quote:Het NESTLÉ product dat u noemt, Tollhouse chocolate chips, is in Nederland niet verkrijgbaar. NESTLÉ is één van de grootste bedrijven ter wereld met vestigingen in bijna ieder land. De samenstelling van het assortiment in al die landen is verschillend, o.a. omdat elk land zo zijn eigen smaakbeleving en eetgewoontes heeft.
Vooralsnog zit dit product niet in het Nederlandse assortiment. En dus kunnen wij u hier, spijtig genoeg, niet aan helpen. Dit houdt overigens niet in dat het nooit in Nederland op de markt zal komen. Bij toenemende vraag kan een verandering snel plaatsvinden. Wij zullen in ieder geval uw bevindingen registreren voor de desbetreffende marketingafdeling.
Deze dingen:quote:Op maandag 7 september 2009 15:52 schreef Yi-Long het volgende:
Kan TS IETS duidelijker zijn wat hij met chocolate-chips bedoelt!?
Nee idd, heb ik heel bewust ook niet gedaan, omdat het geen spam isquote:
quote:Cooking products:
Crisco shorting 454 gram en 1.2 kilogram, Crisco Sticks, Crisco oil, A&H Baking Soda,
Bakers Semi Sweet Chocolate Chips, Bakers Angel Flake Coconut, Herhey Semi Sweet Chips, Nestle Semi Sweet Chocolate chips
Aw oki. Thanksquote:Op maandag 7 september 2009 15:56 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Deze dingen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleine bolletjes chocolade zoals ze ook in chocolate chip cookies zitten
Dus het is nog niet helemaal een verloren zaak voor alle Winner Taco, Fido Dido ijs, Coca Cola Vanilla en wat allemaal-liefhebbers?quote:Bij toenemende vraag kan een verandering snel plaatsvinden. Wij zullen in ieder geval uw bevindingen registreren voor de desbetreffende marketingafdeling.
Qua prijs heb ik geen idee, ben nog nooit in die winkel geweest (woon ook niet in de buurt van Utrecht). Moet sowieso zeggen dat ik die Nestle chocolate chips wel ken van mijn bezoeken aan de US, maar eigenlijk vind ik ze helemaal niet lekker. Vrij neppe chocoladesmaak (zoals meeste chocola/koffie/kaas dingen in de US)quote:Op maandag 7 september 2009 16:07 schreef KillerBee4ever het volgende:
@Yngwie: laat ik die nou net gemaild hebben vandaag!Ik woon niet in de buurt van Utrecht, ik heb ze gevraagd of ze aan verzending doen. Het blijft een import produkt, dus je betaald dan wel de hoofdprijs (en dan nog de verzendkosten, mits ze aan verzending doen).
Maar ik zie ze natuurlijk veel liever gewoon in de schappen bij de Appie en Jumbo e.d.![]()
Die van Callebaut zijn toch juist om te smelten voor bijv. ganache? (dit staat althans bij de beschrijving). Of houden deze wel gewoon de structuur tijdens het bakken?quote:Op maandag 7 september 2009 21:10 schreef Trusten het volgende:
Bij de leukste taartenshop kan je ook callebaut chips kopen:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/index.php?cPath=74_104&osCsid=2ebd75d250034bf59d7e77e6ffb20ab8
en ook FunCakes Bake-In Choco Chips Puur waarvan de structuur intact blijft tijdens het bakken voor bijv. koekjes of in muffins
Dat lijkt sprekend op de snoepjes die ik vroeger aan me ratten voerdequote:Op maandag 7 september 2009 15:56 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Deze dingen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleine bolletjes chocolade zoals ze ook in chocolate chip cookies zitten
Ik heb dit 1 keer gedaan (puur) in een cake, maar de chocola liep uit, zeker de stukjes aan de buitenkant. De smaak zal er niet minder om zijn, maar mooi wordt het er niet op.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik hak altijd gewoon een brok chocola in stukken. Het nut van b-kwaliteit chocola in druppelvorm ontgaat me volledig.
Off topic: ik ga in mijn vakantie eens kijken bij die winkel, ik woon er vlak in de buurt maar die winkel ken ik helemaal niet.quote:Op maandag 7 september 2009 22:33 schreef missy_c het volgende:
Ze worden verkocht in de supermakt Kingsalmart in Amstelveen.
Ze hebben ook chocolate chips van het merk herseys en ze hadden de peanutbutter chips in het assortiment gehad (laatste keer niet meer gezien). Maar het is niet goedkoop, 5 euro voor een zak van 500 gram.
Oh ja, ben het met Yngwie eens, kwaliteit van chocola is niet zo hoog is US. Deze chocolate chips smaken ook erg Amerikaans (= korrelig, weinig cacao, heel zoet). Maar valt alleen op als je ze zo uit de zak eet.. in een koekje is het goed te doen
He thanks! Da's zeker een handig adresquote:Op dinsdag 8 september 2009 07:45 schreef teigan het volgende:
Hier verkopen ze ook bakvaste chocoladedruppels..
Via webshop naar bestelformulier en dan bij toevoegingen..
Net reactie gehad van Bostelaar, ze doen helaas niet aan verzending.quote:Op maandag 7 september 2009 16:00 schreef Yngwie het volgende:
TS, ze zijn trouwens wel te koop in Nederland![]()
http://www.jacbostelaar.nl/amerikaans.asp
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |