quote:Op maandag 7 september 2009 20:56 schreef LudoSanders het volgende:
Er is al een SC toch, of mis ik nu iets?
quote:Op maandag 7 september 2009 20:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De SC is voor de puisterige pubers. Die komen deze bar helemaal niet binnen. Hier wordt namelijk op hoog niveau gediscussieerd over grootse zaken.
quote:
Die sollicitatie kan veel beter: werkervaring, referenties, enz.quote:Op dinsdag 8 september 2009 07:14 schreef JOPPI3 het volgende:
Ik wil graag uitsmijter worden, bij deze mijn sollicitatie... word ik nu blauw? krijg ik nu een tag
Ik ben al jaren op Fok aanwezig, maak domme opmerkingen, het niveau van een uitsmijter. En je kan AnSwa bellen voor referentiez JeWaitZ!quote:Op dinsdag 8 september 2009 07:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
Wegens het ontbreken van een entertainment-organisator, zal het personeel zelf ook gaan strippen.
[..]
Die sollicitatie kan veel beter: werkervaring, referenties, enz.
Achtran sluijten jij he, iek was eerjstquote:Op dinsdag 8 september 2009 07:25 schreef JOPPI3 het volgende:
[..]
Ik ben al jaren op Fok aanwezig, maak domme opmerkingen, het niveau van een uitsmijter. En je kan AnSwa bellen voor referentiez JeWaitZ!
En nou opflikkeren als je me niet wil aannemen,....![]()
zoals je ziet.. recht door zee
* JOPPI3 ook SWJ, afspraak is afspraak!quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:33 schreef smegmanus het volgende:
* smegmanus wacht nog steeds op een reactie.
En jij je de volgende keer wassen als je in de ROFL-bar komt bah!quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:33 schreef smegmanus het volgende:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:33 schreef smegmanus het volgende:
We zijn het er achter de schermen nog niet eens. Er zijn wat FA's die moeilijk doen over de invulling van de vacature. Nog heel even geduld aub.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:06 schreef JOPPI3 het volgende:
[..]
* JOPPI3 ook SWJ, afspraak is afspraak!
[uitsmijtermodus]quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
We zijn het er achter de schermen nog niet eens. Er zijn wat FA's die moeilijk doen over de invulling van de vacature. Nog heel even geduld aub.
en nee, ik ga geen namen noemen
Ik wil eerst weten wat voor andere diensten voor ik solliciteerquote:Op maandag 7 september 2009 20:29 schreef SuperwormJim het volgende:
Overigens hebben we ook nog enkele vacatures, en wel voor de volgende functies:
kok (met kennis van koken met zaad),
uitsmijter (breed, kaal en dom graag),
toiletjuffrouw (moet ook andere diensten kunnen verrichten op het toilet),
entertainment-organisator (voor het verzorgen van de wekelijkse thema-avonden)
Solliciteren op eigen risico.
indien je man bent valt dat buiten je takenpakket..quote:Op woensdag 9 september 2009 17:40 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten wat voor andere diensten voor ik solliciteer
Ben ik nietquote:Op woensdag 9 september 2009 17:41 schreef JOPPI3 het volgende:
[..]
indien je man bent valt dat buiten je takenpakket..
presentquote:Op maandag 7 september 2009 20:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De SC is voor de puisterige pubers. Die komen deze bar helemaal niet binnen. Hier wordt namelijk op hoog niveau gediscussieerd over grootse zaken.
Bereid zijn geswaffel te worden, af en toe een nat aarsje afvegen, harde stukje tussen het braaksel door het afvoerputje duwen, enz. De standaard werkzaamheden die je thuis ook doet eigenlijk.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:40 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten wat voor andere diensten voor ik solliciteer
Daar doe ik alleen het eerstequote:Op woensdag 9 september 2009 18:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Bereid zijn geswaffel te worden, af en toe een nat aarsje afvegen, harde stukje tussen het braaksel door het afvoerputje duwen, enz. De standaard werkzaamheden die je thuis ook doet eigenlijk.
Aangenomenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:20 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Daar doe ik alleen het eerste.
Ho ho, ik wil eerst nog weten wat het schuiftquote:Op woensdag 9 september 2009 18:22 schreef SuperwormJim het volgende:
Zorg je zelf voor een passende outfit?
Werktijden zijn van 10:00 tot 17:00 uur en van 17:15 tot 02:30 uur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |