quote:Op maandag 7 september 2009 21:55 schreef tong80 het volgende:
Lacrosse ?
Ik had de vraag niet goed begrepen
In die sport wordt het snelst met een bezem geveegd.quote:
Dichter in de buurt komen we niet, denk ik: hurling. Gaat echt onvoorstelbaar snel!!!!!quote:
ja, maar ik moet toch iets gokken...quote:Op maandag 7 september 2009 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
In die sport wordt het snelst met een bezem geveegd.
dan zal het wel goed zijn.,tje toekennen nog even door Tomg danquote:Op maandag 7 september 2009 22:27 schreef Nico_S. het volgende:
Goodmoooooooooooooooooorning Vietnaaaaaaaaam!!!!!!!!!!!!!
Tja, waar is Tong???quote:Op maandag 7 september 2009 22:28 schreef qonmann het volgende:
[..]
dan zal het wel goed zijn.,tje toekennen nog even door Tomg dan
Vreemd, op de Engelse Wiki-pagina staan die niet. Jammer dat er nog geen artikel aan gekoppeld is.quote:Op maandag 7 september 2009 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/New_york
ja toch?
Ik weet niet of ik het goed heb hoor, ik weet alleen zeker dat het niet Good Morning Vietnam is.quote:
Tja, zou goed kunnen. Dan weet ik 't ook niet meer. Wachten is op vraagsteller.....quote:Op maandag 7 september 2009 22:32 schreef De_Hertog het volgende:
Die quote is zeker niet uit Good Morning Vietnam. Volgens mij is het Platoon, dus dan zou het Charlie Sheen zijn.
tja... ik ging er gewoon vanuit dat het goed zou zijn...quote:Op maandag 7 september 2009 22:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Vreemd, op de Engelse Wiki-pagina staan die niet. Jammer dat er nog geen artikel aan gekoppeld is.
acteurs hou ik me niet echt mee bezig,quote:Op maandag 7 september 2009 22:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het goed heb hoor, ik weet alleen zeker dat het niet Good Morning Vietnam is.
Ik heb het maar even opgezocht, ik had het ook fout. Qonmann zat er nog het dichtst bij.quote:Op maandag 7 september 2009 22:35 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Tja, zou goed kunnen. Dan weet ik 't ook niet meer. Wachten is op vraagsteller.....
Niet zo zeer qua 'soort acteur' alswel dat Brando ook meespeelde in de film waar dit uit kwam.quote:Op maandag 7 september 2009 22:41 schreef qonmann het volgende:
Met mijn Brando ? ..doe ik J.Nicholson
Inderdaad. Ik had het eigenlijk ook gewoon moeten wetenquote:Op maandag 7 september 2009 22:44 schreef Burnett het volgende:
Robert Duvall
Stand deel 1723:quote:
Vanwege een racistische opmerking...??quote:Op maandag 7 september 2009 23:45 schreef Mark het volgende:
Nog een tennisvraagje: in 2000 moest Goran Ivanisevic een match opgeven vanwege een vrij unieke reden. Wat was dat?
quote:Op maandag 7 september 2009 23:48 schreef erkel het volgende:
Hij had al zijn rackets kapot geslagen.
Ja en wat een finale was dat. Wel sneu voor Rafter.quote:Op maandag 7 september 2009 23:50 schreef Mark het volgende:
[..]
Hij was door al zijn 3 rackets heen en moest opgeven bij gebrek aan equipment...
Mooie quote:
''At least when I've finished playing tennis, they'll remember me for something,'' Ivanisevic said. ''They'll say, 'There's that guy who never won Wimbledon, but he smashed all his rackets.' ''
Een half jaar later won hij Wimbledon![]()
Bien. induskaai +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |