Wat lievquote:Op maandag 7 september 2009 15:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet mee eens.![]()
Als je luistert naar Nederlandstalige muziek, hoor je vaak duidelijk wat ze proberen te zeggen ("Hou me vast, leg je hoofd lief op m'n schouder"). Weinig gebruik van metaforen of andere stijlfiguren. Spinvis daarentegen vertelt verhaaltjes met een achterliggend thema.Aan jou om met jouw interpretatie en fantasie er zelf een duidelijk iets van te maken.
Neem als voorbeeld 'Limonadeglazen wodka'. Ik heb het nummer heel vaak gedraaid en mooi gevonden zonder dat ik wist waar het over ging. Maar toen ik wist dat het ging over een vriend van hem die zelfmoord heeft gepleegd, krijgen sommige dingen opeens een veel mooiere betekenis. "Wat zou je lachen om die vent met z'n cake en die foute tune, maar ik zweer je er komt een keer geheid een dag dat ie het nog een keer mag doen" begon ik opeens te snappen en ik vond het mooi hoe hij het zo verwoordt. En de titel 'Limonadeglazen wodka' werd ook gelijk een stuk duidelijker voor mij. De titel heeft iets tragisch. Blijkbaar dronk die vriend wodka alsof het niks was...
Deze reactie draag ik op aan Breathtaking.
Jordy is er toch ook van teruggekomen.quote:
WHEHEHHEHE IQM = Juicyhil.quote:Op maandag 7 september 2009 15:18 schreef IQM het volgende:
Hihi.
Ik vind 'Het Laatste Wonder' ook mooi. Ik snap de tekst niet helemaal, maar het einde.quote:Op maandag 7 september 2009 15:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat lievLimonadeglazen wodka is toch wel m'n spinvis favoriet, van z'n droevige nummers dan..
quote:Sprookje zoals jij, eindigt bij de zee
Eindigt bij de zee
Ik vond het stom toen ik Spinvis hoorde vertellen dat Ronnie eigenlijk nooit echt naar huis gaat, maar dat 'ie zich dat steeds inbeeldt.quote:
Da's beeldvorming en een mooie lieve uitleg over de mooie dromen die Ronnie heeft. Ik vind het lief, en veel cooler dan gewoon een willekeurig patient die weer naar huis mag.quote:Op maandag 7 september 2009 15:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vond het stom toen ik Spinvis hoorde vertellen dat Ronnie eigenlijk nooit echt naar huis gaat, maar dat 'ie zich dat steeds inbeeldt.
DU HAST SCHULD, AUSWEIS ABGEBEN UND ARBEITEN!quote:Op maandag 7 september 2009 15:23 schreef Fascination het volgende:
Oh god, ik had er nooit over moeten beginnen.
Ja, maar ik gunde het Ronnie zo.quote:Op maandag 7 september 2009 15:24 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Da's beeldvorming en een mooie lieve uitleg over de mooie dromen die Ronnie heeft. Ik vind het lief, en veel cooler dan gewoon een willekeurig patient die weer naar huis mag.
Oh oké.quote:Op maandag 7 september 2009 15:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en Fas Safari heeft geen programma om de uitzending te laten zien (het zal ook eens nietkankerding) en ik heb geen zin om weer iets te downloaden dus ik kijk later wel.
gers, is that you?quote:Op maandag 7 september 2009 15:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
DU HAST SCHULD, AUSWEIS ABGEBEN UND ARBEITEN!
FORT MACHEN!
EINS ZWEI EINS ZWEI
Heeft ie ook nog ander repertoire dan?quote:Op maandag 7 september 2009 15:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat lievLimonadeglazen wodka is toch wel m'n spinvis favoriet, van z'n droevige nummers dan..
Mooiquote:Op maandag 7 september 2009 15:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij kan niet meer stuk bij mij vandaag.
Alweer?quote:Op maandag 7 september 2009 15:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mooien nu ga ik m'n kamer opruimen om er foto's van te maken voor zG, whehe
!
Ik wil alleen maar zwemmenquote:Op maandag 7 september 2009 15:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Heeft ie ook nog ander repertoire dan?
Ik wil alleen maar zwemmen!quote:Op maandag 7 september 2009 15:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Heeft ie ook nog ander repertoire dan?
quote:Op maandag 7 september 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar zwemmen? Kom in de cockpit
?
OMFG.quote:Op maandag 7 september 2009 15:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar zwemmen! [ afbeelding ]
Kom in de cockpit! [ afbeelding ]
Ja, ik heb gisteren vanalles uitgepakt en er staat hier veel eten dat ik gewoon moet verplaatsen naar de keuken maar waar ik tot nu toe te lui voor wasquote:
Bazenalarm?quote:
+quote:Op maandag 7 september 2009 15:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar zwemmen! [ afbeelding ]
Kom in de cockpit! [ afbeelding ]
Old habits never die.quote:Op maandag 7 september 2009 15:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat zijn we vandaag leuk samen!
Zo, die is goed met Photoshop!quote:
ja want ik ga meer dan 2minuten aan iemand als spinvis bestedenquote:Op maandag 7 september 2009 15:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo, die is goed met Photoshop!
tevens is groen op groen kut om te selecteren met mn toverstafquote:Op maandag 7 september 2009 15:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja want ik ga meer dan 2minuten aan iemand als spinvis besteden
Dat je überhaupt tijd hebt besteed aan die geweldige fotoshop.quote:Op maandag 7 september 2009 15:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
Doe het goed of doe het niet. Half werk afleveren.quote:Op maandag 7 september 2009 15:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 september 2009 15:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Doe het goed of doe het niet. Half werk afleveren.
Die leipe mocro stylowquote:Op maandag 7 september 2009 15:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Doe het goed of doe het niet. Half werk afleveren.
ik waardeer het dat jullie hem allemaal mooi vindenquote:Op maandag 7 september 2009 15:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat je überhaupt tijd hebt besteed aan die geweldige fotoshop.
Broodje bapaoquote:Op maandag 7 september 2009 15:44 schreef Breathtaking het volgende:
Brood
Kaneel
Bananen
Wortelen
Kaas
Eieren
Melk
Iets te eten voor vanavond
Vlees
...
Iemand nog suggesties?
Een dagboek.quote:Op maandag 7 september 2009 15:44 schreef Breathtaking het volgende:
Brood
Kaneel
Bananen
Wortelen
Kaas
Eieren
Melk
Vlees
...
Iemand nog suggesties?
Peijnenburgkoekjes.quote:Op maandag 7 september 2009 15:44 schreef Breathtaking het volgende:
Brood
Kaneel
Bananen
Wortelen
Kaas
Eieren
Melk
Vlees
...
Iemand nog suggesties?
Dat is smerig.quote:
Heb ik alquote:
Ik heb pepernoten nuquote:
quote:
bohquote:Op maandag 7 september 2009 15:52 schreef LudoSanders het volgende:
Vergeet het boekje 'Sarcasme for dummies' voor twee niet nader te noemen figuren hier in de SC, Bt.
Sarcasme, tuurlijk.quote:Op maandag 7 september 2009 15:52 schreef LudoSanders het volgende:
Vergeet het boekje 'Sarcasme for dummies' voor twee niet nader te noemen figuren hier in de SC, Bt.
quote:Op maandag 7 september 2009 15:52 schreef LudoSanders het volgende:
Vergeet het boekje 'van mod naar baggeruser' niet, Bt.
CHIPS!quote:Op maandag 7 september 2009 15:44 schreef Breathtaking het volgende:
Brood
Kaneel
Bananen
Wortelen
Kaas
Eieren
Melk
Vlees
...
Iemand nog suggesties?
Treinen zonder koplampenquote:Op maandag 7 september 2009 15:54 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die treinen spotten
Dat hebben ze niet hoor bij de Appie.quote:Op maandag 7 september 2009 15:52 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op maandag 7 september 2009 16:00 schreef kurk_droog het volgende:
hier verder:
[KLB SC #1575a] Waar wel een OP is!!!!
quote:Op maandag 7 september 2009 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weeg tegenwoordig 55 kgwil ik graag zo houden.
En nu heb ik weer college![]()
!
Vetzak.quote:Op maandag 7 september 2009 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weeg tegenwoordig 55 kgwil ik graag zo houden.
Ik vind dat een beetje te dun. Maar je moet doen wat jij mooi vindt natuurlijk.quote:
neequote:Op maandag 7 september 2009 16:11 schreef LudoSanders het volgende:
Twee SC's. Is het moment aangebroken dat het kaf van het koren gescheiden wordt, dat de OP loze SC voor kwaliteit gaat staan?
Te dun? Het gaat om gewicht. Met 55 kg kan je er dun uitzien, maar ook niet. Ligt er maar net aan.quote:Op maandag 7 september 2009 16:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje te dun. Maar je moet doen wat jij mooi vindt natuurlijk.
Niet volgens http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.htmlquote:Op maandag 7 september 2009 16:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje te dun. Maar je moet doen wat jij mooi vindt natuurlijk.
Hopelijkquote:Op maandag 7 september 2009 16:11 schreef LudoSanders het volgende:
Twee SC's. Is het moment aangebroken dat het kaf van het koren gescheiden wordt, dat de OP loze SC voor kwaliteit gaat staan?
De dikzakquote:Op maandag 7 september 2009 16:26 schreef IQM het volgende:
Bt heeft een BMI van 19,49, niks mis mee.
Ik heb een penis van 19,23.quote:Op maandag 7 september 2009 16:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De dikzak [ afbeelding ] Ik heb volgens diezelfde site eentje van 19.23
millimeter?quote:
Hectometer?quote:
Gelul.quote:Op maandag 7 september 2009 16:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Gast. Als ik mijn penis op jouw schouder laat rusten, heb jij platvoeten.
Ze staan ook gewoon allebei centraal.quote:Op maandag 7 september 2009 16:33 schreef Sanne92 het volgende:
Dus gewoon 2 slowchats, hihi.
Nu echt weg.
Het is een beetje een epic failquote:Op maandag 7 september 2009 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze staan ook gewoon allebei centraal.
Wat is er?quote:
Ik ken het van SSX3 en nu hoorde ik het weer bij die reclame en toen dacht ik omg zoeken want het zat al de hele tijd in mn hoofdquote:
quote:Op maandag 7 september 2009 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ken het van SSX3 en nu hoorde ik het weer bij die reclame en toen dacht ik omg zoeken want het zat al de hele tijd in mn hoofd
Dat een 'Battle of the SC' noemen.quote:Op maandag 7 september 2009 17:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, poets jij je bril nog maar een keer.
Kliekjesvorming. BAN!quote:Op maandag 7 september 2009 17:19 schreef Lakitu het volgende:
Mensen: onze nieuwe OP is te bewonderen in dit topic: [KLB SC #1575a] Waar wel een OP is!!!! Ook zal voortaan deze site gehanteerd worden, die uiteraard ook in de nieuwe OP is verwerkt.
Mvg
Maar je wist waar ik het over had.quote:Op maandag 7 september 2009 17:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat een 'Battle of the SC' noemen.
Eerder 2 autisten die niet tegen vernieuwing kunnen, die proberen alles terug te krijgen zoals het was.
probeer het anders hier eensquote:Op maandag 7 september 2009 17:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb ook een liedje van een reclame wat ik zoek, maar ik kan het niet vinden. omdat het enige wat ik herinner is een vrouwen stem die vrij hoog "down, down, down" zingt.
Ik weet welke reclame.quote:Op maandag 7 september 2009 17:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb ook een liedje van een reclame wat ik zoek, maar ik kan het niet vinden. omdat het enige wat ik herinner is een vrouwen stem die vrij hoog "down, down, down" zingt.
Jouw UI is trouwens wel geil. Mia Maestroquote:
Boeiend, er komt vanzelf wel weer een mod of FA die dat de kop in drukt.quote:Op maandag 7 september 2009 17:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat een 'Battle of the SC' noemen.
Eerder 2 autisten die niet tegen vernieuwing kunnen, die proberen alles terug te krijgen zoals het was.
Dank jequote:Op maandag 7 september 2009 17:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jouw UI is trouwens wel geil. Mia MaestroPenelope Cruz
quote:
Het geeft niet, ik ga wel ff googlenquote:
Ze lijkt op Marike Jager qua stem.quote:Op maandag 7 september 2009 17:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Van wat ik had gehoord in de reclame was het een best wel leuk deuntje
Ik weet niet echt. Het klinkt gewoon lekker.quote:Op maandag 7 september 2009 17:35 schreef Syb-rund. het volgende:
wat voor soort nummer is het moozy? (rock, electro etc?)
Nee dat niet.quote:
Omg, hoezo ik ben een kleuter.quote:Op maandag 7 september 2009 17:19 schreef Lakitu het volgende:
Mensen: onze nieuwe OP is te bewonderen in dit topic: [KLB SC #1575a] Waar wel een OP is!!!! Ook zal voortaan deze site gehanteerd worden, die uiteraard ook in de nieuwe OP is verwerkt.
Mvg
Idd, wat een gezeik zeg..quote:
bazen = kwaliteitquote:Op maandag 7 september 2009 18:28 schreef LudoSanders het volgende:
Alle bazen naar de SC met OP, kwaliteitsusers in de SC zonder OP. Ik zie het probleem niet.
bazen zijn de enige echte KLB SC kwaliteitsusers..quote:Op maandag 7 september 2009 18:28 schreef LudoSanders het volgende:
Alle bazen naar de SC met OP, kwaliteitsusers in de SC zonder OP. Ik zie het probleem niet.
Goede oplossing inderdaad.quote:Op maandag 7 september 2009 18:28 schreef LudoSanders het volgende:
Een hele geruststelling.quote:Op maandag 7 september 2009 18:34 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
overigens sta jij gewoon in de OP bij de echte SC
Ludo.. jij was vroeger blauw.. bohquote:
Swarma, beste man, wat vind jij hier nou vanquote:
Wat heeft het al dan niet blauw zijn hiermee te maken?quote:Op maandag 7 september 2009 18:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ludo.. jij was vroeger blauw.. boh
Die oude baggerSC was toch heerlijk? Die rellen.. legendarisch!!
niksquote:Op maandag 7 september 2009 18:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat heeft het al dan niet blauw zijn hiermee te maken?
"Ja, maar dan staan de eckte bazen er niet in."quote:Op maandag 7 september 2009 18:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat heeft het al dan niet blauw zijn hiermee te maken?
Ik vind OP's gewoon overbodig, gezeur over wie er wel of niet in staat en ik kijk er nooit naar.
quote:Op maandag 7 september 2009 18:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Ja, maar dan staan de eckte bazen er niet in."![]()
![]()
![]()
Kurk_droog, tyf eens een eind op.
Nee, jij neemt het serieus, want jij opent een alternatief topic.quote:Op maandag 7 september 2009 18:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat nemen jullie het allemaal serieus zeg
Waarom sta jij er niet in?quote:Op maandag 7 september 2009 18:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Ja, maar dan staan de eckte bazen er niet in."![]()
![]()
![]()
Kurk_droog, tyf eens een eind op.
quote:Op maandag 7 september 2009 18:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, jij neemt het serieus, want jij opent een alternatief topic.
We zijn geen echte bazen.quote:Op maandag 7 september 2009 18:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom sta jij er niet in?
Ik zie bijvoorbeeld Allure_ en Mnon er ook gewoon instaan.
IQM zie ik er trouwens ook niet in terug.
Zegt iemand die zich druk maakt over een OP.quote:Op maandag 7 september 2009 18:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat nemen jullie het allemaal serieus zeg
Ja omdat het een chaos was zijn er sommige verwijderd die erin horen. Komt goedquote:Op maandag 7 september 2009 18:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom sta jij er niet in?
Ik zie bijvoorbeeld Allure_ en Mnon er ook gewoon instaan.
IQM zie ik er trouwens ook niet in terug.
quote:Op maandag 7 september 2009 18:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zegt iemand die zich druk maakt over een OP.
Oh noes.quote:Op maandag 7 september 2009 18:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja omdat het een chaos was zijn er sommige verwijderd die erin horen. Komt goed
IQM heb ik uit protest in deze SC vervangen door iemand anders
En jij mag dat beslissen omdat?quote:Op maandag 7 september 2009 18:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja omdat het een chaos was zijn er sommige verwijderd die erin horen. Komt goed
IQM heb ik uit protest in deze SC vervangen door iemand anders
Gek woord, kwaliteitschat.quote:
Omdat hij baas is natuurlijkquote:
Ik beslis niks.quote:
Dus je neemt het erg serieus.quote:Op maandag 7 september 2009 18:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik maak me druk om tradities/historie in stand te houden. Doe ik bij mijn clubje ook.
quote:
De grootste bazen vooraan, de minst-bazen achteraan.quote:Op maandag 7 september 2009 18:50 schreef LudoSanders het volgende:
Misschien moet je de OP en dus de avatars indelen in een kaste?
Waar jij dus niet in voorkomtquote:Op maandag 7 september 2009 18:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
De grootste bazen vooraan, de minst-bazen achteraan.
En, in alfabetische en chronologische volgorde.
En jij ook niet.quote:Op maandag 7 september 2009 18:53 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Waar jij dus niet in voorkomt
Waarom wel?quote:Op maandag 7 september 2009 18:56 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon terug naar PUB SC?
Ik zag ut plaatje niequote:Op maandag 7 september 2009 18:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nu ik ineens wel? Jij bent echt raar.
[ afbeelding ]
................quote:
Zeg het!quote:Op maandag 7 september 2009 19:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
................*Ik durf t nie meer te zeggen*
BWOAAAAAAAAAAAHHHquote:
Boh!quote:Op maandag 7 september 2009 19:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
BWOAAAAAAAAAAAHHH
Omdat hij baas is!!
Woeps
En eens een PUBer, altijd een PUBer?quote:Op maandag 7 september 2009 19:02 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Je een PUB scer was en je daar trekjes van vertoond
Zolang je PUBtrekjes vertoond welquote:Op maandag 7 september 2009 19:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
En eens een PUBer, altijd een PUBer?
Nou, toedelsquote:Op maandag 7 september 2009 19:03 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Zolang je PUBtrekjes vertoond wel
Ja ik dacht dat Swarma ze allebei vol wou laten lopenquote:Op maandag 7 september 2009 19:03 schreef Zotheid het volgende:
Wtf, voor die paar post wordt die andere sc nog gesloten.
En mijn PUBtrekjes zijn? Zich niets aantrekken van mensen die zichzelf tot opperklapjosti hebben verklaard?quote:Op maandag 7 september 2009 19:03 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
bijvoorbeeld, dit is KLB. En beetje janken en moeilijk doen heeft geen zinquote:Op maandag 7 september 2009 19:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
En mijn PUBtrekjes zijn? Zich niets aantrekken van mensen die zichzelf tot opperklapjosti hebben verklaard?
Ik zit anders al langer in de KLB hoor.quote:Op maandag 7 september 2009 19:04 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
bijvoorbeeld, dit is KLB. En beetje janken en moeilijk doen heeft geen zin
okquote:Op maandag 7 september 2009 19:04 schreef swarmahoer het volgende:
als deze vol zit die andere nog ff vol en dan een nieuwe
Ahh ok, dan snap ik utquote:Op maandag 7 september 2009 19:04 schreef swarmahoer het volgende:
Bio denkt daar anders over.quote:Op maandag 7 september 2009 19:04 schreef swarmahoer het volgende:
vertoontquote:Op maandag 7 september 2009 19:03 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hey.. Ideetje.. Doe dat dan ook niet!quote:Op maandag 7 september 2009 19:04 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
bijvoorbeeld, dit is KLB. En beetje janken en moeilijk doen heeft geen zin
Opheffen, de rek is er wel uit inmiddels.quote:Op maandag 7 september 2009 19:04 schreef swarmahoer het volgende:
Zo blijkt dat Swarma maar weinig te zeggen heeft.quote:Op maandag 7 september 2009 19:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat Swarma ze allebei vol wou laten lopen
goedzo 14.gifquote:Op maandag 7 september 2009 19:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zit anders al langer in de KLB hoor._!
Ik twijfelde hier ookquote:
quote:Op maandag 7 september 2009 19:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik twijfelde hier ook
Is t echt vertoont?
Want t is wel vertoonde
Als alles zo makkelijk was.quote:Op maandag 7 september 2009 19:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hey.. Ideetje.. Doe dat dan ook niet!
Eh?
Zoiets.quote:Op maandag 7 september 2009 18:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahh, dit was zijn manier om je terug te krijgen.![]()
Spellingscontrole let dan ook niet op grammatica.quote:Op maandag 7 september 2009 19:07 schreef bloodysunday het volgende:
spellingscontrole rekent alle 2 goed
quote:Op maandag 7 september 2009 19:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Moet je daar niet over gaan janken?
Wat jammer.
quote:Op maandag 7 september 2009 19:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik twijfelde hier ook
Is t echt vertoont?
Want t is wel vertoonde
Nja, dan werd t natuurlijk ook wel een beetje saaiquote:
was toch gewoon TT dus moet niet uitmaken?quote:Op maandag 7 september 2009 19:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Spellingscontrole let dan ook niet op grammatica.
no shit, sherlock.quote:Op maandag 7 september 2009 19:07 schreef bloodysunday het volgende:
Sorryyyyquote:
Er staat niet je hebt trekjes vertoond, maar je vertoont trekjes.quote:Op maandag 7 september 2009 19:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik twijfelde hier ook
Is t echt vertoont?
Want t is wel vertoonde
Het is je vertoont.quote:Op maandag 7 september 2009 19:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
was toch gewoon TT dus moet niet uitmaken?
Zucht, ga eens terug naar de basisschool.quote:Op maandag 7 september 2009 19:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Jawel, want het was niet voltooid verleden tijd...quote:Op maandag 7 september 2009 19:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja k snap m nu.. T duurde ffquote:Op maandag 7 september 2009 19:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er staat niet je hebt trekjes vertoond, maar je vertoont trekjes.
Dat is dus stam+t
Stam = vertoon
Tot later ZHquote:Op maandag 7 september 2009 19:10 schreef Zotheid het volgende:
Ik ga maar even wat anders doen. Ik zie jullie wel weer als de rust is teruggekeerd.
quote:Op maandag 7 september 2009 19:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
De groeten kahle.quote:Op maandag 7 september 2009 19:10 schreef Zotheid het volgende:
Ik ga maar even wat anders doen. Ik zie jullie wel weer als de rust is teruggekeerd.
Ik heb nergens last van,maar goed, ik zat dan ook in singles, dat was veel erger...quote:Op maandag 7 september 2009 19:10 schreef Zotheid het volgende:
quote:Op maandag 7 september 2009 19:07 schreef bloodysunday het volgende:
Volgend jaar in de vakantieperiode pas weer?quote:Op maandag 7 september 2009 19:10 schreef Zotheid het volgende:
quote:Op maandag 7 september 2009 19:10 schreef Zotheid het volgende:
Wat was er aan de hand in singles dan?quote:Op maandag 7 september 2009 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van,maar goed, ik zat dan ook in singles, dat was veel erger...
Misschien wanneer ik weg ben, want mensen zoals Lakitu en dergelijke maken zich zorgen om mijn komst.quote:Op maandag 7 september 2009 19:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgend jaar in de vakantieperiode pas weer?
Waarom doe je het nu trouwens wel goed?quote:Op maandag 7 september 2009 19:07 schreef bloodysunday het volgende:
Ik een 9.quote:Op maandag 7 september 2009 19:13 schreef bloodysunday het volgende:
Ik had maar 6.9 voor HAVO examen engels
quote:
Zo noemde sommige oude klasgenoten mij.quote:
Ik ben momenteel 10 dingen tegelijk aan het doen en ik word schijtziek van m'n iPhone.quote:Op maandag 7 september 2009 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van,maar goed, ik zat dan ook in singles, dat was veel erger...
Jij bent positief ingesteld.quote:Op maandag 7 september 2009 19:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgend jaar in de vakantieperiode pas weer?
Als we het dan over spellingscontrole hebben. Rekend rekent hij foutquote:Op maandag 7 september 2009 19:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom doe je het nu trouwens wel goed?
Het is toch ook rekende.
Nee, dan is het pas weer rustig.quote:
Ik ben er nu maar half bij. Rellen moet je of goed doen of helemaal niet.quote:Op maandag 7 september 2009 19:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
heerlijk die kleine opstootjes
Maar dan moet je dus ook weten dat het wel mogelijk is.quote:Op maandag 7 september 2009 19:13 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Als we het dan over spellingscontrole hebben. Rekend rekent hij fout
quote:Op maandag 7 september 2009 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zag de TT en ik dacht: ja dit moet van IQM zijn.
mjaquote:Op maandag 7 september 2009 19:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben er nu maar half bij. Rellen moet je of goed doen of helemaal niet.
Gezeik over de OP, gezeik over of het wel mocht blijven, gezeik onderling, haat en nijd... Dat soort dingenquote:Op maandag 7 september 2009 19:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand in singles dan?
Lekker belangrijk wat zij vinden.quote:Op maandag 7 september 2009 19:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Misschien wanneer ik weg ben, want mensen zoals Lakitu en dergelijke maken zich zorgen om mijn komst.
Omdat je een 10 had moeten halenquote:Op maandag 7 september 2009 19:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Geen zin.
Het is ook niet echt een prestatie.
Ohh jaquote:Op maandag 7 september 2009 19:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gezeik over de OP, gezeik over of het wel mocht blijven, gezeik onderling, haat en nijd... Dat soort dingen
O en geneuk en gelieg daarover.
The usual
Ik miste je.quote:Op maandag 7 september 2009 19:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Was ik weg dan?
Nja, misschien een uurtje ofzo...
that's the SCquote:Op maandag 7 september 2009 19:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gezeik over de OP, gezeik over of het wel mocht blijven, gezeik onderling, haat en nijd... Dat soort dingen
O en geneuk en gelieg daarover.
The usual
Seksieeequote:Op maandag 7 september 2009 19:13 schreef Zotheid het volgende:
Zo noemde sommige oude klasgenoten mij.
[..]
?quote:
Zelfs dat is niet echt een prestatie.quote:Op maandag 7 september 2009 19:16 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Omdat je een 10 had moeten halen?
Het gemis was grootquote:Op maandag 7 september 2009 19:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Was ik weg dan?
Nja, misschien een uurtje ofzo...
Je moet je pas zorgen gaan maken als ik negatief over je begin te praten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |