Bedankt! Ook ik vind het persoonlijk een erg toffe actiequote:Op maandag 7 september 2009 21:06 schreef JVC het volgende:
Een mooie actie, en helemaal tof dat Fok hiervoor zich uitleent.

in welk subforum staat het volgens jou dan?quote:Is het geen idee om dit in Cultuur & Historie te laten weten? Daar zal er vast wel genoeg animo voor zo'n mooie set zijn..

Ik ben erg benieuwd waar je dat gevonden hebt.quote:- The Devil's General (Volgens de Internet Movie Database de beste Duitse film aller tijden)

Pssst, crew mag niet meedoenquote:

Psst, jawel.quote:

juicyhill heeft (helaas voor jou) gelijk.quote:

Ik ookquote:Op maandag 7 september 2009 23:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik doe mee en wist het antwoord zonder google

Waarom dat danquote:Op maandag 7 september 2009 23:22 schreef Muck het volgende:
[..]
juicyhill heeft (helaas voor jou) gelijk.
Crew is uitgesloten van deelname aan prijsvragen.
sorry

Ehh.. neequote:Op maandag 7 september 2009 23:52 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Ik ook
Weet je ook de codenaam voor de nooit uitgevoerde aanval op Groot Brittannië over zee?

De actie is net een dag oud!quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:20 schreef Rimas het volgende:
Wanneer wordt de winnaar bekend gemaakt?
Wist het ook zonder het te zoeken, Discovery channel en national geographic

Operatie Seelöwe (Zeeleeuw) ?quote:Op maandag 7 september 2009 23:52 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Weet je ook de codenaam voor de nooit uitgevoerde aanval op Groot Brittannië over zee?

Ik heb m gewonnen,. allemaal bedank!!!!!
  Ik heb m gewonnen,. allemaal bedank!!!!! Nu hoef je niet meer in te schrijven, want deze wedstrijd is dus voorbij......
  Nu hoef je niet meer in te schrijven, want deze wedstrijd is dus voorbij......

Heb jij een joker ingezet?quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:38 schreef Oversight het volgende:Ik heb m gewonnen,. allemaal bedank!!!!!
Nu hoef je niet meer in te schrijven, want deze wedstrijd is dus voorbij......

Haha ben een beetje ongeduldigquote:Op dinsdag 8 september 2009 07:58 schreef Muck het volgende:
[..]
De actie is net een dag oud!
Mag het eerst afgelopen zijn misschien?
Prijsvragen worden. zoals altijd, zo snel mogelijk afgerond, want vrijwel altijd neerkomt op de dag dat het afloopt of de dag erna.

quote:De inbox "forumacties@fok.nl" is niet beschikbaar

dat is vreemd zeg! Ik heb er al behoorlijk wat mail voorbij zien komen, dus ik kan je verzekeren dat ie gewoon bestaat en werkt.quote:

)
 )

Ik zou zeggen, kijk gauw in je mailbox!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:31 schreef Fannie het volgende:
Is er al iets bekends over de winnaars?

Hm, ik begrijp dat ik 'm niet heb..quote:Op donderdag 17 september 2009 21:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kijk gauw in je mailbox!

Ik win nooit wat, maar eens moet de eertse keer zijn
 Ik win nooit wat, maar eens moet de eertse keer zijn   

, en aangezien er geen drol op tv is vanavond zetten we straks maar 1 van de dvd's op
 , en aangezien er geen drol op tv is vanavond zetten we straks maar 1 van de dvd's op   .
 . 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |