Hoe dan, als iemand bovenop je zit en je constant in je gezicht aan t knijpen is of in je lip bijt?quote:
Haha, deel je raad.....quote:Op maandag 7 september 2009 11:44 schreef babipangang het volgende:
stuur ze maar naar mij, ik weet er wel raad mee
Een keer echt goed boos wordenquote:Op maandag 7 september 2009 11:40 schreef Flakito het volgende:
Ik heb al meerdere keren gezegd dat ze daar mee moet ophouden, maar dan lacht ze alleen maar en gaat ze er mee door. Terug knijpen of slaan heb ik wel eens geprobeerd, maar daar wordt ze alleen maar wilder van...
Vond t juist wel leuk dat ze maagd is...... nog nieuw uit doos.. .alleen maar spannender. maar miss verklaart t wel haar gedrag?quote:
volgens mij heb ik niet zo een plannetje, maar ik ben ook goed in plagen hoor, dus ik zou lekker hetzelfde terug doen, of doe je dat al?quote:Op maandag 7 september 2009 11:45 schreef Flakito het volgende:
[..]
Haha, deel je raad.....
BTW ze is maagd (en wil dat blijven tot t huwelijk) ......... dus volgens mij gaat je plannetje niet op...
joh, dat meisje is echt niet into een serieuze relatie waar een 30-er wel aan denktquote:Op maandag 7 september 2009 11:47 schreef Flakito het volgende:
[..]
Vond t juist wel leuk dat ze maagd is...... nog nieuw uit doos.. .alleen maar spannender. maar miss verklaart t wel haar gedrag?
Dat dus, gewoon echt boos worden. Zeggen dat je het gewoon niet wil hebben en het nergens op vind slaan. Gaat ze dan toch door keertje terugmeppen ofzoquote:
Geloof me, een vrouw van 20 wilt pas trouwen als ze rond de 25/26 is.. Dus als je met haar door wilt gaan, zit je nog 5 jaar aan dat slaan en bijten vast..quote:Op maandag 7 september 2009 11:48 schreef Flakito het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik soms ook wel...
nee dat is juist erg vreemd, zo'n gedrag maar geen sex willen. Verder is maagd wel leuk hoor, alhoewel je er soms wel veel geduld mee moet hebben, dat is dan weer minderquote:Op maandag 7 september 2009 11:47 schreef Flakito het volgende:
[..]
Vond t juist wel leuk dat ze maagd is...... nog nieuw uit doos.. .alleen maar spannender. maar miss verklaart t wel haar gedrag?
Klopt! Er bestaat een evidente correlatie tussen je gedragen als een halfslachtige nakomeling van de Tasmaanse duivel en het maagdenvlies.quote:Op maandag 7 september 2009 11:47 schreef Flakito het volgende:
Op maandag 7 september 2009 11:47 schreef Flakito het volgende:
[..]
Ja, maar dan wordt ze nog wilder, of boos en gaat ze gillen of zielig doen...quote:Op maandag 7 september 2009 11:48 schreef babipangang het volgende:
[..]
volgens mij heb ik niet zo een plannetje, maar ik ben ook goed in plagen hoor, dus ik zou lekker hetzelfde terug doen, of doe je dat al?
spreek je uit eigen ervaring of is er onderzoek naar gedaan?quote:Op maandag 7 september 2009 11:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Klopt! Er bestaat een evidente correlatie tussen je gedragen als een halfslachtige nakomeling van de Tasmaanse duivel en het maagdenvlies..
Waarom ze dat doet of waarom ik bij dr blijf?quote:Op maandag 7 september 2009 11:52 schreef fs180 het volgende:
Dus even voor de duidelijkheid:
- Ze is net een klein kind.
- Kan zich niet gedragen.
- Je irriteert je aan je vriendin.
- Je vriendin slaat jou.
- Je mag er niet op.
Waarom in godsnaam?!
dan klopt er ergens iets niet, is het wel echt je vriendin? ziet ze jou niet als gewoon een gezellige gozer waar ze zich op uit kan leven? en geloof me, die vrouwen zijn er, en als je er niet bent dan liggen ze met hun benen wijdquote:Op maandag 7 september 2009 11:51 schreef Flakito het volgende:
[..]
, of boos en gaat ze gillen of zielig doen...
Als jullie zo over elkaar denken is de relatie sowieso kansloos.quote:Op maandag 7 september 2009 11:43 schreef Flakito het volgende:
[..]
Ja of ze is dan meteen vertrokken, want als vrouw man slaat is schattig, maar man vrouw is huiselijk geweld.
het is vrij serieus hoor, ze wil over niet al te lange tijd trouwen...quote:Op maandag 7 september 2009 11:55 schreef babipangang het volgende:
[..]
dan klopt er ergens iets niet, is het wel echt je vriendin? ziet ze jou niet als gewoon een gezellige gozer waar ze zich op uit kan leven?
Alleen lullig dat je tot je huwelijksnacht moet wachten om de waar te testenquote:Op maandag 7 september 2009 11:47 schreef Flakito het volgende:
Vond t juist wel leuk dat ze maagd is...... nog nieuw uit doos.. .
Goedemorgenquote:Op maandag 7 september 2009 11:54 schreef Flakito het volgende:
ik praat liever dingen op een volwassen manier uit, maar dat ziet zij volgens mij als een zwakte.. pfffff
Ik begin te begrijpen waarom jij ze een decennium jonger zoekt.quote:Op maandag 7 september 2009 11:53 schreef Flakito het volgende:
[..]
spreek je uit eigen ervaring of is er onderzoek naar gedaan?
quote:Op maandag 7 september 2009 11:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik begin te begrijpen waarom jij ze een decennium jonger zoekt.
ik zou het geweldig vinden als ik zo'n vriendin heb als TS, uiteraard moet ik wel hetzelfde terug mogen doen danquote:Op maandag 7 september 2009 12:04 schreef Goldfoxx het volgende:
Gewoon terugdoen. Haar slaan, bijten, op haar zitten, etc etc. Net zo lang totdat ze er mee stopt. (of tot jij het ook leuk gaat vinden)
Misschien kan je TS wijs maken dat hij het uit moet maken, kan jij met zn vriendin aan de haal.quote:Op maandag 7 september 2009 12:10 schreef babipangang het volgende:
[..]
ik zou het geweldig vinden als ik zo'n vriendin heb als TS, uiteraard moet ik wel hetzelfde terug mogen doen dan
ik hoop zo dat dit een hoax topic isquote:Op maandag 7 september 2009 11:51 schreef Flakito het volgende:
[..]
Ja, maar dan wordt ze nog wilder, of boos en gaat ze gillen of zielig doen...
Dit lijkt idd op hoe mijn vriendin er over denkt.. Zij zegt idd ook steeds van je bent zooo lief, zooo schattig en dan gaat ze dus knijpen, bijten etc..quote:Op maandag 7 september 2009 12:14 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik heb ervaringIk bijt en mep m'n vriend ook. Alleen niet non stop, meer als stoeien. Kleine kinderen bijten ook graag op dingen. Mijn broer beet mij ook wel eens (niet hard hoor) toen we nog heel klein waren, en toen m'n moeder toen ze het zag geschokt vroeg 'waarom doe je dat?' dan zei hij "ze is zo lieeeeeeev
"
Mn broer is erover heen gegroeid, ik nietIk bijt m'n vriend omdat ik hem zo lief vind. Hij bijt mij ook wel eens
Dieren doen dit trouwens ook: jonge katten zijn een goed voorbeeld, die bijten hun nestgenoten ook speels. Zo'n beet staat ook wel bekend als de 'liefdesbeet'.
Als jij echt pijn hebt als ze je bijt of slaat, of ze kapt er maar niet mee, moet je echt een keer heel duidelijk zijn. Zeg dat je gek op d'r bent, maar je geen zin hebt in dat gebijt en gemep de hele tijd. Maak duidelijk dat je helemaal klaar bent met dat gedrag. Als ze je dan uitlacht of zielig gaat lopen doen: exit. Je wilt niet een half kind als bruid neem ik aan.
SM kan best leuk zijn, maar dan niet de hele dag door, als je ook gewoon ff lekker relaxt tv wil kijken samen bv...quote:Op maandag 7 september 2009 12:18 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Dat is toch kinky!![]()
Maar ja, haar SM-gevoelens zou ze ook wel iets subtieler kenbaar kunnen maken..
whahah ruilen misschien ts? mijn vriendin houdt ook helemaal niet van ruwheidquote:Op maandag 7 september 2009 12:13 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Misschien kan je TS wijs maken dat hij het uit moet maken, kan jij met zn vriendin aan de haal.
Heb een keer als verklaring gehoord, dat het een door angst gevoede manier is om afstand te houden.quote:Op maandag 7 september 2009 12:18 schreef Flakito het volgende:
[..]
Dit lijkt idd op hoe mijn vriendin er over denkt.. Zij zegt idd ook steeds van je bent zooo lief, zooo schattig en dan gaat ze dus knijpen, bijten etc..
Maar bij jou zou het dus werken om heel boos/duidelijk te zijn. Dan zou je er mee stoppen?
haha, wat heb je in de aanbieding??quote:Op maandag 7 september 2009 12:21 schreef babipangang het volgende:
[..]
whahah ruilen misschien ts? mijn vriendin houdt ook helemaal niet van ruwheid
Youre a looneyquote:Op maandag 7 september 2009 12:14 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik heb ervaringIk bijt en mep m'n vriend ook. Alleen niet non stop, meer als stoeien. Kleine kinderen bijten ook graag op dingen. Mijn broer beet mij ook wel eens (niet hard hoor) toen we nog heel klein waren, en toen m'n moeder toen ze het zag geschokt vroeg 'waarom doe je dat?' dan zei hij "ze is zo lieeeeeeev
"
Mn broer is erover heen gegroeid, ik nietIk bijt m'n vriend omdat ik hem zo lief vind. Hij bijt mij ook wel eens
Dieren doen dit trouwens ook: jonge katten zijn een goed voorbeeld, die bijten hun nestgenoten ook speels. Zo'n beet staat ook wel bekend als de 'liefdesbeet'.
Als jij echt pijn hebt als ze je bijt of slaat, of ze kapt er maar niet mee, moet je echt een keer heel duidelijk zijn. Zeg dat je gek op d'r bent, maar je geen zin hebt in dat gebijt en gemep de hele tijd. Maak duidelijk dat je helemaal klaar bent met dat gedrag. Als ze je dan uitlacht of zielig gaat lopen doen: exit. Je wilt niet een half kind als bruid neem ik aan.
ook 20 jaar, 56 kilo, net geen maagd meerquote:Op maandag 7 september 2009 12:44 schreef Flakito het volgende:
[..]
haha, wat heb je in de aanbieding??
En dat kun jij in deze situatie zo zeggen? Daar heb je blijkbaar voldoende informatie voor? (Nu is het topic ondertussen al wat verder gevorderd, dus nu zou je het wel zo ongeveer kunnen zeggen...)quote:Op maandag 7 september 2009 11:48 schreef murp het volgende:
[..]
joh, dat meisje is echt niet into een serieuze relatie waar een 30-er wel aan denkt
Dat dus.quote:Op maandag 7 september 2009 12:50 schreef Aneurism het volgende:
Vuur met vuur bestrijden. Mevrouw bij haar Haren grijpen, op bed gooien en bruut nemen tot alles rauw is daar beneden. En elke keer als ze weer hetzelfde flikt lekker tekeer gaan op d'r. Zij wou spelen!
Juist daarom. Het is onverwacht. Dat maakt meer indruk.quote:Op maandag 7 september 2009 11:54 schreef Flakito het volgende:
[..]
maar miss moet ik dat flink boos worden maar eens uitproberen. maar tis niet mijn stijl,
Ja klopt, moest ik ook al denkenquote:
Dus dit!!! X 2quote:Op maandag 7 september 2009 11:52 schreef fs180 het volgende:
Dus even voor de duidelijkheid:
- Ze is net een klein kind.
- Kan zich niet gedragen.
- Je irriteert je aan je vriendin.
- Je vriendin slaat jou.
- Je mag er niet op.
Waarom in godsnaam?!
Ja kijk, het moet wel leuk blijven. Ik zie hem niet als mijn kauwspeeltje ofzoquote:Op maandag 7 september 2009 12:18 schreef Flakito het volgende:
[..]
Dit lijkt idd op hoe mijn vriendin er over denkt.. Zij zegt idd ook steeds van je bent zooo lief, zooo schattig en dan gaat ze dus knijpen, bijten etc..
Maar bij jou zou het dus werken om heel boos/duidelijk te zijn. Dan zou je er mee stoppen?
Nee dat betekend dat ze niet helemaal 100 is.quote:Op maandag 7 september 2009 11:47 schreef Flakito het volgende:
[..]
En wat zijn jouw plannen dan?quote:Op maandag 7 september 2009 11:45 schreef Flakito het volgende:
[..]
Haha, deel je raad.....
BTW ze is maagd (en wil dat blijven tot t huwelijk) ......... dus volgens mij gaat je plannetje niet op...
In jouw plaats had ik haar allang een knal verkocht als ze alleen maar zou lachen.quote:Op maandag 7 september 2009 11:40 schreef Flakito het volgende:
Ik heb al meerdere keren gezegd dat ze daar mee moet ophouden, maar dan lacht ze alleen maar en gaat ze er mee door.
Tja, als hij het gewoon toelaat.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:28 schreef DjinN het volgende:
* DjinN wil niet weten hoe TS onder de butsen en builen zit
ja das dan 1 ding wat ik al helemaal niet snap maarja...zal wel aan mij liggen denk ikquote:Op woensdag 9 september 2009 18:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tja, als hij het gewoon toelaat.
HAHAAHAHAAHAAH omg geniaal!quote:Op maandag 7 september 2009 11:40 schreef Flakito het volgende:
Ik heb nu sinds een maand een vriendin, ik ben echt heel gek op haar, maar ze is ontzettend druk en ruw. De hele tijd als we samen zijn knijpt/bijt/slaat ze in mn gezicht, armen, buik. Ze is heel wild de hele tijd. Dat knijpen en bijten gaat er niet echt zachtzinnig aan toe...Beetje spelen en stoeien is leuk, maar als het zoals nu non stop doorgaat gaat het me echt te ver..
Ik heb al meerdere keren gezegd dat ze daar mee moet ophouden, maar dan lacht ze alleen maar en gaat ze er mee door. Terug knijpen of slaan heb ik wel eens geprobeerd, maar daar wordt ze alleen maar wilder van...
Ik ben 30 en zij is 20.
Weet iemand wat ik hier nou mee aan moet? Of herkent een vrouw dit gedrag en kan ze me uitleggen waarom vrouwen dit doen?
Ik vind haar echt heel leuk en wil haar niet kwijt, maar als dit niet stopt, vrees ik het ergste...
(graag serieuze reacties)
Goed bezig.quote:
Even naar de eerste hulp waarschijnlijk.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dit is echt weer zo'n "we-zien-TS-niet-meer-terug-topique"
Dat is wel erg waarschijnlijk ja.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:21 schreef OPAQUE het volgende:
[..]
Even naar de eerste hulp waarschijnlijk.
zn eerste oog is ie al kwijt..volgens mij is ie em nu aan het zoeken ofzoquote:Op woensdag 9 september 2009 23:21 schreef OPAQUE het volgende:
[..]
Even naar de eerste hulp waarschijnlijk.
Hm.. Dan valt mijn plan denk ook al af:pquote:Op maandag 7 september 2009 11:45 schreef Flakito het volgende:
[..]
Haha, deel je raad.....
Mijn opmerking dat TS door zijn vriendin mishandeld wordt was inderdaad volledig humoristisch bedoeld.quote:Op maandag 7 september 2009 11:56 schreef Mordreth het volgende:
Opgeruimd. Grappige opmerkingen mogen achterwege blijven.
Echt waar joh?quote:Op maandag 7 september 2009 11:49 schreef Feejx het volgende:
[..]
Geloof me, een vrouw van 20 wilt pas trouwen als ze rond de 25/26 is.. Dus als je met haar door wilt gaan, zit je nog 5 jaar aan dat slaan en bijten vast..
euhm, ts is een man van 30, en zijn vriendin is een meisje van 20, alsof iemand medelijden met de ts moet hebben ofzoquote:Op donderdag 10 september 2009 10:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik snap echt die reacties hier niet.Was de situatie omgekeerd geweest had iedereen moord en brand geschreeuwd dat de TS bij die waardeloze manipulerende mishandelende klootviool weg moest wezen maar nu het een meisje is die mept zijn het 'liefdesbeetjes', doet ze het 'omdat ze van hem houdt' en 'uit angst dat hij haar zal verlaten' en meer van die kusjekroelopmerkingen.
Dat wijf (en degene die hier in het topic toegeven dit gedrag ook te vertonen) is gewoon gestoord, ze mishandeld hem, dit gaat alleen maar erger worden en dat is niet 'lief' of 'onzeker' en daar moet je al helemaal niet kusjekroel over doen. Opbokken met dat gestoorde wicht.
Jeetje mens, je kan je ook aanstellenquote:Op donderdag 10 september 2009 10:14 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik snap echt die reacties hier niet.Was de situatie omgekeerd geweest had iedereen moord en brand geschreeuwd dat de TS bij die waardeloze manipulerende mishandelende klootviool weg moest wezen maar nu het een meisje is die mept zijn het 'liefdesbeetjes', doet ze het 'omdat ze van hem houdt' en 'uit angst dat hij haar zal verlaten' en meer van die kusjekroelopmerkingen.
Dat wijf (en degene die hier in het topic toegeven dit gedrag ook te vertonen) is gewoon gestoord, ze mishandeld hem, dit gaat alleen maar erger worden en dat is niet 'lief' of 'onzeker' en daar moet je al helemaal niet kusjekroel over doen. Opbokken met dat gestoorde wicht.
Net zoals al die vrouwen in een dergelijke relatie. Ik heb ook geen medelijden, ik zeg alleen dat zij gestoord is en dat hij er verstandig aan zou doen haar te dumpen.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:27 schreef alsem het volgende:
[..]
euhm, ts is een man van 30, en zijn vriendin is een meisje van 20, alsof iemand medelijden met de ts moet hebben ofzohij maakt het er zelf naar door het toe te laten...
Dit gaat niet over een klapje op de kont. Dit gaat over meppen, bijten en blauwe plekken.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:01 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Jeetje mens, je kan je ook aanstellenBegin jij al te miepen over mishandeling als je vriend je een klapje op je kont verkoopt?
Als het TS niet bevalt moet hij dat duidelijk zeggen en anders wegwezen, zo moeilijk is het niet, en niet iedereen begint te huilen bij de minste geringste stoeipartij
Dat dacht ik dus ook meteen.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:58 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk dat ze zo dat 'lief vinden' uit omdat ze nog geen seks heeft om het mee te uiten.
Een flirterig klapje op de billen van je vriendin vergelijken met een chick die je half bont en blauw slaat, ook nadat TS aangeeft dat hij dat echt niet cool vindquote:Op donderdag 10 september 2009 16:01 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Jeetje mens, je kan je ook aanstellenBegin jij al te miepen over mishandeling als je vriend je een klapje op je kont verkoopt?
Als het TS niet bevalt moet hij dat duidelijk zeggen en anders wegwezen, zo moeilijk is het niet, en niet iedereen begint te huilen bij de minste geringste stoeipartij
Als hier een topic had gestaan van een meisje die door haar vriend gemept werd, waren de reacties in dit topic echt anders. Daar heeft Mindermutsig gelijk in, geen twijfel mogelijk.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:01 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het voortkomt uit seksuele frustratie.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:04 schreef fs180 het volgende:
[..]
alsof je of aan sm of aan seks meot doen om je liefde te uiten
En daar verbaas je je over? Een man kan gewoon veel meer hebben, als ik me zou laten slaan door een vrouw doet dat toch geen pijn..quote:Op donderdag 10 september 2009 16:54 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Als hier een topic had gestaan van een meisje die door haar vriend gemept werd, waren de reacties in dit topic echt anders. Daar heeft Mindermutsig gelijk in, geen twijfel mogelijk.
Om diezelfde reden is het voor jongens/mannen dubbel moeilijk om aangifte te doen van zaken als mishandeling/intimidatie/verkrachting door een vrouw. De grens tussen een gezellige klap op de bil en structurele mishandeling is niet zo haarscherp, en dat is precies waar dit topic over gaat. TS ervaart het gemoedelijke fysieke plagen steeds meer als pijnlijk en heeft het gevoel dat ze zijn grenzen overschrijdt.
Als de seksen omgedraaid waren, was iedereen het er hier over eens geweest dat ze gewoon weg moest bij die mishandelaar. Maar TS is een man, en dan zijn de reacties ineens een stuk lolliger...
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:09 schreef fs180 het volgende:
[..]
En daar verbaas je je over? Een man kan gewoon veel meer hebben, als ik me zou laten slaan door een vrouw doet dat toch geen pijn..
en dan moet je het maar toelaten?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:09 schreef fs180 het volgende:
[..]
En daar verbaas je je over? Een man kan gewoon veel meer hebben, als ik me zou laten slaan door een vrouw doet dat toch geen pijn..
Dan moet ze maar gewoon neuken als ze gefrustreerd is.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het voortkomt uit seksuele frustratie.
Dat wel, maar ik heb niet het idee dat Ts zijn vriendin nou zo bijster slim is.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan moet ze maar gewoon neuken als ze gefrustreerd is.
TS zelf ook niet als hij hetzelfde nog niet heeft teruggedaan of haar heeft gedumpt.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik heb niet het idee dat Ts zijn vriendin nou zo bijster slim is.
Ze is niet gestoord, wat gestoord is zijn mensen die elkaar niet durven aan te raken.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Net zoals al die vrouwen in een dergelijke relatie. Ik heb ook geen medelijden, ik zeg alleen dat zij gestoord is en dat hij er verstandig aan zou doen haar te dumpen.
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:53 schreef alsem het volgende:
[..]
Ze is niet gestoord, wat gestoord is zijn mensen die elkaar niet durven aan te raken.
En zet eens een willekeurige man van 30 jaar in de boksring tegen een willekeurig meisje van 20, doe dat 1000x, snap je dan wat ik bedoel?
Het is beter als ts iemand van zijn eigen leeftijd gaat zoeken of hij moet zich niet gaat aanstellen omdat zijn vriendin die 2/3 van zijn leeftijd is een beetje kinderlijke trekken heeft.
Nee ze is wel gestoord. boksring heeft er niets mee te makenquote:Op maandag 7 september 2009 11:40 schreef Flakito het volgende:
Ik heb nu sinds een maand een vriendin, ik ben echt heel gek op haar, maar ze is ontzettend druk en ruw. De hele tijd als we samen zijn knijpt/bijt/slaat ze in mn gezicht, armen, buik. Ze is heel wild de hele tijd. Dat knijpen en bijten gaat er niet echt zachtzinnig aan toe...Beetje spelen en stoeien is leuk, maar als het zoals nu non stop doorgaat gaat het me echt te ver..
Ziek zijn is gewoon voor vrouwen, mannen behoren boomstammen door te trappen zodat de bizon geroosterd kan worden!quote:Op donderdag 10 september 2009 17:21 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Jaja, de pijngrens van mannen...
Dat maak jij ervan... ts is gewoon niet mans genoeg er wat aan te doen.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:25 schreef Ra-z het volgende:
[..]
en dan moet je het maar toelaten?![]()
dit soort geintjes kunnen je geestelijk ook naar de tering helpen, al voel je er fysiek niet veel van, tot het punt dat TS al paranoia wordt als zijn vriendin de kamer in komt. En dan slaat ie een keer door en is hij de boeman
wie had het over slim, je hoeft niet slim te zijn voor seksquote:Op donderdag 10 september 2009 17:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik heb niet het idee dat Ts zijn vriendin nou zo bijster slim is.
we hebben het hier over fysiek geweld, niet over interlectualiteit.. wel ontopic blijfen a.u.b.!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:49 schreef fs180 het volgende:
[..]
wie had het over slim, je hoeft niet slim te zijn voor seks
TS z'n vriendin hoort zich zo niet te gedragen dus dat hij haar wel of niet zou aankunnen zou nieteens aan bod moeten komen.quote:
Ze hebben nog geen sex... daarmee wil ze wachten tot het huwelijk.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
Zij is 20 en jij 30 toch ?
Ws. toch ook het leeftijdsverschil. Zij nog erg "speels" en jij ws. al een stuk rustiger dan 10 jaar geleden. Dat kan je gaan ergeren op de een of andere manier, kan me er wel iets bij voorstellen.
Maar als jullie toch echt een serieuze relatie hebben, dan zeg je toch gewoon dat ze ermee moet kappen en dat je dat irriteert ?
Ws. zal ze dan wel pissig worden en jou een aantal dagen pikstraf verkopen, maar boeien: Beter dan dat je de komende tijd continu zo'n irritante pisvlek aan je hebt hangen die niet weet wanneer ze moet kappen.
Of het is gewoon echt niet je type. Dat kan natuurlijk ook.
moet je haar wel aan het blaffen krijgenquote:Op zondag 13 september 2009 18:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Koop anders zo'n elektrische halsband voor honden. Zoeentje die stroomstoten kan geven.
quote:Op maandag 14 september 2009 15:33 schreef CherryBom het volgende:
Heeft volgens mij veel te maken met het maagd zijn. Een vriendin van mij was ook maagd en die mepte dr vriend ook in elkaar (zogenaamd stoeien) tot het punt dat de arme jongen advies aan mij kwam vragen. Ik zei dat ie maar gewoon d'r cherry moest poppen, het was een behoefte aan lichamelijk contact, het hield ook op daarna
Dat zeggen ze van honden toch ook? 1 Keer dekken en ze zijn koestquote:Op maandag 14 september 2009 15:33 schreef CherryBom het volgende:
Heeft volgens mij veel te maken met het maagd zijn. Een vriendin van mij was ook maagd en die mepte dr vriend ook in elkaar (zogenaamd stoeien) tot het punt dat de arme jongen advies aan mij kwam vragen. Ik zei dat ie maar gewoon d'r cherry moest poppen, het was een behoefte aan lichamelijk contact, het hield ook op daarna
quote:Op maandag 14 september 2009 21:00 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat zeggen ze van honden toch ook? 1 Keer dekken en ze zijn koest
quote:Laatste bezoek: 7 dagen geleden.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zou ie het ziekenhuis in zijn geslagen?
[..]
Cherry's poppenquote:Op maandag 14 september 2009 15:33 schreef CherryBom het volgende:
Misschien is ze al een stapje verder en heeft ze hem al vergiftigd ofso...quote:Op woensdag 16 september 2009 12:16 schreef Stali het volgende:
[..]
.
Zijn vriendin heeft dit topic ontdekt en vond hem niet meer lief..
RIP voor de nabestaanden.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien is ze al een stapje verder en heeft ze hem al vergiftigd ofso...
quote:Op maandag 7 september 2009 11:47 schreef Flakito het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |