abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72526570
Bejaarde moslim in coma geslagen voor ogen van kleindochter

quote:
Een bejaarde moslim is in het zuidwesten van Londen het slachtoffer geworden van een brutale racistische aanval. De 67-jarige Ekram Haque werd voor de ogen van zijn driejarige kleindochter in een coma geslagen door een bende schoolkinderen. Dat melden de Britse media.

In de rug aangevallen

Ekram Haque, een toegewijde moslim, werd in een hinderlaag gelokt door een bende jongeren nadat hij de lokale moskee van Tooting verliet. Daar had hij net de gebeden bijgewoond ter aanleiding van de ramadan. De bejaarde man stond samen met zijn kleindochter Marian te wachten op een lift naar huis toen ze hem in de rug aanvielen, hem neersloegen en hem op het hoofd schopten.

De andere aanwezigen in de moskee schoten Haque onmiddellijk ter hulp en jaagde de bende weg, maar de verwondingen aan het hoofd van de man waren al aanzienlijk. Hoewel hij nog niet officieel dood is verklaard, namen familie en vrienden gisteren in het ziekenhuis al afscheid van Ekram Haque, die aan een beademingstoestel ligt.

Daders van 12 jaar oud

Ook de politie is al een moordonderzoek gestart naar de daders. De politie heeft een verband gelegd met eerdere aanvallen op oudere Aziaten. Het onderzoeksteam is er ook van overtuigd dat het om een racistische aanval gaat. De daders zouden slechts 12 jaar oud zijn. Bovendien zijn er extra agenten voorzien aan de Idara E Jaaferiya Moskee, waar Haque werd aangevallen.

Geen wraak nemen

Volgens de zoon van Ekram Haque, Arfan, is zijn driejarig dochtertje erg geschokt na de aanval op haar grootvader. De 35-jarige man spreekt van zinloos geweld, maar roept zijn gemeenschap op om kalm te blijven. "Denk eraan dat de islam een vredelievende godsdienst is en dus wraak niet goedkeurt. Als je dan toch iets wil doen, bid gewoon", aldus Arfan, "Ik ben trouwens onder de indruk van de manier waarop de politie de zaak aanpakt. Ik ben alleen bezorgd om mijn dochtertje die zich nog heel goed kan voorstellen wat er gebeurd is."

Ekram Haque ging vorig jaar op pensioen en paste in de weekends op zijn kleindochter. "Mijn vader had zelfs een reis naar Pakistan en Australië voor haar gepland", aldus Arfan, "Hij hield van Groot-Brittannië en beschouwde zichzelf als een echte Londenaar. Hij genoot echt van de dagen met Marian." (ka)
http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-kleindochter.dhtml

Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  maandag 7 september 2009 @ 18:57:50 #2
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_72526681
ach ... hoe veel slachtoffers zijn er andersom al gevallen en hoe veel gaan er nog vallen ?
maar dat dit niet kan is een ding wat zeker is ..

maar dan zo wel van bij de kanten .
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_72526703
Heb je nou helemaal tot in Engeland moeten zoeken?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_72526707
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:57 schreef RAVW het volgende:
ach ... hoe veel slachtoffers zijn er andersom al gevallen en hoe veel gaan er nog vallen ?

wat wil je zeggen ? probeer je het goed te praten ?
pi_72526719
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_72526722
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:57 schreef RAVW het volgende:

???

Wat heeft die bejaarde moslim die jochies aangedaan?
WOS'ser for life.
pi_72526745
schande dat het gebeurt, waar het ook is en tegen wie ook.

Veel kan je er helaas niet aan doen, buiten strengere straffen voor de daders. Dat het deze keer blanken zijn maakt mij niet uit; als ze zich niet kunnen gedragen moeten zij ook maar harder aangepakt worden.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_72526775
=

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 07-09-2009 19:51:32 ]
pi_72526777
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:58 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

???

Dit zijn juist de vechters voor vrije woord.. Behalve als het tegen de Islam en de Moslims.
dat zijn wilders stemmers die alle middelen toestaan om de moslims hard aan te pakken.
pi_72526779
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:58 schreef Meki het volgende:

[..]

wat wil je zeggen ? probeer je het goed te praten ?
hij probeert te zeggen dat het schande is dat het gebeurt, of het nu moslims of niet-moslims zijn die zo'n actie uithalen.
pi_72526798
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:59 schreef Athmozz het volgende:
schande dat het gebeurt, waar het ook is en tegen wie ook.

Veel kan je er helaas niet aan doen, buiten strengere straffen voor de daders. Dat het deze keer blanken zijn maakt mij niet uit; als ze zich niet kunnen gedragen moeten zij ook maar harder aangepakt worden.
Die jochies verdedigen gewoon hun vaderland en jij wil ze daar voor straffen??!?!

"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Donald Duck held maandag 7 september 2009 @ 19:01:19 #12
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_72526823
foei. wat een belhamels
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 7 september 2009 @ 19:01:19 #13
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_72526824
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:58 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

???

Dat weet ik niet was er niet bij?

ik keur het ook niet goed.
het is natuurlijk al veel te erg voor woorden zeker omdat het maar om een 12 jarige gaat en dan ook nog om een rassen moord ..

maar dat is nog niet zeker ..
Dat moet nog uitwijzen ...
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_72526829
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:00 schreef Athmozz het volgende:

[..]

hij probeert te zeggen dat het schande is dat het gebeurt, of het nu moslims of niet-moslims zijn die zo'n actie uithalen.
Nee hoor, hij probeert het goed te praten omdat het voor hem ook andersom ook gebeurt.
pi_72526844
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Die jochies verdedigen gewoon hun vaderland en jij wil ze daar voor straffen??!?!

Ja. Je vaderland verdedig je niet door een willekeurige allochtoon ineen te slaan
pi_72526852
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:00 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ja, want in het partijprogramma van Wilders staat ook dat het moet kunnen om met een groep één iemand in elkaar te schoppen.
Klopt.
  maandag 7 september 2009 @ 19:02:22 #17
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_72526871
TT is zwaar overdreven trouwens.

Verder weet ik niet wat ik wel en niet moet geloven van dit soort nieuwsberichten.
WOS'ser for life.
pi_72526874
Ernstig om iemand zomaar in elkaar te slaan. Hopelijk wordt dit soort tuig hard gestraft, maar dat zal wel niet in Engeland.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_72526876
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:01 schreef __Saviour__ het volgende:
foei. wat een belhamels
Foei ?

pi_72526881
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:01 schreef Meki het volgende:

[..]

Klopt.
Bron aub.
  maandag 7 september 2009 @ 19:02:48 #21
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_72526884
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:58 schreef Ferdo het volgende:
Heb je nou helemaal tot in Engeland moeten zoeken?
Overal in Europa gebeurt het dagelijks andersom. Maar dat komt niet in de media.
The End Times are wild
  Donald Duck held maandag 7 september 2009 @ 19:03:26 #22
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_72526903
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:02 schreef Meki het volgende:

[..]

Foei ?

ja dit was toch niet zo lief van ze
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_72526935
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:02 schreef LXIV het volgende:

[..]

Overal in Europa gebeurt het dagelijks andersom. Maar dat komt niet in de media.
Begatiliseren en ontkennen daar zijn jullie goed in
pi_72526950
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:02 schreef Juup© het volgende:

[..]

Bron aub.
www.watwilwilders.nl
pi_72526954
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:02 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat maakt dit incident natuurlijk niet minder erg. Deze moslim van 67 kan er natuurlijk niets aan doen dat elders in Europa aanvallen door andere moslims gedaan worden.

Dit niet keihard veroordelen en bestraffen zou betekenen dat geweld tegen moslims toegestaan zou zijn.

Dan ben je ver van het padje af hoor.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')