ja die. over 2 agenten die onder het puin raken.quote:Op maandag 7 september 2009 21:21 schreef Sackboy het volgende:
Die met Nicolas Cage? Dat is echt de meest saaie kutfilm die ik ooit gezien heb.
Downloaden. Dát of je mond houden en de film/VI afkijken.quote:Op maandag 7 september 2009 21:22 schreef Sieps het volgende:
Nu moet ik kiezen. Deze film afkijken of Voetbal International kijken.
Ik weet het niet
Aanslagen in New York leert Google me, ik dacht dat dat op 9 november wasquote:
ik zit ook te twijfelenquote:Op maandag 7 september 2009 21:22 schreef Sieps het volgende:
Nu moet ik kiezen. Deze film afkijken of Voetbal International kijken.
Ik weet het niet
Nee, dan is de intocht van Sinterklaasquote:Op maandag 7 september 2009 21:23 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Aanslagen in New York leert Google me, ik dacht dat dat op 9 november was
Dat was 5 meiquote:Op maandag 7 september 2009 21:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, dan is de intocht van Sinterklaas
quote:
Klopt, heb ik ook gelezen.quote:Op maandag 7 september 2009 21:30 schreef Pakspul het volgende:
Ik las ergens dat die film is gemaakt door Joseph Goebbels
Jij maakt veel meequote:Op maandag 7 september 2009 21:45 schreef dieenebart het volgende:
Wat een zaadfilm. M'n huisgenoot zit te kijken (geluid op 100) en zich te verbazen. "Wauw, dat was wat, hè?"
Fuck, het kind is gvd 31... Zat gister ook al als een blij kind naar Dancing with the Stars te kijken. Ook maar een topic openen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |