Even editten omdat het kan.quote:
failquote:
Wat moet dat voorstellen?quote:
Een goede zangeres van nu, naar mijn mening, zeker gezien het natuurlijk live is gezongen.quote:
Lijkt net Amy Whinehouse, zwaar onder drugs, ziet er niet uit, en zingt niet echt met regelmaatquote:Op dinsdag 8 september 2009 01:44 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Een goede zangeres van nu, naar mijn mening, zeker gezien het natuurlijk live is gezongen.
Sabrina zong meisjesachtigquote:
Amy McDonald?quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:38 schreef Bonzai. het volgende:
En hoe heet die Schotse bitch ook al weer (nee, niet die van Britain's got talent). Dat boertig wijf![]()
quote:
Hoe zie jij dat ze zwaar onder de drugs zit? Daarbij vind ik dit totaal niet vergelijkbaar met Amy Whinehouse. Ik vind ook niet dat ze lelijk is, verre daarvan, maar smaken verschillen, dat is ook zo bij muziek.quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:45 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Lijkt net Amy Whinehouse, zwaar onder drugs, ziet er niet uit, en zingt niet echt met regelmaat
Op de manier hoe ze beweegt en zingtquote:Op dinsdag 8 september 2009 01:51 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat ze zwaar onder de drugs zit? Daarbij vind ik dit totaal niet vergelijkbaar met Amy Whinehouse. Ik vind ook niet dat ze lelijk is, verre daarvan, maar smaken verschillen, dat is ook zo bij muziek.
quote:
Daaruit maak jij op dat ze aan de drugs zit?quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:52 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Op de manier hoe ze beweegt en zingt
Het is handig om ergens iets vanaf te weten voor je iets gaat beweren.quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:52 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Op de manier hoe ze beweegt en zingt
Doe ik. Op MTV is het niets andersquote:
Bezeten door de duivel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:57 schreef jslavenburg het volgende:
Dat zijn pas 2 goed gezongen nummers waar ook vrouwen zingen
Hahahaha, Ik neem al je reacties in dit topic bij deze niet meer serieus.quote:
Die van jou kon ik sowieso nooit serieus nemenquote:Op dinsdag 8 september 2009 01:59 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Hahahaha, Ik neem al je reacties in dit topic bij deze niet meer serieus.
Wat een kanker.quote:
Bij die doos is het niet een questie van mooi zingen of niet, ze kan gewoon voor geen meter zingen, en live performen kan ze nog veel minder.quote:
Warrior queen is het slechtste wat dubstep ooit is overkomen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:55 schreef Sapstengel het volgende:
Ondertussen verdient zij aardig wat centjes met haar albums en optredens en zit jij hier op een forumpje een beetje te klagen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:01 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Bij die doos is het niet een questie van mooi zingen of niet, ze kan gewoon voor geen meter zingen, en live performen kan ze nog veel minder.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ondertussen verdient zij aardig wat centjes met haar albums en optredens en zit jij hier op een forumpje een beetje te klagen.
Waar zeg ik dat je haar muziek mooi moet vinden? Lezen is te moeilijk of zo? Ik vind het gewoon amusant dat er mensen zeggen dat artiest x niet kan zingen, maar ondertussen wel volle zalen trekt itt menig persoon die er commentaar op heeft.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]Dat is nou echt zo'n kutargument, "Zij verdient veel geld en jij niet dus ben je verplicht haar muziek mooi te vinden!!66!6!!!6666!6!!6666"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |