conclusie: TS werkt dus ook niet. TS is het type dat van steuntrekken zijn beroep gaat makenquote:Op dinsdag 8 september 2009 01:59 schreef Drinky het volgende:
Heb je weer eens gefitnessed, maar was je je handschoenen vergeten? Dan is de kans groot dat je nu eelt hebt op je handen( tenzij je echt lichte gewichten gebruikt). Dat brengt twee complicaties met zich voort.
1. Fappen gaat niet meer want die is deels losgekomen en schuurt ontzettend
2. Het ziet er niet uit en het voelt raar aan, stel je dit voor
[ afbeelding ]
maar dan x4 per hand, en dan wat erger(plaatje komt van google)
Klacht: Eelt op handen na fitnessen zonder handschoenen
subklacht: klein beetje eelt zelfs als je met handschoenen traint
quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:23 schreef Jeej het volgende:
terwijl ik wel met gewichten van boven de 20 kilo werktte
Ik kreun bij elke beweging die ik maak, heerlijk gewoonquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:23 schreef Inspi het volgende:
Dus jij hoort ook bij dat losers gilde van de sportschool. met je handschoentjes aan. Je kreunt zeker ook als je 3 kilo probeert op te tillen.
Dat ziet er wel goed uitquote:
ik schaam me er niet voor, maar het is tyfus irritant.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:49 schreef stroopdoosch het volgende:
Bah! een 'man' die zich schaamt voor eelt op zijn handen, waar gaat het heen met nederland![]()
tevens: ts kan maar 20,5 kg tillen
Oké jij doet deze met 20+ kilo, zeg je?quote:
Als het er de hele tijd op zit kun je niet anders he, of je moet een fleshlight aanschaffenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:55 schreef CantFazeMe het volgende:
Wie fapt er dan ook met eelt op zijn handen.
Maar stiekum is het wel ruig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |