Dat moet je maar melden in het feedback topic en niet hierquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:01 schreef Karstman het volgende:
Ik snap niet dat dit topic nog open is...
Hoeft van mij niet dicht, was meer verbazingquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat moet je maar melden in het feedback topic en niet hier
quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 22:21 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, nu kan het topic op slot.
quote:Op maandag 7 september 2009 22:21 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, nu kan het topic op slot.
Het is beide even triestquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:32 schreef First het volgende:
Ik denk dat de hele dag fok'ken triester is dan de hele dag wow spelen
Zeiken over gamen en dan wel een enorme postcount hebben op een forum is sowieso ietwat hypochrietquote:Op maandag 7 september 2009 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
WoW bashen is hip, hoge bomen enzo...
Zielige vertoning
Dat hele verhaal dat gamen nerdy is enzo is gewoon passe. Gamen is het nieuwe TV kijken. Deal with it.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is beide even triest
In beide gevallen zit je alleen achter je pc met zogenaamd je internetbuddy's om je heen
ik.quote:Op maandag 7 september 2009 23:55 schreef Hetiszover het volgende:
Wie heeft dat plaatje van FOK!/WOW gemaakt eigenlijk
De helft van mijn klas zit op wowquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is beide even triest
In beide gevallen zit je alleen achter je pc met zogenaamd je internetbuddy's om je heen
En gamen is toch wel wat socialer dan TV kijken in je eentje (hoewel dit natuurlijk niet alleen hoeft).quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat hele verhaal dat gamen nerdy is enzo is gewoon passe. Gamen is het nieuwe TV kijken. Deal with it.
Meerdere mensen bij de tv heeft sowieso niet echt toegevoegde waardequote:Op vrijdag 11 september 2009 08:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En gamen is toch wel wat socialer dan TV kijken in je eentje (hoewel dit natuurlijk niet alleen hoeft).
Autisten die tijdens films niet kunnen pratenquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:32 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Meerdere mensen bij de tv heeft sowieso niet echt toegevoegde waardeAls ik een film kijk, zit ik toch te diep in de film om me wat aan te trekken wat er om me heen gebeurd
Kunnen praten is altijd wat anders dan willen praten. Ik ben zoals vele mannen (en in tegenstelling tot vrouwen) volledig capabel om een goed gesprek te volgen, hierin deel te nemen EN ook nog eens televisie te kijken. Alleen sommige films zijn zo goed, dat je dit liever niet wilt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:38 schreef Otis. het volgende:
[..]
Autisten die tijdens films niet kunnen praten.
Mensen die té veel tijdens films praten, dat is pas irritant.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:38 schreef Otis. het volgende:
[..]
Autisten die tijdens films niet kunnen praten.
Trialquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:38 schreef Apebeer het volgende:
Mensen die WoW afkraken hebben groot gelijk!
Heb is zo'n trial ding gedaan(10 dagen ofzo?)
![]()
het is gewoon een kutspel
quote:Op maandag 7 september 2009 19:37 schreef First het volgende:
Iemand vroeg vandaag aan mij wat ik ging doen als ik thuis was ik zeg "World Of Warcraft".
Waarna hij dat helemaal afzeikten hij zegt dat hij iets met voetbal ging doen en daarna dungeons & dragons ging doen.
Klacht: Mensen die andere mensen met ander hobby's afzeiken ik lach hem toch ook niet uit omdat hij aan voetbal doet.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:32 schreef First het volgende:
Ik denk dat de hele dag fok'ken triester is dan de hele dag wow spelen
Je moet er natuurlijk eerst uberveel geld in hebben gestopt zodat je het wel goed moet vinden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:37 schreef First het volgende:
[..]
Trial![]()
Het duurt heel wat langer om het spel goed door te krijgen.
Leugens.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:38 schreef Sapstengel het volgende:
Het spel begint dan ook pas als je level 80 bent.
tubegalore is beter!quote:
quote:
Jij bent knap.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:48 schreef Suusje-V het volgende:
Ik mag je wel afzeiken.
WoW is kansloos, maar D&D en voetbal ook
En ik zit ook niet de hele dag achter FOK!
Wat lul jij nou weer?quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:50 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Kunnen praten is altijd wat anders dan willen praten. Ik ben zoals vele mannen (en in tegenstelling tot vrouwen) volledig capabel om een goed gesprek te volgen, hierin deel te nemen EN ook nog eens televisie te kijken. Alleen sommige films zijn zo goed, dat je dit liever niet wilt.
Correctie: JIJ bent geen multitasker, er zijn genoeg mannen die het wel kunnen, de meerderheid durf ik te wedden. Dat jij het niet kan zegt genoeg over jouquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:10 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer?
Vrouwen zijn multitaskers, mannen niet.
Ga je wijventrekjes niet beargumenteren door te zeggen dat alle mannen 't doen.
quote:Op zondag 13 september 2009 17:26 schreef Triptamine2 het volgende:
Denken dat WoW het eerste spel is met het levelsysteem.
Ja, dat zei ik ook echtquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |