Dacht ook dat die nu ging komen.. helaaspindakaasquote:Op maandag 7 september 2009 23:43 schreef Duizendpootje het volgende:
nu guiding light..
zit niet echt te wachten op dat lied
Niet bezwijken! Hoe mooi is het als je die cd krijgt en de eerste keer in je stereo duwt, dat is het wachten waardquote:Op maandag 7 september 2009 23:58 schreef Sautor het volgende:
Nu ga ik twijfelen, ik moet die Symphony horen, of ik de gelekte versie ga luisteren.
Maar ik wilquote:Op maandag 7 september 2009 23:59 schreef supkaa het volgende:
[..]
Niet bezwijken! Hoe mooi is het als je die cd krijgt en de eerste keer in je stereo duwt, dat is het wachten waard
Jazz-versie, check youtube.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:01 schreef Agiath het volgende:
Hopelijk gaan ze ook echt dit nummer spelen live, wat een energie
Vond het geluid te slecht om door te kijken, laat me wel verrassen in November.quote:
Is de hele cd al gelekt dan??quote:Op maandag 7 september 2009 23:58 schreef Sautor het volgende:
Nu ga ik twijfelen, ik moet die Symphony horen, of ik de gelekte versie ga luisteren.
Oeps, als hij gelekt gaat worden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:05 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
Is de hele cd al gelekt dan??
haha was al bang dat ik wat had gemistquote:
Geweldigquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:10 schreef Sautor het volgende:
Heel het Showbiz album live uit 1995 ofzo
Oud iigquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:16 schreef Agiath het volgende:
[..]
Geweldig
1995? showbiz komt toch uit 99?
Was maar 30 seconden intro ofzo, zal weldra wel op youtube/muselive staan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:24 schreef CRemy het volgende:
Iemand een linkje naar MK Ultra? Heb het gemist =(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |