belachelijke site met korte quotes zonder een context. Dit is géén bron, dit is gewoon propaganda. Sorry, maar als je dergelijke zaken gaat geloven ben je niet extreem links / rechts, maar gewoon extreem dom.quote:
Liever dom dan een extreem rechtse wildersstemmer. die alles wat tegen Wilders propoganda noemt.quote:Op maandag 7 september 2009 19:07 schreef Athmozz het volgende:
[..]
belachelijke site met korte quotes zonder een context. Dit is géén bron, dit is gewoon propaganda. Sorry, maar als je dergelijke zaken gaat geloven ben je niet extreem links / rechts, maar gewoon extreem dom.
Nou, Meki, wijs me de passage waar dat staat dan maar eens aan.quote:
Als het andersom was gebeurt, waren er 300 reacties..quote:Op maandag 7 september 2009 19:10 schreef Hephaistos. het volgende:
Ha ha, wat een lol om dit te bagatelliseren om andere mensen uit de tent te lokken.
Een bejaarde man is (zo goed als) dood geslagen, door een groep kinderen uit racistische motieven. Onbegrijpelijk dat dit topic vol staat met mensen die meteen in allerlei goedpraterij en vergelijkingen schieten
ik hoop dat je zelf beseft dat quotes zonder context waardeloos zijn. Als ik al jouw topics & posts doorlees vind ik ook wel ergens iets waarmee ik kan aantonen dat jij anti-islamitisch bent hoor...quote:Op maandag 7 september 2009 19:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Liever dom dan een extreem rechtse wildersstemmer. die alles wat tegen Wilders propoganda noemt.
Gezien de leeftijd vind ik het nogal snel om zo van racisme uit te gaan. Straks zijn het gewoon een stel malloten die zich vervelen en oude mensen mishandelen om de tijd te doden. De moderne wereld is er ziek genoeg voor.quote:Het onderzoeksteam is er ook van overtuigd dat het om een racistische aanval gaat. De daders zouden slechts 12 jaar oud zijn.
ja je kan je beter af vragen waarom er een lui als Wilders in eens op staat en waarom de haat naar de Moslims steeds meer en meer wordt.quote:Op maandag 7 september 2009 19:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Liever dom dan een extreem rechtse wildersstemmer. die alles wat tegen Wilders propoganda noemt.
dat soort jochies worden gehersenspoelt, met islam is slecht en de moslims zijn slecht.quote:Op maandag 7 september 2009 19:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Gezien de leeftijd vind ik het nogal snel om zo van racisme uit te gaan. Straks zijn het gewoon een stel malloten die zich vervelen en oude mensen mishandelen om de tijd te doden. De moderne wereld is er ziek genoeg voor.
Waar staat dat goedpraten dan precies?quote:Op maandag 7 september 2009 19:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Als het andersom was gebeurt, waren er 300 reacties..
Maar zodra Islam en de moslims de slachtoffers zijn vinden ze het goed en gaan het goedpraten.
hun harten zijn vervuldt met kwaad.
Jij zal eens meer uit je hok komen en contact komen met andere mensen die anders zijn dan jou. niet in je hok blijven en enkel naar Wilders luisteren.quote:Op maandag 7 september 2009 19:14 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja je kan je beter af vragen waarom er een lui als Wilders in eens op staat en waarom de haat naar de Moslims steeds meer en meer wordt.
misschien moet je een naar je zelf kijken en dan pas wijzen naar een ander..
quote:Op maandag 7 september 2009 19:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Website is geen propoganda, jij ziet het als propoganda omdat het tegen Wilders ingaat.
Ik anti-islamitisch ? Ik ben zelf moslim, hoe kan ik anti-islam zijn dan ?
Noem eens teksten op www.watwilwilders.nl die gelogen is
Tot zover WatWilWilders.nl . Nu graag een bron die gelieerd is aan de PVV zelf.quote:Domeinnaam watwilwilders.nl
Status actief
Houder STI046084-OPENP
Stichting Nederland Bekent Kleur
=
Netherlands
lol de eerste is al een hele grote fout die mensen maken .... "Ik wil discrimineren"quote:Op maandag 7 september 2009 19:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Noem eens teksten op www.watwilwilders.nl die gelogen is
Doet me denken aan een filmpje wat ik een tijdje geleden zag van een 6 jarig moslim meisje ergens in het oosten, dat fier voor de camera vertelde dat alle niet moslims lager dan varkens waren. Veroordeel je dat ook?quote:Op maandag 7 september 2009 19:15 schreef Meki het volgende:
[..]
dat soort jochies worden gehersenspoelt, met islam is slecht en de moslims zijn slecht.
Kan via scholen, tv of sport of vrienden.
Ik denk dat je de betekenis van discrimineren niet helemaal begrijpt. Natuurlijk kan je wel discrimineren uit eigen beweging, ongeacht wat het subject daarvan vindt.quote:Op maandag 7 september 2009 19:18 schreef RAVW het volgende:
[..]
lol de eerste is al een hele grote fout die mensen maken .... "Ik wil discrimineren"
nee geen mens "discrimineert"
En mens / of bevolking groep laat zich "discrimineren"
Gedegen kritiek op de islam, op zijn minst een hoogst dubieuze cocktail van religieuze, politieke en terroristische propaganda, "geopenbaard" aan een of andere epileptische pedofiel, is anders niets mis mee.quote:Op maandag 7 september 2009 19:16 schreef Meki het volgende:
Haat jegens de Islam is enkel uit racisme en onwetendheid.
Daar gaat het hem helemaal niet om, ik ben het zelf niet eens eens met zijn standpunten. Ik zeg gewoon dat websites die op hun eerste pagina al uitmaken met minieme quotes zoals "ik wil discrimineren", dan weet je al dat je te doen hebt met een oppervlakkige site die maar 1 kant van het verhaal wil belichten (wat alleen al aan de URL duidelijk is). Daarom dus; dit is propaganda, maar dan tegen-propaganda.quote:Op maandag 7 september 2009 19:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Website is geen propoganda, jij ziet het als propoganda omdat het tegen Wilders ingaat.
Dat had ik al door hoorquote:Ik anti-islamitisch ? Ik ben zelf moslim, hoe kan ik anti-islam zijn dan ?
ik zie geen teksten op watwilderswil.nl, enkel korte quotes. Korte quotes zonder toelichting zijn zoals hierboven gezegd gewoon waardeloos, waarmee ik deze site dus ook totaal af doe als betrouwbare bron. Dit heeft niets te maken omdat die tegen wilders is, als ik een site zie die tegen balkenende zou zijn en enkel met quotes gevuld is vliegt die voor mij ook direct weg als geloofwaardige bron.quote:Noem eens teksten op www.watwilwilders.nl die gelogen is
Wat denk je ? waar zie jij mij voor ?quote:Op maandag 7 september 2009 19:18 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Doet me denken aan een filmpje wat ik een tijdje geleden zag van een 6 jarig moslim meisje ergens in het oosten, dat fier voor de camera vertelde dat alle niet moslims lager dan varkens waren. Veroordeel je dat ook?
quote:Op maandag 7 september 2009 19:18 schreef Hukkie het volgende:
Doet me denken aan een filmpje wat ik een tijdje geleden zag van een 6 jarig moslim meisje ergens in het oosten, dat fier voor de camera vertelde dat alle niet moslims lager dan varkens waren. Veroordeel je dat ook?
Wat heeft dit weer met Wilders uit te staan?quote:Op maandag 7 september 2009 19:10 schreef Meki het volgende:
[..]
ja.quote:Op maandag 7 september 2009 19:20 schreef Meki het volgende:
Heb ik ooit discriminerende of racistische opmerkingen gedaan naar Nederlanders of andere groepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |