Mooi! Weer goedgekeurd, Trix!

Fijn ook, die bevestiging. Heb je iig écht een stok achter de deur!
Ymme, een schoonmaakster! Heerlijk zeg! Toen wij allebei nog fulltime werkten, heb ik het ook wel eens geopperd. Nou, dat idee werd snel van de baan geveegd door N. Hij vindt het snobistisch, elitair en lui.

Ik vind dat je jezelf die luxe best mag permitteren als je je het kunt veroorloven. We hebben toch ook een vaatwasser..?

Nu heeft het in jouw geval natuurlijk niets met luxe te maken, dus da's een heel ander verhaal.

Wel fijn om de kasten een goed uit te ruimen hè? Heb ik een tijdje geleden ook gedaan. Lekker puinruimen!
Twinkly, morgen presentatie! Succes meid! Dat gaat helemaal goed komen; je verplettert ze!

Ik voel het aan m'n (vrucht)water!
Vervelend hè Mef, moe zijn maar niet kunnen slapen. Grmbl!
M'n moeder is net langs geweest met een bloeddrukmeter. M'n bloeddruk is prima nu: 110 over 65. Ik weet ook wel waarom ie gister zo hoog was: ik had aan m'n moeder gevraagd of ze mee wilde naar de vk. Voornamelijk om haar een plezier te doen.
Ze heeft nl drie jaar geleden een hersenbloeding gehad. Daar heeft ze afasie aan overgehouden ze is er oa nogal chaotisch door geworden. Ook d'r orientatie- en richtingsgevoel is ze compleet kwijt. En daar wordt ze zelf natuurlijk ook boos, verdrietig , gefrustreerd en vooral defensief van. En gister kon ik daar net wat minder goed mee omgaan. Het was zó'n vermoeiende onderneming om gewoon op tijd bij de vk te komen en tegelijkertijd rekening te houden met haar emoties! Het duurde bijvoorbeeld al een half uur om uit leggen waar ze moest zijn, terwijl het nb náást d'r werk is! Dus uiteindelijk hebben we op een totáál en onlogisch ander punt afgesproken, zo'n 10 minuten lopen van de praktijk vandaan. Wij haasten natuurlijk, want ze was veel te laat van huis vertrokken. Ik kwam dus bezweet, geïrriteerd en met een gierende hartklep bij de vk aan.
Gek hè, dat m'n bloeddruk te hoog was?
En zodra zij hoorde van mijn verhoogde bloeddruk, raakte zij weer helemaal in de stress. Zij heeft namelijk vóór mijn geboorte een doodgeboren kindje gehad. Door zwangerschapsvergiftiging. Ze was dus meteen vreselijk ongerust, bestookte de vk met vragen en kon het de rest van de dag nergens anders meer over hebben. Ik moest het goed in de gaten houden, niet onderschatten, enz, enz. En dat mijn bloeddruk pas vrijdag weer gemeten zou worden, vond zij natuurlijk onverantwoord laat. Vandaar ook dat ze vandaag op stel en sprong langs kwam met die bloeddrukmeter.
Maar goed, net is ze dus langs geweest en hebben we lekker een stuk gewandeld met de hond. Die ongerustheid is haar natuurlijk ook niet kwalijk te nemen. Laat staan d'r gebreken ten gevolge van die hersenbloeding. Het was nu gelukkig een ontspannen wandeling. Zij was rustig, ik was relaxt, dus het is weer helemaal goed!
[ Bericht 2% gewijzigd door Ssserpente op 09-09-2009 15:39:09 ]