt voor vele miljoenen aan potentiële ziektekosten... waar een groot gedeelte van de Amerikanen "de loterij des levens" speelt, gewoonweg niet meer verzekerd kan worden als eenmaal duidelijk is dat ze een risicofactor vormen voor verzekeringsbedrijven. Waar je bijkans alleen staat als je even geen werk kunt vinden of niet in staat bent om te werken.
Maar laten we beginnen met de huizenprijzen in de steden, want die zijn minstens net zo geinflateerd als in Nederland, koop maar eens een appartementje in New York. Ben je die 4 ton ook kwijt, maar de tuin kun je vergeten. Een groot deel van de Amerikanen die niet in het centrum op miniflatjes wonen, woont in shotgun houses waar je ongeveer dezelfde privacy hebt als in een achterbuurt van Amsterdam.

Natuur... ben je wel eens buiten Amsterdam geweest? Ik kom nog wel eens in Drenthe en daar kun je uren wandelen zonder iemand tegen te komen, als je de goede plekjes weet. Veluwe zelfde verhaal. Of de waddeneilanden. Loop eens een dagje over de zeebodem. Natuurlijk niet gewoon met je domme kop naar die P rijden want daar gaat iedereen naartoe. Gezien de proporties van het land en de dichte bevolking heeft Nederland juist ontzettend veel natuur. Wat noem je als alternatief? Central Park in New York? Grand Canyon waar iedereen naar dat ene bezoekerscentrum gaat?
é
De fiets is hier wat de metro in Hong Kong is. Je bent gek als je in zo'n stad een auto hebt, kost gewoon tijd. Maar je HOEFT niet persé in de stad te wonen. Dat wij nou toevallig fietsen gebruiken in plaats van scooters zoals in veel grote aziatische steden, tja da's gewoon een keuze.

Zeeman, Blokker, V&D, Gamma... het zijn de JC Penney's, Woolworths, Walmarts, K-Marts, Home Depots van Europa. Loop maar een willekeurige Amerikaanse mall in en je ziet ook overal dezelfde winkels. Same bullshit, different nametag. Loop je Times Square op, wat zie je? McDonalds, Subway, Burger King... same old shit. Beijing... zelfde verhaal. Bangkok... ZELFDE verhaal. Dit is een globale issue.

Oh, en niemand heeft ooit hoi tegen me gezegd in de metro in Parijs. Of Berlijn. Of Hongkong. Of in de bus in Beijing. Of in Bangkok. Of in Cairo. Of in LA. Ja, als die schoften me weer wat wilden verkopen. Bovendien is zo'n groet toch slechts een oppervlakkige uiting waar totaal geen emotie achter zit. Het betekent pas echt wat als het voorkomt uit een bepaalde relatie.
[..]

Waarom BLIJVEN ze dan komen? Vanuit alle hoeken van de wereld.

Ik wil niet zeggen dat Nederland ideaal is. Maar ik denk dat we het gemiddeld gezien helemaal niet slecht doen.

Goed gezegt....... helemaal mee eens.........
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
  dinsdag 8 september 2009 @ 08:18:26 #47
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72542427
Mensen die trouwens geneigd zijn om Nederland te verdedigen:

Heeft toch geen zin. Bovendien is TS z'n ziel het winnen ook niet waard.
Resistance is futile
pi_72542486
Toch ben ik blij om in dit stront land te wonen. De overige landen zijn namelijk de gierton van de wereld.
pi_72542491
Terechte klacht.

->KLB
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  dinsdag 8 september 2009 @ 08:28:23 #50
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_72542534
Met de snelwegen gaat helemaal nergens over fucktard, omdat het net zoals hier overal "dan weer 60, dan weer 55, dan weer 65 is. Dus dat slaat al nergens op.

Een vrijstaande villa met "zwemband" kan misschien in de sloppenwijken van Detroit waar mensen nu uit hun huizen worden gezet door de recessie. Voor dat geld kun je nog maar net een townhouse kopen. Wat dan weer te vergelijken is met de privacy kwestie die je aansnijdt.

Verder moet je je opleiding waarschijnlijk volgen in Nederland omdat het in Amerika tig keer duurder is om een vergelijkbare opleiding te volgen.

Nog verder, er zijn steeds meer mensen die de fiets pakken in grote steden in Amerika, voor de rest kan dit daar niet omdat de afstanden te lang zijn. Je zou het ook lui zijn kunnen noemen.

Net zoals in Amerika kun je in Nederland ook Digitale Televisie halen. Probleem zo goed als opgelost.

Daar zijn ze ook niet allemaal vriendelijk en zeggen ze ook niet allemaal hoi. Misschien wel als je naar Best Buy gaat en er staan gelijk vijf medewerker in je nek te hijgen met een overdreven glimlach.

Het heeft natuurlijk ook zijn goede kanten, maar je hele OP slaat nergens op.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  dinsdag 8 september 2009 @ 08:29:51 #51
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_72542543
quote:
Ja, misschien koop je op sommige plekken in Amerika een vrijstaand huis. In Tennessee of Kentucky ofzo, 30 mijl van de bewoonde wereld. Bovendien ben je er dan nog niet. Waarom betalen wij belasting? Waarom is alles hier zo duur? Ik zal meteen toegeven dat het niet altijd in proportie is, maarrr... iedere Nederlander is voor een kleine honderd euro per maand gedekt voor vele miljoenen aan potentiële ziektekosten... waar een groot gedeelte van de Amerikanen "de loterij des levens" speelt, gewoonweg niet meer verzekerd kan worden als eenmaal duidelijk is dat ze een risicofactor vormen voor verzekeringsbedrijven. Waar je bijkans alleen staat als je even geen werk kunt vinden of niet in staat bent om te werken.
Maar laten we beginnen met de huizenprijzen in de steden, want die zijn minstens net zo geinflateerd als in Nederland, koop maar eens een appartementje in New York. Ben je die 4 ton ook kwijt, maar de tuin kun je vergeten. Een groot deel van de Amerikanen die niet in het centrum op miniflatjes wonen, woont in shotgun houses waar je ongeveer dezelfde privacy hebt als in een achterbuurt van Amsterdam.

Natuur... ben je wel eens buiten Amsterdam geweest? Ik kom nog wel eens in Drenthe en daar kun je uren wandelen zonder iemand tegen te komen, als je de goede plekjes weet. Veluwe zelfde verhaal. Of de waddeneilanden. Loop eens een dagje over de zeebodem. Natuurlijk niet gewoon met je domme kop naar die P rijden want daar gaat iedereen naartoe. Gezien de proporties van het land en de dichte bevolking heeft Nederland juist ontzettend veel natuur. Wat noem je als alternatief? Central Park in New York? Grand Canyon waar iedereen naar dat ene bezoekerscentrum gaat?
é
De fiets is hier wat de metro in Hong Kong is. Je bent gek als je in zo'n stad een auto hebt, kost gewoon tijd. Maar je HOEFT niet persé in de stad te wonen. Dat wij nou toevallig fietsen gebruiken in plaats van scooters zoals in veel grote aziatische steden, tja da's gewoon een keuze.

Zeeman, Blokker, V&D, Gamma... het zijn de JC Penney's, Woolworths, Walmarts, K-Marts, Home Depots van Europa. Loop maar een willekeurige Amerikaanse mall in en je ziet ook overal dezelfde winkels. Same bullshit, different nametag. Loop je Times Square op, wat zie je? McDonalds, Subway, Burger King... same old shit. Beijing... zelfde verhaal. Bangkok... ZELFDE verhaal. Dit is een globale issue.

Oh, en niemand heeft ooit hoi tegen me gezegd in de metro in Parijs. Of Berlijn. Of Hongkong. Of in de bus in Beijing. Of in Bangkok. Of in Cairo. Of in LA. Ja, als die schoften me weer wat wilden verkopen. Bovendien is zo'n groet toch slechts een oppervlakkige uiting waar totaal geen emotie achter zit. Het betekent pas echt wat als het voorkomt uit een bepaalde relatie.
[..]

Ik wil niet zeggen dat Nederland ideaal is. Maar ik denk dat we het gemiddeld gezien helemaal niet slecht doen.
Verdomme, ik net mijn verhaal typen, lees ik dit pas. Sluit me hierbij aan.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_72542544
terecht, nederland is echt een kankerland, gelukkig ben ik over 1 maand voorgoed weg hier zal dit kankerland nooit missen
pi_72542553
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 08:30 schreef stofzuierslang het volgende:
terecht, nederland is echt een kankerland, gelukkig ben ik over 1 maand voorgoed weg hier zal dit kankerland nooit missen
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_72542588
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 08:30 schreef stofzuierslang het volgende:
Dat zeggen ze allemaal, maar 50% zijn echte losers, wel hard roepen maar nog sneller terug komen.

Helft van de emigranten komt weer terug
  dinsdag 8 september 2009 @ 08:50:12 #55
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_72542801
TS heeft toch best gelijk man.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_72542805
pi_72542893
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 08:50 schreef Ticker het volgende:
TS heeft toch best gelijk man.
Nee.

Bijna iedereen die hier roept dat ze gaan emigreren omdat Nederland een kankerland is, zullen het missen zodra ze geëmigreerd zijn.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_72543008
Niemand valt het op dat hij gewoon een excuus wil zoeken voor zijn niet afbetaalde studieschuld?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_72543027
Gaan we weer.
pi_72543122
quote:

é

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')