Even editten omdat het kan.quote:
failquote:
Wat moet dat voorstellen?quote:
Een goede zangeres van nu, naar mijn mening, zeker gezien het natuurlijk live is gezongen.quote:
Lijkt net Amy Whinehouse, zwaar onder drugs, ziet er niet uit, en zingt niet echt met regelmaatquote:Op dinsdag 8 september 2009 01:44 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Een goede zangeres van nu, naar mijn mening, zeker gezien het natuurlijk live is gezongen.
Sabrina zong meisjesachtigquote:
Amy McDonald?quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:38 schreef Bonzai. het volgende:
En hoe heet die Schotse bitch ook al weer (nee, niet die van Britain's got talent). Dat boertig wijf![]()
quote:
Hoe zie jij dat ze zwaar onder de drugs zit? Daarbij vind ik dit totaal niet vergelijkbaar met Amy Whinehouse. Ik vind ook niet dat ze lelijk is, verre daarvan, maar smaken verschillen, dat is ook zo bij muziek.quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:45 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Lijkt net Amy Whinehouse, zwaar onder drugs, ziet er niet uit, en zingt niet echt met regelmaat
Op de manier hoe ze beweegt en zingtquote:Op dinsdag 8 september 2009 01:51 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat ze zwaar onder de drugs zit? Daarbij vind ik dit totaal niet vergelijkbaar met Amy Whinehouse. Ik vind ook niet dat ze lelijk is, verre daarvan, maar smaken verschillen, dat is ook zo bij muziek.
quote:
Daaruit maak jij op dat ze aan de drugs zit?quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:52 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Op de manier hoe ze beweegt en zingt
Het is handig om ergens iets vanaf te weten voor je iets gaat beweren.quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:52 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Op de manier hoe ze beweegt en zingt
Doe ik. Op MTV is het niets andersquote:
Bezeten door de duivel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:57 schreef jslavenburg het volgende:
Dat zijn pas 2 goed gezongen nummers waar ook vrouwen zingen
Hahahaha, Ik neem al je reacties in dit topic bij deze niet meer serieus.quote:
Die van jou kon ik sowieso nooit serieus nemenquote:Op dinsdag 8 september 2009 01:59 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Hahahaha, Ik neem al je reacties in dit topic bij deze niet meer serieus.
Wat een kanker.quote:
Bij die doos is het niet een questie van mooi zingen of niet, ze kan gewoon voor geen meter zingen, en live performen kan ze nog veel minder.quote:
Warrior queen is het slechtste wat dubstep ooit is overkomen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:55 schreef Sapstengel het volgende:
Ondertussen verdient zij aardig wat centjes met haar albums en optredens en zit jij hier op een forumpje een beetje te klagen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:01 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Bij die doos is het niet een questie van mooi zingen of niet, ze kan gewoon voor geen meter zingen, en live performen kan ze nog veel minder.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ondertussen verdient zij aardig wat centjes met haar albums en optredens en zit jij hier op een forumpje een beetje te klagen.
Waar zeg ik dat je haar muziek mooi moet vinden? Lezen is te moeilijk of zo? Ik vind het gewoon amusant dat er mensen zeggen dat artiest x niet kan zingen, maar ondertussen wel volle zalen trekt itt menig persoon die er commentaar op heeft.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]Dat is nou echt zo'n kutargument, "Zij verdient veel geld en jij niet dus ben je verplicht haar muziek mooi te vinden!!66!6!!!6666!6!!6666"
Mjah, jij weet ook precies wat ik doe, of niet? Loser! Maar ga je maar lekker verder afrukken op plaatjes en zelfgemaakte foto's met je mobieltje van Amy, want dichter bij dan dat zul je nooit komen bij die griet, die niet kan zingen, en toch veel geld kan verdienen over blijkbaar de ruggetjes van sukkels die geen verstand van muziek hebben. Zo, beetje verlaging van mijn niveau. Kom ik zo een beetje in je buurt?quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ondertussen verdient zij aardig wat centjes met haar albums en optredens en zit jij hier op een forumpje een beetje te klagen.
Ik vind deze wel dope eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:08 schreef timbob het volgende:
[..]
Warrior queen is het slechtste wat dubstep ooit is overkomen.
Nou, die zingt best goed eigenlijkquote:
Verder kom je niet?quote:
Sektemuziekquote:
Wat een verkrachting van scarborough fair trouwens.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:48 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Mjah, jij weet ook precies wat ik doe, of niet? Loser! Maar ga je maar lekker verder afrukken op plaatjes en zelfgemaakte foto's met je mobieltje van Amy, want dichter bij dan dat zul je nooit komen bij die griet, die niet kan zingen, en toch veel geld kan verdienen over blijkbaar de ruggetjes van sukkels die geen verstand van muziek hebben. Zo, beetje verlaging van mijn niveau. Kom ik zo een beetje in je buurt?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:19 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Hoor dit schattige kleine Chinese meisje dan zingen![]()
Mooiquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:19 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Voor mij is haar stem als nagels over een schoolbord..quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind deze wel dope eigenlijk.
hmm, na 5 jaar luisteren leef ik nogquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:31 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Wat een verkrachting van scarborough fair trouwens.Ze zingt in principe goed verder. Maar wat een fucking afgrijselijke en vooral irritante stem, als ik daar een dag naar zou moeten luisteren zou ik compleet gek worden denk ik.
Alsjeblieft zeg.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:03 schreef Elixabete het volgende:
[..]
oh jawel hoor.
PinkFloyd
REM
Queen
DeVotchKa
Nana Mouskouri
Plumb
The Kinks
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:03 schreef Elixabete het volgende:
[..]
oh jawel hoor.
PinkFloyd
REM
Queen
DeVotchKa
Nana Mouskouri
Plumb
The Kinks
en jij met je stoere praatjes?quote:
Snap jij het topic eigenlijk wel?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:55 schreef Elixabete het volgende:
[..]
en jij met je stoere praatjes?
Audiofiel
EDIT: ik zie het al "Metal" dat is muziek wil je zeggen
Wat een stemquote:
Geniaal.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:19 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Wat een rasartiest is ze tochquote:Op dinsdag 8 september 2009 01:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Deze Sabrina? Die had twee opvallende dingen en geen een daarvan was haar stem.
Brightman is alleen maar bekend geworden omdat haar toenmalige echtgenoot, ene Andrew Loyd Webber voor persoonlijke kruiwagen speelde.quote:
Sabrinaquote:Op dinsdag 8 september 2009 01:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Deze Sabrina? Die had twee opvallende dingen en geen een daarvan was haar stem.
Gelukkig spreek je volledig uit een zeer grote ervaring, dat is overduidelijk. Sneu, ik heb wel wat telefoonnummers voor je van mensen die je kunnen helpen. Belang bij?quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En, opgelucht?
Oja, en verstand hebben van muziek, die hadden we nog niet gehad in dit topic. Blijkbaar moet je eerste verstand van muziek hebben om er een mening over te mogen vormen of überhaupt het leuk te vinden. Bevalt dat nu, zo'n tunnelvisie?
Verder ontgaat je natuurlijk de intentie van de post, namelijk dat het met het niet kunnen zingen wel mee valt aangezien er genoeg mensen op af komen.
Beweren dat Sarah Brightman niet kan zingenquote:Op woensdag 9 september 2009 07:56 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Brightman is alleen maar bekend geworden omdat haar toenmalige echtgenoot, ene Andrew Loyd Webber voor persoonlijke kruiwagen speelde.
Het mens zingt niet, maar zit steeds tegen gillen aan.
Gelukkig zit haar carriere behoorlijk in het slop sinds de scheiding van A.L.W.
Dat mens presteerde het om een prachtig nummer van Andrea Bocelli (Con te partirò) om zeep te helpen met haar semi opera...
De laatste lijkt op MJ als je heel snel kijkt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:57 schreef DrDarwin het volgende:
[ afbeelding ]
De mooiste Franse zangeres....
Idd, wat is dat voor pure crap man. Ook dat wannabe Arabische nummer ertussenquote:Op woensdag 9 september 2009 07:56 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Brightman is alleen maar bekend geworden omdat haar toenmalige echtgenoot, ene Andrew Loyd Webber voor persoonlijke kruiwagen speelde.
Het mens zingt niet, maar zit steeds tegen gillen aan.
Gelukkig zit haar carriere behoorlijk in het slop sinds de scheiding van A.L.W.
Dat mens presteerde het om een prachtig nummer van Andrea Bocelli (Con te partirò) om zeep te helpen met haar semi opera...
Ze brengt loepzuiver geluid voort, dat wil nog niet zeggen dat ze zingen kan.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:26 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Beweren dat Sarah Brightman niet kan zingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |