Ik heb wel aloë vera balsam, maar dat werkt maar een beetjequote:
Mist lekkere wijven.quote:Op dinsdag 8 september 2009 02:15 schreef Drinky het volgende:
wat wijven in m'n topic vind ik niet erg
Probeer jij maar eens te fappen met eelt op je hand, echt geen pretje hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 02:41 schreef amvrosios het volgende:
Verkapt ik-doe-aan-sport-met-gewichten-want-ik-ben-een-macho-player-jeweetz-topic
Latex handschoenen (desnoods met glijmiddel) moet toch niet zo'n vreemd iets zijn voor de gemiddelde manquote:Op dinsdag 8 september 2009 02:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens te fappen met eelt op je hand, echt geen pretje hoor
Hoe kom ik zo laat nog aan latex handschoenen en glijmiddelquote:Op dinsdag 8 september 2009 02:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Latex handschoenen (desnoods met glijmiddel) moet toch niet zo'n vreemd iets zijn voor de gemiddelde man
been there done thatquote:Op dinsdag 8 september 2009 02:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens te fappen met eelt op je hand, echt geen pretje hoor
Tjaquote:Op dinsdag 8 september 2009 02:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hoe kom ik zo laat nog aan latex handschoenen en glijmiddel
Anders ga jij TS ff bespringen,hebben wij weer 1 azijn zeiker minderquote:Op dinsdag 8 september 2009 02:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Tja....moet je je toch even inhouden tot in ieder geval de supermarkten opengaan (voor de latex handschoenen), als glijmidel...wat slaolie....hier is straks de Spar om 7.30 uur weer open (de rest om 8.00 uur) dus nog even wachten
Nee dank je met die eelthandjes gaat het niet zo lekker, ik heb een gevoelige huid en hij kan nog steeds niet aan latexhandschoenen komenquote:Op dinsdag 8 september 2009 03:03 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Anders ga jij TS ff bespringen,hebben wij weer 1 azijn zeiker minder
heeft ie ook al eelt op zn lul dan? laat m die handen lekker bij zich houden.....quote:Op dinsdag 8 september 2009 03:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee dank je met die eelthandjes gaat het niet zo lekker, ik heb een gevoelige huid en hij kan nog steeds niet aan latexhandschoenen komen
Hij moet ook wel wat met die handjes doen...OK ....één handjequote:Op dinsdag 8 september 2009 03:23 schreef amvrosios het volgende:
[..]
heeft ie ook al eelt op zn lul dan? laat m die handen lekker bij zich houden.....
Gebruik dan eens tijgerbalsemquote:Op dinsdag 8 september 2009 02:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik heb wel aloë vera balsam, maar dat werkt maar een beetje
Ik gebruik altijd vingerhoedjes bij het typenquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:44 schreef TNA het volgende:
Fucking aanstellerJe neukt zeker ook altijd met condoom omdat het anders zo schuurt?
Ja als je alleen maar 1x in de week op de crosstrainer staat is het niet nodig nee, maar als je ook nog wat gewichten pakt en daarbij chronisch droge handen hebt, heb je aan het eind v.d. week wel losse vellen.quote:
Ik zie ze wel eens, het zijn meestal ook gasten die net begonnen zijn met fitnessen en dan maar meteen geld over de balk gaan smijten en nutteloze dingen zoals handschoenen gaan kopenquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Handschoenen?![]()
In de 5 jaar dat ik bij een sportschool kom heb ik nog nooit iemand met handschoenen gezien.
Als je regelmatig sport en gewichten oppakt, krijg je wat eelt op je handen en hebben je weke handjes geen last meer van vellen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja als je alleen maar 1x in de week op de crosstrainer staat is het niet nodig nee, maar als je ook nog wat gewichten pakt en daarbij chronisch droge handen hebt, heb je aan het eind v.d. week wel losse vellen.
is 4x per week genoeg?quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:02 schreef Casos het volgende:
[..]
Als je regelmatig sport en gewichten oppakt, krijg je wat eelt op je handen en hebben je weke handjes geen last meer van vellen.
Ik heb het ook niet specifiek over jouw handjes, maar juist als je van die kantoorhandjes hebt, moet je geen handschoenen dragen ,maar even doorzetten zodat je wat eelt op je handen krijgt en zodoende niet meer zo snel last van losse vellen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
is 4x per week genoeg?
Maargoed daar ging het niet over.
Jij weet niet hoe mijn handen er uit zien, dus daarover oordelen lijkt me niet handig.
En eelt zit er wel op heur...
Heb d'r overigens geen last van...
Dat is waar.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:25 schreef Casos het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet specifiek over jouw handjes, maar juist als je van die kantoorhandjes hebt, moet je geen handschoenen dragen ,maar even doorzetten zodat je wat eelt op je handen krijgt en zodoende niet meer zo snel last van losse vellen.
meest hilarische post op fok,in eeuwen....quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:38 schreef a-f-g het volgende:
Als je zulke tere handjes hebt, vergeet je handschoenen dan niet!
conclusie: TS werkt dus ook niet. TS is het type dat van steuntrekken zijn beroep gaat makenquote:Op dinsdag 8 september 2009 01:59 schreef Drinky het volgende:
Heb je weer eens gefitnessed, maar was je je handschoenen vergeten? Dan is de kans groot dat je nu eelt hebt op je handen( tenzij je echt lichte gewichten gebruikt). Dat brengt twee complicaties met zich voort.
1. Fappen gaat niet meer want die is deels losgekomen en schuurt ontzettend
2. Het ziet er niet uit en het voelt raar aan, stel je dit voor
[ afbeelding ]
maar dan x4 per hand, en dan wat erger(plaatje komt van google)
Klacht: Eelt op handen na fitnessen zonder handschoenen
subklacht: klein beetje eelt zelfs als je met handschoenen traint
quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:23 schreef Jeej het volgende:
terwijl ik wel met gewichten van boven de 20 kilo werktte
Ik kreun bij elke beweging die ik maak, heerlijk gewoonquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:23 schreef Inspi het volgende:
Dus jij hoort ook bij dat losers gilde van de sportschool. met je handschoentjes aan. Je kreunt zeker ook als je 3 kilo probeert op te tillen.
Dat ziet er wel goed uitquote:
ik schaam me er niet voor, maar het is tyfus irritant.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:49 schreef stroopdoosch het volgende:
Bah! een 'man' die zich schaamt voor eelt op zijn handen, waar gaat het heen met nederland![]()
tevens: ts kan maar 20,5 kg tillen
Oké jij doet deze met 20+ kilo, zeg je?quote:
Als het er de hele tijd op zit kun je niet anders he, of je moet een fleshlight aanschaffenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:55 schreef CantFazeMe het volgende:
Wie fapt er dan ook met eelt op zijn handen.
Maar stiekum is het wel ruig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |