Berendquote:Op maandag 7 september 2009 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Bazenvogel. Hoe heet die?
Kwam je moeder binnen?quote:Op maandag 7 september 2009 22:42 schreef LudoSanders het volgende:
Bah mijn allochtonenalarm ging af.
Wtfquote:
Heuy, dat komt uit Planet Earth!quote:Op maandag 7 september 2009 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Bazenvogel. Hoe heet die? Die met die blauwe harses.
Earth op Blu-Ray!quote:Op maandag 7 september 2009 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Bazenvogel. Hoe heet die? Die met die blauwe harses.
Pquote:Op maandag 7 september 2009 22:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heuy, dat komt uit Planet Earth!
Geweldige documentaire.
Earth is de samenvatting, dat is voor paupers manquote:
quote:
Overkillquote:Op maandag 7 september 2009 22:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het is echt niet leuk om 4EBE uit te lokken hoor
Earh is toch maar een enkele uitzending? Hoogtepunten van Planet Earth als ik het goed heb.quote:
Ja dus.quote:Op maandag 7 september 2009 22:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Earth is de samenvatting, dat is voor paupers man
(Vrouwen)hockey.quote:
Ja klopt, dat is een enkele film. Planet Earth is de hele serie geloof ik.quote:Op maandag 7 september 2009 22:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Earh is toch maar een enkele uitzending? Hoogtepunten van Planet Earth als ik het goed heb.
Mijn buik doet pijn van de chips.quote:Op maandag 7 september 2009 22:47 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb honger maar niks meer in huis en geen zin om naar de avondwinkel te lopen.
quote:
Pas maar op dat je niet beroofd wordt.quote:Op maandag 7 september 2009 22:47 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb honger maar niks meer in huis en geen zin om naar de avondwinkel te lopen.
Koop kleine zakjes.quote:Op maandag 7 september 2009 22:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mijn buik doet pijn van de chips.
Waarom kan ik niet stoppen met eten als ik een zak open maak?
quote:Op maandag 7 september 2009 22:49 schreef kurk_droog het volgende:
Waar zijn de sc helden?
In ZUU. Maar dan voor SCers.quote:
Neen man, dan eet ik gewoon al die kleintjes opquote:Op maandag 7 september 2009 22:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Koop kleine zakjes.
Ik ben slapen.
Was ie al eerder overleden dan?quote:Op maandag 7 september 2009 22:52 schreef Japsnars het volgende:
Dat is toch die Koala die nu weer dood is?![]()
Ik loop er anders niet 4 topics lang over te kankeren hoor.quote:Op maandag 7 september 2009 22:51 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Pas op anders word Bobby boos
Een zak chips hoor je ook in een keer op te eten.quote:Op maandag 7 september 2009 22:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mijn buik doet pijn van de chips.
Waarom kan ik niet stoppen met eten als ik een zak open maak?
De avondwinkel zit aan het eind van de straat.quote:Op maandag 7 september 2009 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet beroofd wordt.
Hockey in het algemeen en vrouwenhockey ja.quote:
ik ook niet 4. En het is anders terecht. Maar zand eroverquote:Op maandag 7 september 2009 22:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik loop er anders niet 4 topics lang over te kankeren hoor.
Hockey zelf isquote:Op maandag 7 september 2009 22:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een zak chips hoor je ook in een keer op te eten.
Ik wil eigenlijk die "superhete" Pringless proberen.
[..]
De avondwinkel zit aan het eind van de straat.
[..]
Hockey in het algemeen en vrouwenhockey ja.
Ik had hem al. Lophorina superba.quote:Op maandag 7 september 2009 22:55 schreef zarGon het volgende:
Die vogel is trouwens Bird of Paradise.
Haha, dat met dat vuurquote:
Daar wil ik heen!quote:Op maandag 7 september 2009 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
Maisnon!11 Fever Ray naar Paradiso!!1
Ja, hij was revived met CPR door die brandweermannenquote:
Un-fucking-believable.quote:
It's also the dramatic music that makes the gazelles runquote:
quote:Op maandag 7 september 2009 23:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
It's also the dramatic music that makes the gazelles run
Toch vind ik je nog opvallend afwezig, alsof je het enigszins verleerd bent.quote:Op maandag 7 september 2009 22:58 schreef zarGon het volgende:
LudoSanders. Het fundament waar ik altijd op kan bouwen.
Ik ken verder ook niemand die Fever Ray kent, laat staan waardeert.quote:Op maandag 7 september 2009 23:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja, laten we samen gaan.Met Maisnon, als zij ook wil. [ afbeelding ]
Was dat tegen mij?quote:
Botten moet je ook niet opeten...quote:Op maandag 7 september 2009 23:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Was dat tegen mij?
Zo ja: HELLEUW
M'n kat heeft een bot gejat van de karbonade
3 december moet kunnenquote:Op maandag 7 september 2009 23:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja, laten we samen gaan.Met Maisnon, als zij ook wil. [ afbeelding ]
Dat heb ik ook niet, want de kat heeft m nuquote:Op maandag 7 september 2009 23:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Botten moet je ook niet opeten...
Natuurlijk was dat tegen jou! En katten en bottenquote:Op maandag 7 september 2009 23:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Was dat tegen mij?
Zo ja: HELLEUW
M'n kat heeft een bot gejat van de karbonade
Maakt niet uit.quote:Op maandag 7 september 2009 22:54 schreef Zotheid het volgende:
De avondwinkel zit aan het eind van de straat.
[..]
Het is echt vaag inderdaad, maar ik vind het wel echt erg vet, heel die sfeer. Heb ook alleen maar positieve reacties over d'r optreden op Lowlands gehoordquote:
Moet je m'n andere (vrouwelijke kat) eens meemaken, die gromt letterlijk als een hond!quote:Op maandag 7 september 2009 23:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk was dat tegen jou! En katten en bottenhet wordt al steeds gekker.
Wellus.quote:Op maandag 7 september 2009 23:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.Maar ik moest toch iets zeggen.
Zometeen stikt ie erinquote:Op maandag 7 september 2009 23:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet, want de kat heeft m nu![]()
Hoe duur? Als het heeel duur is ga ik niet hoor.quote:Op maandag 7 september 2009 23:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
3 december moet kunnenIk lees wel dat het heel duur is haha
Man ik had echt naar Motel Mozaique moeten gaan met Whitest Boy Alive erbij enzo
Nee dat zit wel goed hoor.. Hij kauwt m alleen heel netjes af en likt m daarna schoonquote:
Neuh, hoeft niet hoor.quote:Op maandag 7 september 2009 23:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.Maar ik moest toch iets zeggen.
Netjes opgevoed hoorquote:Op maandag 7 september 2009 23:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee dat zit wel goed hoor.. Hij kauwt m alleen heel netjes af en likt m daarna schoon
Zeker een mannetje?quote:Op maandag 7 september 2009 23:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee dat zit wel goed hoor.. Hij kauwt m alleen heel netjes af en likt m daarna schoon
Nouquote:
Yeps..quote:
Daar hoorde ik ook wel goede dingen overquote:Op maandag 7 september 2009 23:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoe duur? Als het heeel duur is ga ik niet hoor.Ik wil ook nog naar The Horrors eigenlijk.
Had je moeten doen, WBA is zeer goedquote:Op maandag 7 september 2009 23:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
3 december moet kunnenIk lees wel dat het heel duur is haha
Man ik had echt naar Motel Mozaique moeten gaan met Whitest Boy Alive erbij enzo
was er maar 1quote:Op maandag 7 september 2009 22:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik loop er anders niet 4 topics lang over te kankeren hoor.
Jaa ik vind ze echt superquote:Op maandag 7 september 2009 23:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Had je moeten doen, WBA is zeer goed
Huh? Wat? Ik heb dit gedeelte niet gevolgdquote:
Ik wou hoi zeggenquote:Op maandag 7 september 2009 23:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wij zitten op internet he we tellen niet mee
Je kunt ook hallo dames zeggenquote:
Hoiquote:Op maandag 7 september 2009 23:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Huh? Wat? Ik heb dit gedeelte niet gevolgd
Kijk jij snapt hemquote:Op maandag 7 september 2009 23:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt ook hallo dames zeggentrouwens wel grappig dat er steeds meer vrouwen in deze SC gekomen zijn
Maisnon was de eerste geloof ik maar die kwam op een gegeven moment amper meer
maar 4ebe was er wel meer
en toen ik, heul veel, te veel
en daarna de rest van de dames erbij
!
Wij nemen overquote:Op maandag 7 september 2009 23:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt ook hallo dames zeggentrouwens wel grappig dat er steeds meer vrouwen in deze SC gekomen zijn
!
Jullie zijn allemaal gejosseld door de baasjes van 't eerste uur.quote:Op maandag 7 september 2009 23:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Je vergeet Kb. en Allure?quote:
Boeienquote:Op maandag 7 september 2009 23:15 schreef Maisnon het volgende:
Ik was niet de eerste
4eb was er eerder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Ja, ik begon over zee-egelsquote:Op maandag 7 september 2009 23:15 schreef Maisnon het volgende:
Ik was niet de eerste
4eb was er eerder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |