abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72528431
Hallo,

Ik heb op dit moment een abbo lopen via HI maar die loopt nog tot 2011, ik heb dus de Samsung M8800 Pixon erbij genomen toendertijd omdat ik dat echt een lauwe telefoon vond.
Maar nu wil en moet ik gewoon de nieuwste Iphone 3GS hebben, alleen los is die Iphone te duur voor woorden dus wil ik toch de goedkoopste abbo hebben bij t-mobile.
Maar zoals je dan begrijp heb ik dan 2 abbo's lopen en dat vind ik zelf niet echt een super probleem omdat ik toch niet echt veel bel maar wel veel sms maar ook omdat ik een goed inkomsten heb.
Maar is het verstandig om een 2e abbo te nemen denken jullie?

Hebben jullie een 2e abbo dat zou ik weleens willen weten ook.

Dus in principe zou ik dan als volgt dit hebben als ik een 2e abbo erbij zou nemen.

HI25 25 euro per maand (ik bel dan niet meer met HI als ik een Iphone heb, dus standaard elke maand 25 euro).
T-Mobile i-150 29,95 per maand.

Dus totaal zou het dan afgerond 54,95 zijn.

Vertel jullie ervaringen mocht je ook 2 abbo's hebben gehad.

Kijk het klinkt misschien raar wat ik ga zeggen maar die 25 euro van HI die beschouw ik dan maar ff als een andere soort betaling elke maand anders klinkt het zoveel van 55 euro per maand.
pi_72528502
Kijk eens bij het topic "Een dubbeltje op zijn kant"
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 7 september 2009 @ 19:44:40 #3
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_72528568
tering....
pi_72528632
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:41 schreef Randy_Orton1986 het volgende:
HI25 25 euro per maand (ik bel dan niet meer met HI als ik een Iphone heb, dus standaard elke maand 25 euro).
Zou je het leuk vinden om 2 jaar lang 25 euro per maand (dat is dus 600 euro) voor de kat z'n viool te betalen? Zoja, dan zeg ik: doen.
  maandag 7 september 2009 @ 19:47:10 #5
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72528654
Joh, als jij dat over hebt voor een iPhone, ga je gang.
pi_72528814
Kan je net zo goed een iPhone 3GS los kopen
Ben je wel effe duurder uit, maar ben je er wel in een keer vanaf, in plaats van dat je er twee jaar aan vast zit.
  maandag 7 september 2009 @ 19:51:11 #7
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72528826
Ik heb ook een paar maanden dubbel een ABO gehad omdat ik per se een iPhone wilde Lekker boeiend, zoveel geld is het ook niet.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 7 september 2009 @ 19:51:55 #8
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_72528856
gast, waarom een iphone 3gs als extraatje erbij als je ook de samsung pixon hebt? Dat lijkt me nogal dubbelop, verhoog dan gewoon je abbo bij de pixon..
pi_72528936
Als je zo'n goed inkomen hebt kun je toch gewoon die telefoon los kopen in plaats van op afbetaling, dan is hij nog steeds veel te duur, maar wel minder dan 600 euro lijkt me.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 7 september 2009 @ 19:58:53 #10
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_72529107
Kun je niet beter kijken naar een 2e handsje?

En oja verkoop die samsung dan kun je dat voor je ipodphone gebruiken
pi_72529108
quote:
Hallo,

Ik heb op dit moment een abbo lopen via HI maar die loopt nog tot 2011, ik heb dus de Samsung M8800 Pixon erbij genomen toendertijd omdat ik dat echt een lauwe telefoon vond.
Maar nu wil en moet ik gewoon de nieuwste Iphone 3GS hebben, alleen los is die Iphone te duur voor woorden dus wil ik toch de goedkoopste abbo hebben bij t-mobile.
Maar zoals je dan begrijp heb ik dan 2 abbo's lopen en dat vind ik zelf niet echt een super probleem omdat ik toch niet echt veel bel maar wel veel sms maar ook omdat ik een goed inkomsten heb.
Maar is het verstandig om een 2e abbo te nemen denken jullie?

Hebben jullie een 2e abbo dat zou ik weleens willen weten ook.

Dus in principe zou ik dan als volgt dit hebben als ik een 2e abbo erbij zou nemen.

Dus totaal zou het dan afgerond 54,95 zijn.

Vertel jullie ervaringen mocht je ook 2 abbo's hebben gehad.

Kijk het klinkt misschien raar wat ik ga zeggen maar die 25 euro van HI die beschouw ik dan maar ff als een andere soort betaling elke maand anders klinkt het zoveel van 55 euro per maand.
Hoe kunnen wij weten of het voor jou verstandig is om een tweede abonnement te nemen? Hoeveel bedragen jouw "goed inkomsten"?

Ik vind het overigens een beetje dom om dit jaar een HI abonnement af te sluiten of te verlengen. Iedereen wist dat de Iphone 3GS eraan zat te komen.
Enneh: 2 jaar lang 29,95 per maand = 718,80. Volgens mij is de Iphone 3GS in Belgie te koop vanaf 575 euro.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_72529228
Je kan ook proberen of je het mag afkopen, geen idee of dat mogelijk is maar je kunt ze iig bellen en het vragen.
  maandag 7 september 2009 @ 20:12:09 #13
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_72529583
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:42 schreef trovey het volgende:
Ook het eerste waar ik aan moest denken.
Goh.. hoe zou de jeugd nou toch steeds zo snel in de schulden belanden?

Meer OT: Ik heb wel eens een overlap van een paar maanden gehad en dat vond ik al erg zat aangezien het zonde van m'n geld was. Maar als je daar geen last van hebt en wel geld teveel hebt: vooral doen.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 7 september 2009 @ 20:16:28 #14
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_72529766
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:51 schreef eleusis het volgende:
Ik heb ook een paar maanden dubbel een ABO gehad omdat ik per se een iPhone wilde Lekker boeiend, zoveel geld is het ook niet.
'tot 2011' is ietsie meer dan 'een paar maanden'.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_72529788
Verkoop je oude telefoon, en leg het verschil bij?

Lijkt me de beste oplossing.
pi_72529885
Probeer je oude telefoon te verkopen en steek dat geld in je nieuwe abonnement. Verder zeg je dat je veel smst, maar met de goedkoopste belbundel van de iPhone heb je slechts 150 minuten en smsjes, is dat voldoende?
pi_72530012
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:19 schreef Dennis101 het volgende:
Probeer je oude telefoon te verkopen en steek dat geld in je nieuwe abonnement. Verder zeg je dat je veel smst, maar met de goedkoopste belbundel van de iPhone heb je slechts 150 minuten en smsjes, is dat voldoende?
En kijk eens wat je gaat betalen als je buiten je bundel komt.....
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_72530045
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:22 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

En kijk eens wat je gaat betalen als je buiten je bundel komt.....
Vandaar dus ook de vraag of dat voldoende is, anders staat TS nog een zeer onaangename verrassing te verwachten (25 cent buiten je bundel tikt hard aan).
pi_72530155
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:23 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Vandaar dus ook de vraag of dat voldoende is, anders staat TS nog een zeer onaangename verrassing te verwachten (25 cent buiten je bundel tikt hard aan).
Dat is precies de reden waarom ik niet voor een iPhone met een TMobile abonnement gekozen heb. Dan haal ik er wel een los uit het buitenland.
  maandag 7 september 2009 @ 23:08:22 #20
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72537692
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:16 schreef Dromer het volgende:

[..]

'tot 2011' is ietsie meer dan 'een paar maanden'.
Klopt.

Misschien is het oude abo ook wel af te kopen trouwens, ik heb zelf die moeite niet gedaan.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_72537844
Als ik zou afkopen dan zou dat me minimaal 400 euro kosten omdat ik per maand 25 euro moet betalen.
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:08 schreef eleusis het volgende:

[..]

Klopt.

Misschien is het oude abo ook wel af te kopen trouwens, ik heb zelf die moeite niet gedaan.
pi_72538182
quote:
Ja idd!
Ik heb vorige week een berekening op het net gelezen over het wel of niet kopen van een I-phone met abo.
Met vrijwel iedere berekening kwam eruit dat je beter de I-phone los kon kopen dan met een abo erbij. Een sim-only rekent de helft van de prijs per belminuut/sms.Iedere minuut die je belt betaal je aan de gsm. Dit is met 3 verschillende provider bekeken: T-mobile, vodafone en nog een , weet niet meer welke! Ongeacht of je veel of weinig belt. Je moet een bepaalt bedrag per maand betalen.
Zelf gebruiken wij T-mobile flex van ¤ 15,00 pm waar je ¤7,50 voor betaald (sim only). Bij flex wordt iedere sms/minuut over de bundel goedkoper. En de gsm kopen we simlock vrij, zonder te hoeven kijken naar de aanbieding van de provider.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
  maandag 7 september 2009 @ 23:24:37 #23
216524 tomegel
Geen weer voor een egel
pi_72538431
Uit eigen ervaring: pak nooit een 2e abonement, en zeker niet voor een gsm. Een splinternieuwe gsm die je gratis bij een duur abonement van 25 euro per maand betaald waar je 2 jaar aan vast zit, lijkt mooi ook al kan je het makkelijk betalen. Maar jij word net zo hard teruggenaaid dat je die gsm uiteindelijk dubbel betaald. Ik zou zeggen: kijk op marktplaats, daar staan ze ook goedkoop op, nieuw! Een maat van mij is in new york geweest en had er daar een gekocht voor 400 euro. Een andere maat van mij had precies dezelfde iphone gekocht via marktplaats, nieuw in doos voor 280 euro.
Look who's back in the wrong place at the right time
pi_72538473
Volgens mij heeft TS al beslist:

Welke telefoon provider zal ik nemen?
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 7 september 2009 @ 23:34:28 #25
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_72538862
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:12 schreef Randy_Orton1986 het volgende:
Als ik zou afkopen dan zou dat me minimaal 400 euro kosten omdat ik per maand 25 euro moet betalen.
[..]
of je nu 25 per maand betaalt of dat je ineens het totaal betaalt. Wat is het verschil??
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_72539008
Ik zou zeker geen 2e abonnement afsluiten voor een telefoon,wil je perse die telefoon probeer hen dan los te kopen of wacht gewoon nog even tot je huidige abo is afgelopen misschien is er tegen die tijd een hele nieuwe generatie op de markt met nog meer snufjes.

p.s. heb je er wel eens over nagedacht dat je het nu misschien wel makkelijk kan betalen maar dat dit in deze economisch onzekere tijd dit over een half jaar heel anders uit kan zien.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_72539575
Ja ik heb al heel veel op MP gekeken maar er staan zulke mooie aanbiedingen op dat ik niet of ze te vertrouwen zijn.
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:24 schreef tomegel het volgende:
Uit eigen ervaring: pak nooit een 2e abonement, en zeker niet voor een gsm. Een splinternieuwe gsm die je gratis bij een duur abonement van 25 euro per maand betaald waar je 2 jaar aan vast zit, lijkt mooi ook al kan je het makkelijk betalen. Maar jij word net zo hard teruggenaaid dat je die gsm uiteindelijk dubbel betaald. Ik zou zeggen: kijk op marktplaats, daar staan ze ook goedkoop op, nieuw! Een maat van mij is in new york geweest en had er daar een gekocht voor 400 euro. Een andere maat van mij had precies dezelfde iphone gekocht via marktplaats, nieuw in doos voor 280 euro.
pi_72539612
Kijk ik wil opzich wel een losse telefoon maar echt alle Iphones lijken uitverkocht man.
pi_72539648
Ik ken ook een mokkel dat niet een half jaar wilde wachten en nu naast haar abbo van 30 een abbo van 45 heeft. Allemaal voor dat (overigens mooie) appelspeeltje.

Ikwilletikwilletikwillet. En wel NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

pi_72540183
Heb zelf 3 abonnementen.. eentje gebruik ik zelf, eentje mn zusje en eentje is als reserve (1jarig).. en nee ik deed het niet om een gratis mobieltje, maar omdat je een leuk bedragje cash kreeg bij die reserve.. dit kwam bijna overeen met 12 keer de maandelijkse abonnementskosten
niks mis mee hoor, zolang je abo's hebt met kleine maandbedragen en het tegoed iig gebruikt en niet weggooit
  dinsdag 8 september 2009 @ 00:20:30 #31
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_72540202
quote:
Dit was het eerste wat ik dacht.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 8 september 2009 @ 00:22:16 #32
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72540250
Ik heb er ook 2. Lekker boeiend
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_72540265
Je kan die ander altijd nog aan je moeder geven om mee te bellen !
pi_72540266
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:19 schreef botterfly het volgende:

[..]

Ja idd!
Ik heb vorige week een berekening op het net gelezen over het wel of niet kopen van een I-phone met abo.
Met vrijwel iedere berekening kwam eruit dat je beter de I-phone los kon kopen dan met een abo erbij. Een sim-only rekent de helft van de prijs per belminuut/sms.Iedere minuut die je belt betaal je aan de gsm. Dit is met 3 verschillende provider bekeken: T-mobile, vodafone en nog een , weet niet meer welke! Ongeacht of je veel of weinig belt. Je moet een bepaalt bedrag per maand betalen.
Zelf gebruiken wij T-mobile flex van ¤ 15,00 pm waar je ¤7,50 voor betaald (sim only). Bij flex wordt iedere sms/minuut over de bundel goedkoper. En de gsm kopen we simlock vrij, zonder te hoeven kijken naar de aanbieding van de provider.
T-Mobile Flex is dus echt hartstikke duur, voor die 15 euro beltegoed krijg je echt heel weinig minuten.. als je een los toestel erbij koopt, zou ik gewoon een Sim-Only bij Ben nemen ofzo, voor 4,95 heb je 100 min/sms, terwijl je er volgens mij bij die van 15 euro voor 7,50 maar 68 min/sms hebt
  dinsdag 8 september 2009 @ 06:18:47 #35
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_72541957
quote:
...... omdat ik dat echt een lauwe telefoon vond.......
Wat is nou een lauwe telefoon?? Ik vermoed dat het niet op de temperatuur slaat!?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_72542226
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 00:22 schreef Hugo__Boss het volgende:

[..]

T-Mobile Flex is dus echt hartstikke duur, voor die 15 euro beltegoed krijg je echt heel weinig minuten.. als je een los toestel erbij koopt, zou ik gewoon een Sim-Only bij Ben nemen ofzo, voor 4,95 heb je 100 min/sms, terwijl je er volgens mij bij die van 15 euro voor 7,50 maar 68 min/sms hebt
Ach, er wordt zoveel mee gebeld dat dat de uiteindelijke factuur behoorlijk hoger ligt. En dan betaal je volgens de prijzen die behoren bij het hogere belgedrag. En niet zoals bij de meeste andere dat de prijs per minuut omhoog gaat als de bundel op is.

Echter. er is een nieuwe speler op de markt die ook heel interessant is voor veel-bellers: Tringg.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
  Moderator dinsdag 8 september 2009 @ 07:49:57 #37
9859 crew  Karina
Woman
pi_72542232
quote:
Ha dat was het eerste waar ik aan dacht toen ik de OP las

En wat is er tegenwoordig mis met sparen? Een paar maanden sparen en je kunt die telefoon gewoon kopen, zonder nieuw abonnement. En trouwens, volgend jaar of zo is er vast weer een nieuwe telefoon en ga je die ook weer willen, zo blijf je aan de gang.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 8 september 2009 @ 08:35:33 #38
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_72542587
Wat is er toch met de mensheid dat ze tegenwoordig maar alles willen hebben en wel nu meteen? Geld betalen voor iets wat je niet gebruikt is gewoon eeuwig zonde en zou ik echt nooit doen. En zo bijzonder is die iPhone nou ook weer niet.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_72542730
Ik time het altijd zo dat ik mijn abbo verleng wanneer het ook exact kan, of hooguit een maandje overlap met 2 abonnementen als ik over stap naar een andere provider, maar bijna 2 jaar is een dure hobby. Sowieso zou ik dat Hi abbo naar beneden schroeven, meestal kan je wel 1 trapje lager qua maandbedrag voor een kleine vergoeding, dus dat zou alweer wat schelen. En je betaald zo die iPhone 1½ keer, 1x de volle mep aan T-mobile en rest aan KPN, die lachen zich een slag in de rondte. Maar doe de berekening, zet die Samsung te koop, schroef je Hi abbo naar beneden en zet alle bedragen eens naast elkaar. Als jij het de moeite waard vindt moet je het lekker doen, wat men er hier ook van vindt.

Voor de toekomst is het niet echt goed gedrag om aan te leren in mijn optiek, dit moet je met zeg een nieuw huis kopen niet doen..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_72544366
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 08:35 schreef karr-1 het volgende:
Wat is er toch met de mensheid dat ze tegenwoordig maar alles willen hebben en wel nu meteen? Geld betalen voor iets wat je niet gebruikt is gewoon eeuwig zonde en zou ik echt nooit doen.
Precies.
quote:
En zo bijzonder is die iPhone nou ook weer niet.
Nou... ik vind het ook wel een kekke gadget. Maar pas tegen de tijd dat mijn abonnement over dik een half jaar afloopt, kijk ik wel wat ik doe, en niet eerder.
pi_72544472
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 08:35 schreef karr-1 het volgende:
Wat is er toch met de mensheid dat ze tegenwoordig maar alles willen hebben en wel nu meteen?
quote:
And I am a weapon of massive consumption
and its not my fault its how Im program to function
Eigenlijk kun je het mensen amper kwalijk nemen tegenwoordig.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 8 september 2009 @ 10:26:35 #42
152789 karr-1
pi_72544591
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:14 schreef Gromit het volgende:

[..]

Precies.
[..]

Nou... ik vind het ook wel een kekke gadget. Maar pas tegen de tijd dat mijn abonnement over dik een half jaar afloopt, kijk ik wel wat ik doe, en niet eerder.
Tuurlijk het is best een geinig ding. Maar ik vind de prijs niet in verhouding met wat je ervoor krijgt. Er zijn tientallen telefoons die hetzelfde kunnen.
  dinsdag 8 september 2009 @ 10:27:57 #43
152789 karr-1
pi_72544618
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:20 schreef Jarno het volgende:

[..]

[..]

Eigenlijk kun je het mensen amper kwalijk nemen tegenwoordig.
Tsja dat weet ik dus niet. We worden overspoeld met reclame en dergelijke, waardoor iedereen denkt dat alles bereikbaar is of moet zijn. Iedereen wil alles en wel nu meteen, anders horen we er niet meer bij of zo. Ik snap die houding gewoon echt niet.
pi_72544658
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:27 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Tsja dat weet ik dus niet. We worden overspoeld met reclame en dergelijke, waardoor iedereen denkt dat alles bereikbaar is of moet zijn. Iedereen wil alles en wel nu meteen, anders horen we er niet meer bij of zo. Ik snap die houding gewoon echt niet.
Jij niet, maar zoals ik al aangaf, we zijn geprogrammeerd om te consumeren. Van geboorte af aan, er wordt tegenwoordig maar één ding ingeramd en dat is consumeren, consumeren, consumeren. Ik kan me voorstellen dat het voor een 15 of 16 jarige tegenwoordig echt heel erg lastig is daar verantwoord mee om te gaan, als je ook nog eens de groepsdruk of het 'erbij willen horen' erbij optelt.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  dinsdag 8 september 2009 @ 10:31:30 #45
152789 karr-1
pi_72544692
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:29 schreef Jarno het volgende:

[..]

Jij niet, maar zoals ik al aangaf, we zijn geprogrammeerd om te consumeren. Van geboorte af aan, er wordt tegenwoordig maar één ding ingeramd en dat is consumeren, consumeren, consumeren. Ik kan me voorstellen dat het voor een 15 of 16 jarige tegenwoordig echt heel erg lastig is daar verantwoord mee om te gaan, als je ook nog eens de groepsdruk of het 'erbij willen horen' erbij optelt.
Daar heb je volledig gelijk in. Op die leeftijd spelen inderdaad nog andere factoren mee.
pi_72544695
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:27 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Mensen denken gelukkig te worden door het aanschaffen van een iPhone/nieuwe vloer op afbetaling/keuken/nieuw huis. En waarom zou je sparen als je het nu kan hebben door elke maand een klein bedrag in te leveren.

(dat ze daardoor uiteindelijk twee keer zoveel kwijt zijn voor hetzelfde als iemand die spaart, daar hebben ze dan ook wel een goede reden voor...)

Instant gratification.
  dinsdag 8 september 2009 @ 10:33:08 #47
152789 karr-1
pi_72544720
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:31 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Mensen denken gelukkig te worden door het aanschaffen van een iPhone/nieuwe vloer op afbetaling/keuken/nieuw huis. En waarom zou je sparen als je het nu kan hebben door elke maand een klein bedrag in te leveren.

(dat ze daardoor uiteindelijk twee keer zoveel kwijt zijn voor hetzelfde als iemand die spaart, daar hebben ze dan ook wel een goede reden voor...)

Instant gratification.
Sad but true....
pi_72544734
quote:

Instant gratification.
Uit Amused to Death (Roger Waters):
quote:
The captain said excuse me ma'am
This species has amused itself to death
Amused itself to death
Amused itself to death
We watched the tragedy unfold
We did as we were told
We bought and sold
It was the greatest show on earth
But then it was over
We ohhed and aahed
We drove our racing cars
We ate our last few jars of caviar
And somewhere out there in the stars
A keen-eyed look-out
Spied a flickering light
Our last hurrah
And when they found our shadows
Grouped around the TV sets
They ran down every lead
They repeated every test
They checked out all the data on their lists
And then the alien anthropologists
Admitted they were still perplexed
But on eliminating every other reason
For our sad demise
They logged the explanation left
This species has amused itself to death
  dinsdag 8 september 2009 @ 10:35:56 #49
152789 karr-1
pi_72544770
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:33 schreef Jarno het volgende:

[..]

Uit Amused to Death (Roger Waters):
[..]
pi_72544867
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:35 schreef karr-1 het volgende:

[..]

En zo zal het volgens mij ook echt gaan. We gaan ons gewoon lekker dood consumeren, en of we dat nou doen door onze economie op te blazen waardoor we in oorlog en verderf terecht komen of dat we onze planeet compleet onbewoonbaar maken (idem), ik geloof niet dat het veel anders zal gaan.

En dus doe ik er lekker aan mee! .
pi_72545138
quote:

[..]

Instant gratification.
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:59 schreef Gromit het volgende:

Ikwilletikwilletikwillet. En wel NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
pi_72545159
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:26 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Tuurlijk het is best een geinig ding. Maar ik vind de prijs niet in verhouding met wat je ervoor krijgt. Er zijn tientallen telefoons die hetzelfde kunnen.
[benieuwd]Wat is een aantrekkelijk alternatief?[/benieuwd]
pi_72545177
En waarom werkt mijn plaatje niet
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 8 september 2009 @ 11:04:35 #54
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_72545361
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:56 schreef Gromit het volgende:
En waarom werkt mijn plaatje niet
haal die ?0=1 er eens af.. misschien helpt het.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_72545555
Nee, maar ik heb nu gelinkt naar een ander plaatje
pi_72546653
Of je kan gewoon eentje op marktplaats halen, sommige kosten nog maar 250
en zijn amper gebruikt
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_72546901
quote:
Debbie kan het je haarfijn vertellen
MOKUM XXX RATED
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:14:15 #58
152789 karr-1
pi_72547117
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:55 schreef Gromit het volgende:

[..]

[benieuwd]Wat is een aantrekkelijk alternatief?[/benieuwd]
Pff geen idee, maar smartphones genoeg lijkt mij.
pi_72547954
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:26 schreef karr-1 het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:14 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Pff geen idee
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:50:44 #60
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_72548009
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:54 schreef oinkoink12 het volgende:
Of je kan gewoon eentje op marktplaats halen, sommige kosten nog maar 250
en zijn amper gebruikt
3GS niet. En zo ja, dan schade of geld storten naar een accounthouder in duister Afrika.

Voor onder de ¤450, 500 koop jij geen 3GS.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_72557702
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 07:49 schreef botterfly het volgende:

[..]

Ach, er wordt zoveel mee gebeld dat dat de uiteindelijke factuur behoorlijk hoger ligt. En dan betaal je volgens de prijzen die behoren bij het hogere belgedrag. En niet zoals bij de meeste andere dat de prijs per minuut omhoog gaat als de bundel op is.

Echter. er is een nieuwe speler op de markt die ook heel interessant is voor veel-bellers: Tringg.
Nou, als je steevast veel meer belt dan je bundel, moet je hem gewoon verhogen.. je hebt immers een SO abo, dus krijg je 20 voor 10 euro, 25 voor 12,50, 30 voor 15 enz.
Bovendien stap je dan over op de nieuwe Flex abo's zodat je meer minuten in je bundel hebt
pi_72557903
Je hebt goede inkomsten zeg je, koop die iPhone dan zonder abonnement
pi_72558001
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 18:56 schreef fotostarter het volgende:
Je hebt goede inkomsten zeg je, koop die iPhone dan zonder abonnement
Vergeefse moeite, hij is in een ander topic al bezig om een provider uit te zoeken.

Welke telefoon provider zal ik nemen?
  dinsdag 8 september 2009 @ 19:20:25 #64
152789 karr-1
pi_72558675
Waarom dan deze vraag als je toch al besloten hebt om het te doen?
pi_72558737
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 19:20 schreef karr-1 het volgende:
Waarom dan deze vraag als je toch al besloten hebt om het te doen?
Ik denk dat hij het andere topic een fractie van een seconde later geopend heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')