ik krijg niet eens een kussentjequote:Op maandag 7 september 2009 18:57 schreef Hephaistos. het volgende:
Omdat ze de komende 8 uur keihard moeten werken voor een paar honderd chagrijnige passagiers, die klagen dat ze maar 1 kussentje hebben gekregen?
eentje die maar naar een vergadering laat vliegen met een pauper airline..quote:
vergaajerequote:Op maandag 7 september 2009 18:58 schreef leetzors het volgende:
Wat moet jij doen dan?
Nice, beetje in het buitenland vergaderen en volvreten. Dan maar easyjet hoor.quote:
heb jij: soul plane gezien?quote:Op maandag 7 september 2009 19:01 schreef Tahiti het volgende:
Bij EasyJet hebben ze toch staanplaatsen?
Nee, maar het is Ryan Air blijkbaarquote:
Zoiets heet een steward, Sherlock.quote:Op maandag 7 september 2009 19:11 schreef bakayarou het volgende:
Niet zeuren, ik had laatst 3 mannelijke stewardessen. Dan heb je niet eens iets om naar te kijken.
De vliegtuigquote:Op maandag 7 september 2009 19:18 schreef Bomil het volgende:
mensen die denken dat ze stewardessen gaan batsen als ze in de vliegtuig vliegen
Je had ze moeten zien lopenquote:Op maandag 7 september 2009 19:19 schreef Ochtendjas het volgende:
[..]
Zoiets heet een steward, Sherlock.
thanks voor de tip... ga ik op de terugweg proberenquote:Op maandag 7 september 2009 19:23 schreef Ochtendjas het volgende:
En je hoeft niet per sé met de stewardess te batsen hoor, elk ander levend wezen in het vliegtuig voldoet ook.
Gelukkig voor alle paupers gelden veiligheidsregels ook gewoon voor Ryanair.quote:Op maandag 7 september 2009 19:03 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Nee, maar het is Ryan Air blijkbaar
http://travel.blog.nl/nieuws/2009/07/07/ryanair-staanplaatsen
Vlieg eens met een fatsoenlijke maatschappijquote:Op maandag 7 september 2009 22:39 schreef Synthesist het volgende:
die mensen zijn eigenlijk vrij overbodig. ze zijn extra ballast, lopen alleen maar in de weg, komen je overpriced meuk aanprijzen, smerig voedsel brengen. totaal nutteloos
quote:Op maandag 7 september 2009 22:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Bedankt voor deze informatie, ik heb het genoteerd in mijn notitieboekje. Houd ons op de hoogte!
Is je bedrijf ook al zo sloeberig dat ze niet eens een internetconnectie voor je betalen?quote:Op maandag 7 september 2009 18:59 schreef Biskwie het volgende:
[..]
eentje die maar naar een vergadering laat vliegen met een pauper airline..
antiklacht: ze hebben wel een contract met at&t, en kan overal ter wereld gratiesch op vliegvelden inloggen op wifi
Ik had toch hele mooie Letse stewardessen met Air Balticquote:Op maandag 7 september 2009 22:33 schreef electronique het volgende:
wij vlogen met air baltic () en daar waren alleen van die mislukte russische stewardessen en zo'n puisterige steward
tis heel simpel.... als je dit niet wilt volgen post je niets, als je dit wel wilt volgen post je:quote:
Mensen die denken dat het leuk is om te reizen voor je werkquote:Op maandag 7 september 2009 23:52 schreef Hetiszover het volgende:
Wat zeur jij over je baan zeg
Wees blij dat je een baan hebt waarbij je zulke reisjes kan maken
Beter dan 40 uur ind e week op kantoor zitten.quote:Op maandag 7 september 2009 23:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mensen die denken dat het leuk is om te reizen voor je werk(en dan ook nog eens met een pauper airline)
Volgens mij ben je een van de weinigen, die het niet leuk vind. Ik zou toch voor een kantoorbaan gaan als ik jou wasquote:Op maandag 7 september 2009 23:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mensen die denken dat het leuk is om te reizen voor je werk(en dan ook nog eens met een pauper airline)
Als je jarenlang minimaal eens in de twee weken een paar dagen in het buitenland bent geweest voor je werk, dan piep je wel anders. Reizen voor het werk is vroeg op, vliegvelden zien, vergaderruimtes zien maar weinig van de plek waar je geweest bent. Je bent op reis om te werken, niet om de tourist uit te hangen namelijk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:20 schreef edcetera het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een van de weinigen, die het niet leuk vind. Ik zou toch voor een kantoorbaan gaan als ik jou was
Zeg dan niets als je niets van afweet.quote:Op maandag 7 september 2009 19:17 schreef Stansfield het volgende:
Omdat de stewardessen er achter zijn gekomen dat ze gewoon serveersters zijn maar dan in een vliegtuig.
En je hebt natuurlijk geen foto's gemaakt... Of wel?quote:Op maandag 7 september 2009 23:50 schreef Drinky het volgende:
ach, stewardessen zijn qua figuur en leeftijd ook niet meer wat ze geweest zijn, toch wel jammer
Alhoewel op een vlucht eenstewardess bijna een kwartier met haar reet een paar cm van mijn gezicht verwijderd zat, omdat ze een oudere vent iets uit moest leggen. Heerlijke 15 minuten waren dat zeg
, en da's tevens ook het enige waar ouderen bruikbaar voor zijn
Ik denk dat je die niet gaat vindenquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:04 schreef Elmostyle het volgende:
Ik vertrek zodirect ook naar Schiphol toe, waar is die Mile High Club dan ofzoIs ff kijken hoe dat d'r uitziet
Aah boehoequote:Op dinsdag 8 september 2009 14:13 schreef Kaptein het volgende:
[..]
Ik denk dat je die niet gaat vinden
was op de heenreis niet beschikbaar en tevens 100 euro duurderquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:03 schreef Fogel het volgende:
Waarom vloog je niet gewoon rechstreeks met de KLM Amsterdam-Trondheim? Is veel makkelijker en KLM zuigt net wat minder dan SAS...
Maar liefst 100¤... maar wel minimaal 2x1 uur langer onderweg, dat is voor mensen met een beetje normaal loon duurder dan het verschil in prijs tussen de tickets. Niet beschikbaar is wel een goed argument, maar zat "business" (Europe Select is de naam business eigenlijk niet waard) ook vol?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
was op de heenreis niet beschikbaar en tevens 100 euro duurder
erg he uurtje langer onderwegquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar liefst 100¤... maar wel minimaal 2x1 uur langer onderweg, dat is voor mensen met een beetje normaal loon duurder dan het verschil in prijs tussen de tickets. Niet beschikbaar is wel een goed argument, maar zat "business" (Europe Select is de naam business eigenlijk niet waard) ook vol?
is het dan niet gewoon catalunya of Cataluņa in het spaans?quote:Op woensdag 9 september 2009 11:50 schreef Jan-Beton het volgende:
Antiklacht: Spaanse stewardessen. Viva Espaņa (Catalana)!
Inderdaad, "Catalunya" had het moeten zijn. Nogmaals, ik heb maar een paar woordjes Catalaans opgepikt en "Catalunya" had ik niet meegekregenquote:Op woensdag 9 september 2009 12:10 schreef Salatrel het volgende:
is het dan niet gewoon catalunya of Cataluņa in het spaans?
100? pauperquote:Op woensdag 9 september 2009 12:29 schreef Salatrel het volgende:
gelukkig moet ik nog minimaal 100 vakantieuren opmaken voor het eind van het jaar dus ik denk dat ik maar eens een dagje op schiphol ga hangen.
kan ik gelijk een nieuw topic over de NS maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |