quote:daarna dungeons & dragons ging doen.
maar dat is helemaal niet grappigquote:Op maandag 7 september 2009 19:41 schreef Dolf.de.Kraai het volgende:
zeg gewoon dat je met je level 69 paladin character zijn game master gaat ownen
Eensch, mensen denken bij wow spelers gelijk aan roomwitte nerds die de hele dag niks anders doenquote:Op maandag 7 september 2009 19:38 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Niks mis met WoW, zolang het met mate en dus niet overmatig gespeeld word.
Dit geld overigens voor alle MMORPG's imo
Whehe die ene, dat die zegt zo van "Nerds" en dan zie je hem later in het stripverhaal zelf achter de computer zitten tot diep in de nacht...quote:
WOW is voor mensen die van barbie tekenfilms houden en liev orc popjes maken met paars haar en hoge hakken.quote:Op maandag 7 september 2009 19:41 schreef First het volgende:
[..]
Eensch, mensen denken bij wow spelers gelijk aan roomwitte nerds die de hele dag niks anders doen
quote:Op maandag 7 september 2009 19:46 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
WOW is voor mensen die van barbie tekenfilms houden en liev orc popjes maken met paars haar en hoge hakken.
Komt ie weer hoor.quote:Op maandag 7 september 2009 19:46 schreef stevenmac26 het volgende:
wooptiefuckingdoeeeh weer een wow topic!!!!!!!!!!!!!!!
wie post dat wow/fok plaatje???? aahhhhhh toe toe toe toe
quote:
Het is dan ook wel een echte klassieker, dat moet ik toegeven.quote:
Dat het moelijk is om te maken en een commercieel succes is neemt niet weg dat WoW spelen een treurige activiteit isquote:Op maandag 7 september 2009 19:57 schreef Melancholiek het volgende:
Hoe kun je in hemelsnaam een machtig product als WoW afkraken? Alsof het een slecht product zou zijn. Het is de samensmelting van veel geavanceerde technologien; om maar al eens te beginnen met het netwerk gedeelte. Hoe kun je in godsnaam zulke sound tracks afkraken? Als het werkelijk zo'n slecht product was, van BLIZZARD nogwell..., dan vraag ik mij af waarom miljoenen mensen het dagelijks spelen al jaren lang.
Je kennis is sukkel die niet weet wat kwaliteit is. Nee, ik speel geen WoW. Maar Blizzard heeft mijn uiterste respect voor deze creatie. Ik kan er werkelijk met mijn hoofd niet bij waarom hij het slecht zou moeten vinden. Eens zien wat hij allemaal gepresteerd heeft...
Ik ben het daar niet mee eens. Ik heb dat spel een poosje geinstalleerd gehad om te leren over zoiets in elkaar zit. Game servers bestudeert etc. Geenzins is dit een nutteloze activiteit. Profijt van voor mijn werk. Verder bied het nu eenmaal veel fun en contact met mensen die je normaal nooit zou ontmoeten.quote:Op maandag 7 september 2009 19:59 schreef GladdeGerard het volgende:
[..]
Dat het moelijk is om te maken en een commercieel succes is neemt niet weg dat WoW spelen een treurige activiteit is
Precies Britney Spears en 50-cents zijn ook veel beter dan menig ander muzikanten. Zoveel artiesten proberen een nummer 1 hit te scoren en die lukt het niet, hoe kan je dan Britneyquote:Op maandag 7 september 2009 19:57 schreef Melancholiek het volgende:
Hoe kun je in hemelsnaam een machtig product als WoW afkraken? Alsof het een slecht product zou zijn. Het is de samensmelting van veel geavanceerde technologien; om maar al eens te beginnen met het netwerk gedeelte. Hoe kun je in godsnaam zulke sound tracks afkraken? Als het werkelijk zo'n slecht product was, van BLIZZARD nogwell..., dan vraag ik mij af waarom miljoenen mensen het dagelijks spelen al jaren lang.
Je kennis is sukkel die niet weet wat kwaliteit is. Nee, ik speel geen WoW. Maar Blizzard heeft mijn uiterste respect voor deze creatie. Ik kan er werkelijk met mijn hoofd niet bij waarom hij het slecht zou moeten vinden. Eens zien wat hij allemaal gepresteerd heeft...
De ene na de andere gaming company komt met een MMO, maar zelfs na jaren streven ze bij lange na niet voorbij aan de kwaliteit (en ook kwantiteit) van WoW. Echt slecht dat WoW.
Wat zou hij gezegd hebben als je gezegd hebt: ik ga FOK!ken.
Toen ik de TT las dacht ik dat het over deze wow ging.quote:Op maandag 7 september 2009 21:47 schreef DJ-Maurits het volgende:
Bij nader inzien helemaal niks mis met Wow!
Zit dan ook niet steeds met je vette vingers aan je monitor.quote:Op maandag 7 september 2009 19:38 schreef Bomil het volgende:
WORLD OF WARCRAFT IS ERG VET
Omdat je per maand moet betalen, en je niet vooral sterker wordt door je behendigheid in het spel, maar door er veel tijd in te investeren ("grinden"). Dit stimuleert dus om er lang achter te zitten. Anders kost het je immers meer geld per uur en bovendien haal je dan nooit je level 60, of wat de top ook is.quote:Op maandag 7 september 2009 20:02 schreef Melancholiek het volgende:
[..]
Ik ben het daar niet mee eens. Ik heb dat spel een poosje geinstalleerd gehad om te leren over zoiets in elkaar zit. Game servers bestudeert etc. Geenzins is dit een nutteloze activiteit. Profijt van voor mijn werk. Verder bied het nu eenmaal veel fun en contact met mensen die je normaal nooit zou ontmoeten.
Jij haalt twee dingen door elkaar: mensen die het spel teveel spelen, zoals de helaas te vele addicts: DAT is pas treurig. Niet het spel zelf; enkel schoonheid (in vorm van muziek, verhaal en cartoonish graphics. Niets treurigs aan.
Mensen doen nu eenmaal games e.d. voor hun plezier. Waarom niet WoW? Waarom is WoW specifiek treurig voor jou? Het is tenminste een fatsoendelijke game waar je veel lol in kunt hebben. Zolang je maar weet te stoppen; anders is het (lees de persoon, niet het spel) treurig ja.
Als je daarbij nog een sukkel bent wel ja.quote:Op maandag 7 september 2009 19:41 schreef humordenaar_ het volgende:
Je moet ook wel een enorme nerd zijn als je WOW speelt. Wat zeg je dan tegen een leuk meisje als ze vraagt wat je in je vrije tijd doet?
"Ja euhhh ik speel em em ooh arpee djiezzzzz"
- "Oh, is dat iets met computers enzo?"
Pfff ze trekt spontaan de Tarzan weer uit d'r tasje hoor. Daar gaan je kansen.
Oh god de herinneringen, fappen voordat ik wist dat het fappen heette...quote:Op maandag 7 september 2009 21:47 schreef DJ-Maurits het volgende:
Bij nader inzien helemaal niks mis met Wow!
Doen mensen dat???quote:Op maandag 7 september 2009 22:19 schreef GladdeGerard het volgende:
Ga dan een schietspelletje spelen ofzo, dan win je omdat je het beste kan mikken, niet omdat je 4 uur uittrekt om met een groep een draak te verslaan om een of ander zwaard te bemachtigen.
Ja, bij bosjes. (draken zitten vaak in de bosjes)quote:
Jack van Gelderquote:Op maandag 7 september 2009 23:55 schreef Hetiszover het volgende:
Wie heeft dat plaatje van FOK!/WOW gemaakt eigenlijk
ALLEEN SERIEUZE ANTWOORDEN GRAAG.quote:
Dat moet je maar melden in het feedback topic en niet hierquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:01 schreef Karstman het volgende:
Ik snap niet dat dit topic nog open is...
Hoeft van mij niet dicht, was meer verbazingquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat moet je maar melden in het feedback topic en niet hier
quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 22:21 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, nu kan het topic op slot.
quote:Op maandag 7 september 2009 22:21 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, nu kan het topic op slot.
Het is beide even triestquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:32 schreef First het volgende:
Ik denk dat de hele dag fok'ken triester is dan de hele dag wow spelen
Zeiken over gamen en dan wel een enorme postcount hebben op een forum is sowieso ietwat hypochrietquote:Op maandag 7 september 2009 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
WoW bashen is hip, hoge bomen enzo...
Zielige vertoning
Dat hele verhaal dat gamen nerdy is enzo is gewoon passe. Gamen is het nieuwe TV kijken. Deal with it.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is beide even triest
In beide gevallen zit je alleen achter je pc met zogenaamd je internetbuddy's om je heen
ik.quote:Op maandag 7 september 2009 23:55 schreef Hetiszover het volgende:
Wie heeft dat plaatje van FOK!/WOW gemaakt eigenlijk
De helft van mijn klas zit op wowquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is beide even triest
In beide gevallen zit je alleen achter je pc met zogenaamd je internetbuddy's om je heen
En gamen is toch wel wat socialer dan TV kijken in je eentje (hoewel dit natuurlijk niet alleen hoeft).quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat hele verhaal dat gamen nerdy is enzo is gewoon passe. Gamen is het nieuwe TV kijken. Deal with it.
Meerdere mensen bij de tv heeft sowieso niet echt toegevoegde waardequote:Op vrijdag 11 september 2009 08:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En gamen is toch wel wat socialer dan TV kijken in je eentje (hoewel dit natuurlijk niet alleen hoeft).
Autisten die tijdens films niet kunnen pratenquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:32 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Meerdere mensen bij de tv heeft sowieso niet echt toegevoegde waardeAls ik een film kijk, zit ik toch te diep in de film om me wat aan te trekken wat er om me heen gebeurd
Kunnen praten is altijd wat anders dan willen praten. Ik ben zoals vele mannen (en in tegenstelling tot vrouwen) volledig capabel om een goed gesprek te volgen, hierin deel te nemen EN ook nog eens televisie te kijken. Alleen sommige films zijn zo goed, dat je dit liever niet wilt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:38 schreef Otis. het volgende:
[..]
Autisten die tijdens films niet kunnen praten.
Mensen die té veel tijdens films praten, dat is pas irritant.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:38 schreef Otis. het volgende:
[..]
Autisten die tijdens films niet kunnen praten.
Trialquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:38 schreef Apebeer het volgende:
Mensen die WoW afkraken hebben groot gelijk!
Heb is zo'n trial ding gedaan(10 dagen ofzo?)
![]()
het is gewoon een kutspel
quote:Op maandag 7 september 2009 19:37 schreef First het volgende:
Iemand vroeg vandaag aan mij wat ik ging doen als ik thuis was ik zeg "World Of Warcraft".
Waarna hij dat helemaal afzeikten hij zegt dat hij iets met voetbal ging doen en daarna dungeons & dragons ging doen.
Klacht: Mensen die andere mensen met ander hobby's afzeiken ik lach hem toch ook niet uit omdat hij aan voetbal doet.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:32 schreef First het volgende:
Ik denk dat de hele dag fok'ken triester is dan de hele dag wow spelen
Je moet er natuurlijk eerst uberveel geld in hebben gestopt zodat je het wel goed moet vinden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:37 schreef First het volgende:
[..]
Trial![]()
Het duurt heel wat langer om het spel goed door te krijgen.
Leugens.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:38 schreef Sapstengel het volgende:
Het spel begint dan ook pas als je level 80 bent.
tubegalore is beter!quote:
quote:
Jij bent knap.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:48 schreef Suusje-V het volgende:
Ik mag je wel afzeiken.
WoW is kansloos, maar D&D en voetbal ook
En ik zit ook niet de hele dag achter FOK!
Wat lul jij nou weer?quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:50 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Kunnen praten is altijd wat anders dan willen praten. Ik ben zoals vele mannen (en in tegenstelling tot vrouwen) volledig capabel om een goed gesprek te volgen, hierin deel te nemen EN ook nog eens televisie te kijken. Alleen sommige films zijn zo goed, dat je dit liever niet wilt.
Correctie: JIJ bent geen multitasker, er zijn genoeg mannen die het wel kunnen, de meerderheid durf ik te wedden. Dat jij het niet kan zegt genoeg over jouquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:10 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer?
Vrouwen zijn multitaskers, mannen niet.
Ga je wijventrekjes niet beargumenteren door te zeggen dat alle mannen 't doen.
quote:Op zondag 13 september 2009 17:26 schreef Triptamine2 het volgende:
Denken dat WoW het eerste spel is met het levelsysteem.
Ja, dat zei ik ook echtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |