Berendquote:Op maandag 7 september 2009 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Bazenvogel. Hoe heet die?
Kwam je moeder binnen?quote:Op maandag 7 september 2009 22:42 schreef LudoSanders het volgende:
Bah mijn allochtonenalarm ging af.
Wtfquote:
Heuy, dat komt uit Planet Earth!quote:Op maandag 7 september 2009 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Bazenvogel. Hoe heet die? Die met die blauwe harses.
Earth op Blu-Ray!quote:Op maandag 7 september 2009 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Bazenvogel. Hoe heet die? Die met die blauwe harses.
Pquote:Op maandag 7 september 2009 22:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heuy, dat komt uit Planet Earth!
Geweldige documentaire.
Earth is de samenvatting, dat is voor paupers manquote:
quote:
Overkillquote:Op maandag 7 september 2009 22:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het is echt niet leuk om 4EBE uit te lokken hoor
Earh is toch maar een enkele uitzending? Hoogtepunten van Planet Earth als ik het goed heb.quote:
Ja dus.quote:Op maandag 7 september 2009 22:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Earth is de samenvatting, dat is voor paupers man
(Vrouwen)hockey.quote:
Ja klopt, dat is een enkele film. Planet Earth is de hele serie geloof ik.quote:Op maandag 7 september 2009 22:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Earh is toch maar een enkele uitzending? Hoogtepunten van Planet Earth als ik het goed heb.
Mijn buik doet pijn van de chips.quote:Op maandag 7 september 2009 22:47 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb honger maar niks meer in huis en geen zin om naar de avondwinkel te lopen.
quote:
Pas maar op dat je niet beroofd wordt.quote:Op maandag 7 september 2009 22:47 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb honger maar niks meer in huis en geen zin om naar de avondwinkel te lopen.
Koop kleine zakjes.quote:Op maandag 7 september 2009 22:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mijn buik doet pijn van de chips.
Waarom kan ik niet stoppen met eten als ik een zak open maak?
quote:Op maandag 7 september 2009 22:49 schreef kurk_droog het volgende:
Waar zijn de sc helden?
In ZUU. Maar dan voor SCers.quote:
Neen man, dan eet ik gewoon al die kleintjes opquote:Op maandag 7 september 2009 22:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Koop kleine zakjes.
Ik ben slapen.
Was ie al eerder overleden dan?quote:Op maandag 7 september 2009 22:52 schreef Japsnars het volgende:
Dat is toch die Koala die nu weer dood is?![]()
Ik loop er anders niet 4 topics lang over te kankeren hoor.quote:Op maandag 7 september 2009 22:51 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Pas op anders word Bobby boos
Een zak chips hoor je ook in een keer op te eten.quote:Op maandag 7 september 2009 22:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mijn buik doet pijn van de chips.
Waarom kan ik niet stoppen met eten als ik een zak open maak?
De avondwinkel zit aan het eind van de straat.quote:Op maandag 7 september 2009 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet beroofd wordt.
Hockey in het algemeen en vrouwenhockey ja.quote:
ik ook niet 4. En het is anders terecht. Maar zand eroverquote:Op maandag 7 september 2009 22:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik loop er anders niet 4 topics lang over te kankeren hoor.
Hockey zelf isquote:Op maandag 7 september 2009 22:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een zak chips hoor je ook in een keer op te eten.
Ik wil eigenlijk die "superhete" Pringless proberen.
[..]
De avondwinkel zit aan het eind van de straat.
[..]
Hockey in het algemeen en vrouwenhockey ja.
Ik had hem al. Lophorina superba.quote:Op maandag 7 september 2009 22:55 schreef zarGon het volgende:
Die vogel is trouwens Bird of Paradise.
Haha, dat met dat vuurquote:
Daar wil ik heen!quote:Op maandag 7 september 2009 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
Maisnon!11 Fever Ray naar Paradiso!!1
Ja, hij was revived met CPR door die brandweermannenquote:
Un-fucking-believable.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |