quote:Op woensdag 9 september 2009 12:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die heeft geen afscheid gehad idd. Zou eigenlijk samen met Chivu een afscheid krijgen, maar Chivu liep pas ruim een jaar later z'n afscheidsrondje na die 2-2 tegen ADO thuis.
Overigens had Jan de Natris ook geen afscheid gekregen in 1929, en deze gozer heeft met een onderbreking van een paar jaar vanaf 1917 in Ajax-1 gespeeld! Soit, hij miste de trein naar de eerste kampioenswedstrijd in Tilburg (werd daar terecht hard voor gestraft met een boete van 10 cent) maar het blijft een ras-Ajacied. Hij moet helemáál voorrang krijgen. Opdat wij óók Jan de Natris niet vergeten.
quote:„Ajax heeft nooit gezegd dat ik niet mag twitteren en dat geldt ook voor de KNVB’’, zegt de Ajacied. „Ik ben nog jong, dus laat mij maar lekker mijn gang gaan.’’
In zijn eerste jaar was hij zeker een meerwaarde. Het tweede seizoen natuurlijk ook pech gehad met die blessure, terug komen valt dan niet mee zeker niet op die leeftijd.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:26 schreef Jasza het volgende:
Davids was zeker wel een toegevoegde waarde toen.
Zijn ze volgens mij ook niet, maar daar heeft Jol natuurlijk schijt aan. De enige die een kutbaan heeft is de commercieel medewerker die constant het gezeik van Oger moet aanhoren (Ja gast, we betalen fucking veel geld en dan doet de belangrijkste man niet eens ons pak aanquote:Op woensdag 9 september 2009 12:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Over dat hele pakken verhaal: Hoe staat Oger er eigenlijk in? Zij zullen er wel helemaal niet blij mee zijn....
Dat laatste is wel helemaal waar. Al zijn die berichten van hem soms nog zo idioot.quote:
Onder HTC absoluut.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jol farts in your general directionquote:Op woensdag 9 september 2009 13:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zijn ze volgens mij ook niet, maar daar heeft Jol natuurlijk schijt aan. De enige die een kutbaan heeft is de commercieel medewerker die constant het gezeik van Oger moet aanhoren (Ja gast, we betalen fucking veel geld en dan doet de belangrijkste man niet eens ons pak aan) en via-via Jol moet polsen of 'ie niet alsjeblieffftt z'n pak weer aan wil trekken. Maarja, volgens mij is het tot iedereen nu wel doorgedrongen dat Jol gewoon een spreekwoordelijke wind in je gezicht laat als je het voor de 50e keer gaat vragen. Dus boeiend.
Volgens mij heeft niemand een probleem met het feit dat hij twittert, enkel de manier waarop is gewoon ontzettend triest.quote:
Inderdaad, door hem zijn we kampioen geworden.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een trauma van dat seizoenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad, door hem zijn we kampioen geworden.
Oh wacht.
jeugdexponenten toch?quote:*-spelers staan op de B-lijst. Geen idee wat dat verder inhoudt, eigenlijk
Speler van de A1, scoorde laatst 5 keer in de 10-0 overwinning op ADO A1.quote:
Ze kunnen Urby ook bij de A lijst zetten.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:10 schreef Silenus het volgende:
Dan moet Emanuelson er ook bij staan, bijvoorbeeld.
Ja, maar Urby is toch ook gewoon eigen jeugd? Waarom staan vd Wiel en Alderweireld dan wel op de B-lijst? (Als je bijv. zou denken dat A '1e elftal' is en B 'doet ook wel es mee')quote:Op woensdag 9 september 2009 14:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze kunnen Urby ook bij de A lijst zetten.
Te oud voor de B-lijst.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:10 schreef Silenus het volgende:
Dan moet Emanuelson er ook bij staan, bijvoorbeeld.
Van der Wiel is van '88. Het is allemaal één groot mysterie!quote:Op woensdag 9 september 2009 14:17 schreef dndiek het volgende:
Volgens mij ligt die grens voor A of B-lijst op 1 januari 1988.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |